Skocz do zawartości
IGNORED

Menu serwisowe w TV GRUNDIG - jak? pliss


Axl2000

Rekomendowane odpowiedzi

Założyłem osobny wątek gdyż bardzo mi zalezy na własnoręcznym ustawieniu parametrów obrazu bez jeżdżenia do serwisu...ktos wie jak wejsc do menu serwisowego TV GRUNDIG XEDANCE (72 3310)? Bardzo prosze o jakieś wskazówki...dla tych co nie czytali w innym wątku tio mam poduszke na ekranie, linie pionowe sa powyginane i chciałbym to własnoręcznie usunąć gdyz TV jest nowy i stanowi to duzy - w estetyce, a naprawde niemam czasu oddawac do serwisu i czekac 3 tygodnie...pozdrawiam!

z góry dziekuje :)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/9292-menu-serwisowe-w-tv-grundig-jak-pliss/
Udostępnij na innych stronach

o ja pier*** wlasne zobaczylem ze w prawym gornym roku obraz jest leciutko zażółcony...to trzeba mniec farta do telewizora...ech, nie dosc ze zwalona geometria to jeszcze jakies przebarwienia (rozmagnesowanie nie pomaga)

 

Czego moge żądać w serwisie? (1 raz bede szedl z czyms do serwisu) Odrazu wymiany czy czekac 3 tygodnie az mi powiedza ze wszystko wg. nich jest ok? ;)

urzekła mnie twoja historia, więc opowiem ci bajke o samsungu, tak po prostu

 

1. kupiłem w grudniu 2003 ws32m66v w media markt (wawa) na promocji za 2999. postawiłem w domu i sie namagnesował kineskop. ponieważ ani ja ani w mm nie wiedzieli o osłonce rozmagnesowującej to wymienili mi na nowy w pierwszym tyg rękojmi.

 

2. po kilku tygodniach zauważyłem, że obraz jest niegeometryczny (poducha i przesunięcie całości w lewo). pojechał do serwisu na kierbedzia 4 wyregulowali ile sie dało (jest dobrze, ale nie idealnie)

 

3. po kolejnych kilku tygodniach zauważyłem, że mam jakąś dziwną poświate koloru niebieskiego z lewej strony, a zielonego z prawej. na tyle niewidoczną, że widać ją tylko przy oglądaniu czarnobiałego filmu. jeszcze wtedy mi to tak nie przeszkadzało, ale ponieważ siadła pamięc w tv (telegazeta sie wychrzaniła) wiec oddałem tv z tymi dwoma usterkami. po tygodniu tv wrócił z nową pamięcią, ale z kolorowymi paskami "nie da się już nic zrobić" trudno se pomyslałem i przestałem oglądać czarno białe filmy

 

4. dwa miesiące później, czyli w maju 2004 ostro sie wpieniłem i napisałem list typu "z poważaniem" do samsung polska. chyba urzekła ich moja historia bo odpisali szybko, że "serwis na kierbedzia został poinstruowany jak naprawic tę usterkę" zabrali tel po raz czwarty i po tygodniu oddali z wyregulowanymi wiązkami i pasami kadmowymi (czy coś).

 

teraz obraz jest piękny (jak na tv za 3k) i jestem szczesliwy ze sie wszystko udało. tv jeździł 4 razy co razem składa sie ponad miesiąc korzystania z 14 calowego royal luxa :) mam nadzieje ze juz bedzie wszystko ok, ale jakby co to mam jeszcze 5 mies gwarancji i sporo cierpliwości.

 

wnioski z mojej historii wyciągnij sobie sam, ale powiem ci ze jestem bardzo zadowolony ze wszystko juz jest w porządku. bo był okres czułem sie jakbym wyrzucił 3kzł. tv masz na wiele lat, wiec wyślij go do serwisu i zaznacz, żeby wszystko dokładnie sprawdzili.

 

pozdrawiam i solidaryzuje sie w walce o szczęśliwego konsumenta

sonciak

danke za wypowiedź, przekonałeś mnie do odwiedzenia serwisu :)

 

Powiedz jeszcze jak woziłeś do nich TV ? przecierz to wielkie bydlaki są :)

 

Ok wiec prosic o zalatwienie: geometrii, magnesowania sie bez przyczyny oraz jeszcze jedna zecz sie ujawniła...jak wchodze do menu to obraz na ekranie powiekrza sie o jakies 0,5cm w kazda strone, to tez mozna reklamowac?

nie woziłem bo mam za mały samochód, serwis sam przyjeżdżał (za free) i słyszałem tylko jak panowie syczą pod nosem ocierając pot z czoła po raz kolejny męcząc się z tym klockiem.

 

co do powiększania sie obrazu w menu to moim zdaniem nie jest żadna wada, ale najlepiej się zapytaj. tylko, że widzisz, jak im się w serwisie nie chce robić to mówią, że z tym nie da się już nic zrobić. ja w sprawie swoich zauważonych usterek dzwoniłem najpierw pod infolinie samsung polska i tam pan mi mówił w miare rzetelnie co i jak.

 

pozdrawiam

marcin

Zadzwoniłem do serwisu, wywóz/dowóz za darmo, miły zaspany Pan mnie przez telefon informował o wszystkim, teraz wystarczy sie umówić na dzien i godzine i juz :) Mam nadzieje ze cos z tym wszystkim zrobią bo nie chce czuc sie jakbym wyrzucil 2470zl na promocji w błoto :P

Witam, k**wa mac, tyle powiem, przyjechal smierdzacy szlugami Pan z serwisu...i...

 

Regulowal, regulowal i...nic nie wyregulowal (bo sie nie da) i stwierdzil ze: granice błędu geometrii siatki są w normie i to nie podlega gwarancji (pionowa linia pofalowana jak tafla wody na morzu...) a na dodatek przebarwienia wynikaja z tego ze sie maska nagrzewa i to tez nie podlega gwarancji, kiedy zaczolem mu wmawiac ze jednak to podlega gwarancji to costam mruczał pod nosem...powiedzial zebym poszedl z reklamacją do sklepu zeby mi wymienili na nowy...tylko nie wiadomo czy uznają błędy geometrii/przebarwienia na ekranie za uszkodzenie blablabla...albo mozna wyslac do glownej siedziby Grundiga tylko oni na 100% nie uznają tego bo juz kiedys pare osob wysyłało i nie uznawali...

 

i teraz pytanie: CO JA MAM ZROBIC??? na TV wykosztowalem sie duzo (nie miałem mozliwosci sprawdzenia przed kupnem, a koles mi wmawial ze to moja wina...), a niechce miec TV co ma fioletowe i zolte plamy w rogach bo maska sie niby nagrzewa i pionowe linie sa...no, powiedzmy szczerze...mało pionowe, jakby ktos ręką machnoł długopisem na kartce, to łuk, to fala itd.

bardzo mi przykro

 

to niemożliwe, żeby to co mówisz nie podlegało gwarancji. masz wpis w gwarancji? bo jak nie to wal do sklepu i wymieniaj, ale jak Ci wpisał, że masz wade to w sklepie będą krzywo patrzeć. jak nie masz nic wpisanego to mogą nawet nie wiedzieć i wymienić.

 

jak nie to napisz albo jedź do siedziby grundig polska i walcz, jeżeli jest tak tragicznie to nie możliwe, żeby grundig sobie tak poczynał, że sprzedaje walniete tv i wypina się dupą

 

powodzenia i napisz jak poszło

Witam Axl2000

Tak to w tym kraju bywa, wszystkie przeceny i szemrane okazje dotyczą z reguły sprzętu wybrakowanego który ktoś tam chce upchnąć.

Ja ci mogę tylko poradzić: uderzyć do sklepu zrobić karczemną awanturę jeśli nie bedą chcieli wymienic na nowy a jak wymienią to nowy przetestować w sklepie żeby dwa razy nie nosić.

Poza tym Grundig to marka z tych pośledniejszych i nie ma co się łakomić na dodatkowe bajery gdy geometria i kineskop do dupy lepiej dołożyć lub wziąźć na raty coś z Panasonica lub Sonego sam mam zwykłego Sonego 25" 8 lat lat i nie ma z nim zadnych problemów.

I niech palant z serwisu albo grunding polska nie pieprzy Ci ze geometria obrazu to nie wada. To wada fabryczna kineskopu i podlega bezdyskusyjnej wymianie. sam miałem taki przypadek z monitorem Nec-a, tylko ze Ne-a wymienili mi bez dużych problemów na nowy.

Pozdrawiam

no właśnie serwisant mi wpisał ze była regulacja gejometrii (która nic nie dała)...

 

a kupowałem w Euro RTV/AGD ale przywieźli mi z ich głównego magazynu a nie ze sklepu, a paragon mam ze sklepu a na gwarancji pieczątke magazynu a nie sklepu :|

 

Ech...jeszcze są 3 serwisy grundiga w Wawce, moze ich pomęcze? :( Kurna no ale jazda :(

walnij do sklepu i powiedz, ze nieregukiwalna geometria to gwarancyjna wymiana na nowy... moze faktycznie warto zrobic głośną awanturę, jak będziesz sie darł to spłoszysz innych klientów :D

 

a tak na poważnie to nie poddawaj sie, wal najpierw do euro a potem do serwisów, a najlepiej na samą górę do grundig polska (tam Ci nie odmówią)

 

pozdro

Problem w tym, ze gwarancja juz ma wpisana "naprawe" a dokladnie "regulacja geometrii" pieczotke, podpis serwisanta itd. czyli w sklepie nie uznają jej już wiec moge sie chrzanicv tylko z serwisami oraz z "górą"...no cóż, dzwonilem juz do innego serwisu to babka powiedziala ze jeśli nie bedzie sie dało uregulować geometrii na miejsci TV zostanie zabrany i jeśli nic nie bedzie dało się zrobić to zostanie najprawodpodobniej wymieniony, szczegolnie ze wystepuja przebarwienia...moze w tym serwisie sie uda...

AXL 2000

 

W pewnym sensie jesteś sam sobie winny.

 

Po pierwsze:

W każdym porządnym sklepie nie podbijają ci karty gwarancyjnej w dniu zakupu zawsze masz parę dni na sprawdzenie sobie dokładne sprzętu i jeśli ci pasuje podbijasz jesli nie zwracasz albo wymieniasz na nowy. Poza tym w/g nowych przepisów możesz oddać sprzęt (chyba) po trzech dniach bez poddania przyczyny zwrotu.

 

Po drugie:

Jeśli juz podbili ci kartę gwarancyjną w dniu zakupu to nie trzeba było wołać jakiegoś tzw."fachowca"-patrz program Usterka w TVN do tej naprawy tylko pakować telewizor i wieźć do EuroRTVAGD.

 

Pozostała Ci tylko walka jeśli będą się opierąć zadzwoń do Faktu oni lubią takie sprawy opisywać i interweniować.

King Kong - nie wiem czy o tym pisalem, nie chce mi sie czytac calego wątku ale: KUPIŁEM w Euro RTV...a gwarancja podbita jest przez kogo innego...poniewaz w Euro nie bylo juz tych telewizorów to przyslali mi z glownego magazynu, przyszlo 2 pajacow i podbili gware za nim wyjolem TV z pudla do konca i wyszli...

  • 2 miesiące później...

znalazłem sam więc podaję zainteresowanym wejscie do menu serwisowego tv samsung:

 

(kod wpisujemy gdy tv jest w trybie standby):

 

INFO/DISPLAY, MENU, MUTE, POWER;

 

miłego grzebania

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.