Skocz do zawartości
IGNORED

WD My Book Live


sittek

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno zakupiłem dysk sieciowy Western Digital My Book LIve 2TB.

Niestety mam problem z odczytem danych z niego a dokładnie kompletnie nie mam do niego dostępu.

Po prawidłowej instalacji i jej zakończeniu, gdy chcę wejść w jego zasoby pojawia się komunikat jak na załączonym pliku.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Z tego co wyczytałem w necie widzę, że mapowanie nie udało się.

Przywracanie ustawień fabrycznych nic nie daje.

Dodam, że dysk działa prawidłowo. Wszystkie diody świecą jak należy.

Jest wykrywany w dołączonym programie WD Quick View i w sieci widziany jest jako magazyn MyBookLive.

Niestety nie mam do niego dostępu.

Taka sama sytuacja ma miejsce na notebooku z OS Vista oraz komputerze z Windows7.

 

 

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/98219-wd-my-book-live/
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

i jak ostatni post z linku (pierwszy z gugli, który mi wypadł) nie pomoże, to na tym forum pewnie coś znajdziesz o tym przypadku

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/98219-wd-my-book-live/#findComment-2625047
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

 

Próbowałem z firewallem oraz tym o czym pisał liberas.

Poczytałem też forum WD jednakże nic nie pomagało.

 

 

Jednakże pojawiło się światełko w tunelu.

Najpierw stwierdziłem, że z dyskiem WD jest wszystko OK ponieważ podłączony gdzie indziej zachowywał się prawidłowo.

 

Myślę więc że problemem jest moja sieć WiFi a dokładnie konfiguracja modemu Thomson TWG870-EU.

Gdy swój komputer podpiąłem do niego po kablu wszystko zaczęło działać normalnie.

Pliki są widoczne i można je przerzucać na WD.

Teraz wszystko działa i muzyka gra.

 

Czy ktoś wtajemniczony mógłby podpowiedzieć jak skonfigurować ten modem aby nie lecieć na kablu?

Czy trzeba coś uaktywnić w opcjach , może wpisać Mac Address dysku NAS?

Tylko jak i gdzie? :)

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/98219-wd-my-book-live/#findComment-2629207
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...

No i problem rozwiązany.

Ani WD ani UPC nie uporało się z tym problemem.

W obu przypadkach sugerowano mi wyłącznie zakup dodatkowego routera.

( nawiasem mówiąc jakich to specjalistów tam mają, strach pomyśleć.......)

 

Problem występował wyłącznie w ustawieniach karty sieciowej w laptopie.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/98219-wd-my-book-live/#findComment-2669740
Udostępnij na innych stronach

We właściwościach połączenia bezprzewodowej karty sieciowej nie miałem zaznaczonej opcji klienta sieci Microsoft Networks oraz harmonogramu pakietów QoS oraz zezwoliłem na udostępnianie połączeń internetowych w ramach własnej sieci.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/98219-wd-my-book-live/#findComment-2671264
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.