Skocz do zawartości
IGNORED

Ambitna muzyka z " wrzuta "

psychiczny

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazlem piekną muzykę , techno-bass-drums-umpa-umpa

Muzyka Artysty Krzysztofa Lukasiaka z Warszawy , uwazam ze ma wielki potencjal

co sadzicie ?

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
https://www.audiostereo.pl/topic/96326-ambitna-muzyka-z-wrzuta/

Jestem zazenowany tym cos sie dzieje z muzyka wspolczesna . Gram na fortepianie i improwizuje od 7 roku zycia , tworze muzyke od 20 lat , nigdy nie odnioslem sukcesu komerycjnegoco nie znaczy ze jestem slaby poprostu troche nie pasuje do tej eletronicznej epoki Od wielu lat wlaczajac TV i radio jestem zazenowany. Mam wrazenie jakoby muzyka stawala sie powoli tworzona przez roboty, czlowieka slychac coraz mniej w utworach . Niedlugo komputery beda same tworzyc muzyke bez pomocy czlowieka . Pelno jest kompozytorow ktorzy nie potrafia grac na instrumentach . Kupuja programy do tworzenia muzyki na komputerach wlaczaja kilka guzikow i nazywaja sie artystami . 99 % rzeczy na jamendo nie da sie sluchac . 80 % muzyka odgrywana jest przez midi i programy . Podejrzewam ze sa tutaj nawet utwory stworzone prze komputery losowo . Powiem tak : coraz wiekszy kicz nas otacza az chce sie cofnac czas . Od lat nie slucham polskiego radia poniewaz muzyka pop rock czy techno jest dla mnie za prosta . Sluchajac czegos takiego odczuwam pustke w glowie oraz wyczuwam ze muzyka ta brzmi celowo komercyjnie i komponowana jest w taki sposob zeby pozyskac prostych sluchaczy .

Dzisiejsza muzyka puszczana w radiu i TV to tylko komercja, a najgorsze są te programy muzyczne typu "MTV" jak widzę te małpy na ekranie to mi się rzygać chce o teledyskach nie wspominam nawet bo to jest żałosne.Tym się karmi dzisiejsza młodzież żal...