Skocz do zawartości
IGNORED

SE-A3 Które "Infinity" będą odpowiednie ?


Janusz_Szy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie ???

Pośrednio dotyczące kolegi „HQ150” część wypowiedzi z tematu „DVD”

( w którym grały do tej pory te Infinity RSIIIb)

Mianowicie jako ze jesteś posiadaczem (wspaniałych kolumn według zdania wielu)

Chodzi mi o porównanie (Infinity Kappa 8.2)”do (Infinity RSIIIb) ogólne różnice między tymi dwoma zestawami

Czy Onkyo 905 jest wstanie odpowiednio zasilić jedne i drugie , pytam ponieważ zastanawiam się na kupnem

(Infinity Kappa 8.2) ale czytałem gdzieś tu na forum ze do Technicsa SE-A3 są nieco za słabe (oczywiście

zdziwiło mnie słowo za słabe , chociaż moc tej końcówki jest ogromna ) ponieważ wzmacniacze itp są wyposażone w gałkę regulacji głośności

Jak te kolumny zachowywały się z Twoim Onkyo 905 ? …..

Czy (Infinity RSIIIb) pokazywały oznaki niedosytu na tym Onkyo 905

 

Pytanie również dla wszystkich chcących mi coś doradzić odnośnie kupna kolumn ( Infinity ) pod SE-A3

(Infinity Kappa 8.2) te na dzień dzisiejszy mogę kupić – lecz wole się upewnić wcześniej by potem

nie zostać z ręką w nocniku ) interesują mnie opinie posiadaczy .

 

(Infinity RS-2B/RS-3B/RS-4B/ Kappa seria 9) Myślę ze te modele są zupełności odpowiednie

do SE-A3 lecz ciężko dostępne , oczywiście dla chcącego kupić osiągalne . Również interesują mnie wasze opinie .

 

No i ostatnia z opcji „Infinity” to dostępne w tej chwili (Infinity RS-1B) czy warto na nie wydać 20tyś zł

bo to dosyć dużo jak na same kolumny przekraczają mój budżet przeznaczony na zestaw głośnikowy o polowe

ale jeżeli według Was są warte to może lepiej poczekać i dołożyć tą kwotę i kopić te (RS-1B) czy SE-A3

w tym wypadku nie okaże się za słaba do takiego zestawu (te wstęgi są potężne – jak jest z zapotrzebowaniem mocy tych głośników)

 

Chodzi mi o całkowicie odrębny zestaw do (Stereo)

Zestawy podstawowe na temat których opinie interesują mnie najbardziej to: (FOTO)

(Infinity RS 1B),(Infinity RS-2B),(Infinity RS-4B),(Infinity Kappa 9),(Infinity Kappa 8)

 

Dodatkowe lecz dosyć istotne informacje pomocne doborze tych( Infinity) lub może jakieś INNE ?

Pomieszczenie 6m/7m (42m^) praktycznie pozbawione mebli , ściany cegła o szerokości 60cm , sufit

podwieszany rozłożona wata szklana do ociepleń budynków , klejony i skręcony stelaż (bo dzwonił) płyta gips 12mm + kaseton styropian , podłoga styropian FSB-20 o grubości 40mm + 12mm płyta wiórowa , pianka i panel bez dywanów (pomieszczenie pozbawione wytłumień)

Typ preferowanej muzyki „Rock,Pop,Dance,Disco,Techno” zależy mi na średnim poziomie dźwięku

(bez szaleństwa) poradźcie jakieś kolumienki fundusze przeznaczone ta ten cel niewiele ponad 10tyś ale.... rozważam podwojenie tej kwoty.

Proszę również o kontakt osób czytających i mających na „zbyciu wyżej opisanych kolumn na PW”

Pozdrawiam Janusz

Gość Gość

(Konto usunięte)

Mam jak wiesz i RSIIIb i Kappy 8.2i. W kinie domowym Onkyo daje im radę. Przedtem miałem pod Onkyo podpięte Acoustic Energy Aelite 3. To też świetne kolumny. Ale po doświadczeniach ze starymi Infinity to jednak inna liga. Stąd zamiana. Ale uważam że może być w kinie dużo lepiej jeśli je dodatkowo zasilę wydajniejszym piecem. Stąd poszukiwania ddodatkowej końcówki lub wzmaka. Moim zdaniem jeśli ktoś chce w kinie domowym zastosować te stare trumny, a ma amplituner przynajmniej tak wydajny jak 905-ka, to śmiało można pójść tą drogą. Gwarantuję niesamowite wrażenia. Ale jeśli ktoś szuka wybitnego stereo to trzeba też poszukać mocnego pieca.

Na pewno Kappy 8.2i sa dużo łatwiejsze do napędzenia niż RSIIIb. SE-A3 powinien sobie z Kappami 8.2 poradzić ale z resztą Twoich propozycji już chyba nie.

Przeciez A3 ma cos kolo 300W na kanal, nie poradzi sobie?

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

Przeciez A3 ma cos kolo 300W na kanal, nie poradzi sobie?

Powinna dać sobie rade z RS-1B to w zasadzie 4 kolumny „paczki” z głośnikami wstęgowymi mają na pewno niemałe zapotrzebowanie na sygnał z końcówki .

A3 obecnie pracuje jako kalał „Frontowy” w moim kinie domowym z parą Polaris 300 ,

te kolumienki grają naprawdę przyzwoicie na tej końcówce (dodam ze A3 jest stanie roznieść dwie pary tych kolumn bez

większego wysiłku)

Pisałem z kolegą z forum "Elektrody" (ale wypisałem sie z takiego klubu ciągłe zatarczki z jednym z moderatorów "na temat (Infinity Kappa 8,2) twierdził ze A3 jest wstanie je „rozszarpać” i należy delikatnie obchodzić się z regulacją głośności , twierdził również ze (Kappa 8,2) są one zasłane do A3” dlatego tez napisałem o informacje na temat pozostałych modeli w moim „poście”

zwłaszcza na temat (RS-1B)

Powinna dać sobie rade z RS-1B to w zasadzie 4 kolumny „paczki” z głośnikami wstęgowymi mają na pewno niemałe zapotrzebowanie na sygnał z końcówki .

A3 obecnie pracuje jako kalał „Frontowy” w moim kinie domowym z parą Polaris 300 ,

te kolumienki grają naprawdę przyzwoicie na tej końcówce (dodam ze A3 jest stanie roznieść dwie pary tych kolumn bez

większego wysiłku)

Pisałem z kolegą z forum "Elektrody" (ale wypisałem sie z takiego klubu ciągłe zatarczki z jednym z moderatorów "na temat (Infinity Kappa 8,2) twierdził ze A3 jest wstanie je „rozszarpać” i należy delikatnie obchodzić się z regulacją głośności , twierdził również ze (Kappa 8,2) są one zasłane do A3” dlatego tez napisałem o informacje na temat pozostałych modeli w moim „poście”

zwłaszcza na temat (RS-1B)

Wiem o czym mówiesz, byłem posiadaczem infinity 7a, które mocowo wytrzymuja sporo więcej jak 8.2 i jestem pewny że se a3 je rozszarpie, zwłaszcza dobrze zrobiona- co trzeba podkreślić, jest takich nie wiele.Moca 300w sie nie sugerujcie, trzeba patrzeć na zasilacz i zapas mocy, se a3 ma 8 tranzystorów końcowych w każdym kanale, kondy to 44 tysie, a trafko zasilacza ma ponad kilowat.A wszytko to pomnożyć trzeba razy dwa, bo to dual mono.

Wiem o czym mówiesz, byłem posiadaczem infinity 7a, które mocowo wytrzymuja sporo więcej jak 8.2 i jestem pewny że se a3 je rozszarpie, zwłaszcza dobrze zrobiona- co trzeba podkreślić, jest takich nie wiele.Moca 300w sie nie sugerujcie, trzeba patrzeć na zasilacz i zapas mocy, se a3 ma 8 tranzystorów końcowych w każdym kanale, kondy to 44 tysie, a trafko zasilacza ma ponad kilowat.A wszytko to pomnożyć trzeba razy dwa, bo to dual mono.

 

Z Twojej wypowiedzi wnioskuje ze miałeś do czynienia z końcówką lub wzmacniaczem znacznie przewyższającą/cym mocą kolumny oczywiste też jest ze takie ustawienie oferuje nam znacznie większe możliwości (oczywiście z rozwagą w kręceniu gałką)niż odwrotnie .

Kontrola nad jakością dźwięku w takiej konfiguracji jest prosta do pewnej granicy w pewnym

momencie dźwięk zaczyna nam się wymykać spod kontroli chodzi o niewydolność kolumn zmusza nas to obniżania parametrów wzmacniacza .

Pomieszczenie 6m/7m (42m^) praktycznie pozbawione mebli , ściany cegła o szerokości 60cm , sufit

podwieszany rozłożona wata szklana do ociepleń budynków , klejony i skręcony stelaż (bo dzwonił) płyta gips 12mm + kaseton styropian , podłoga styropian FSB-20 o grubości 40mm + 12mm płyta wiórowa , pianka i panel bez dywanów (pomieszczenie pozbawione wytłumień)

 

Kurcze, chętnie bym zrobił pomiar akustyczny w takim pomieszczeniu - ciekawe co by wyszło?

Kurcze, chętnie bym zrobił pomiar akustyczny w takim pomieszczeniu - ciekawe co by wyszło?

Moje mieszkanie to cały parter kamienicy te styropiany i płyta podłogowa to konieczność głównie docieplenia

mieszkania (a i jeszcze siana z oknami ocieplona również styropianem FSB-20 o grubości 20mm.

Sufit obniżony ponieważ całe mieszkanie miało 3,2 metra (łatwiej ogrzać 2,5 metra) sposób montażu

sufitu + reszta to efekt pobrzękiwania stelaża podczas głośniejszego słuchania .

 

A jak to sie robi?? Tzn jak można obniżyć parametry wzmacniacza?

 

Hmm albo nie zrozumiałeś co miałem na myśli albo celowo „chcesz zamieszać”

Chodziło mi o to że czym głośniej tym bardziej muszę zmniejszać tony wysokie i niskie

(zwłaszcza niskie bo głośniki dobijają i zaczynają stukać)

 

Zmniejszenia sopranów i basu w dźwięku dokonuje za pomocą SH-8065 lub na „pre-ampie”

(Ha teraz pewnie napiszesz jakie to zło wprowadzają equalizery , każdy equalizer posiada włącznik on/off)

(Kurcze a co z powiedzeniem „jak komuś nie zamierzasz pomóc to przynajmniej mu nie szkodź”)

Witam!

Relacje moc wzmacniacza/moc kolumn i będzie GRAŁO! - nie są tak proste...

 

8.2 i w 40 metrach są w stanie zagrać tak głośno, jak sobie tylko wymarzysz:) I to jest KOP (basu), a nie wrzask wysokich, choćby przy dostatecznej akustyce.

 

Nie wiem skąd wieści, że 7A są dużo bardziej wytrzymałe od 8.2i?

 

Technics prawdopodobnie dużo bardziej pasuje do kolumn Technicsa! (zobacz forum Technicsa).

 

Do RS 1B powinieneś mieć drugą końcówkę.

Jaką???

Podejrzewam (nie słuchałem - niestety), że to kolumny, jakich nie znajdziesz za 100, czy nawet 300 tysięcy zł.

"If you wished to reproduce the voice of God, these speakers could do it." Tak piszą...

 

Słuchałem nieco lepszych BETA - potwierdzam:)

 

W każdym razie, wiem czego można się spodziewać ujrzawszy je (pierwszy opad kopary!) i usłyszawszy (opad do potęgi!).

Tylko wydaje się, że sprzedający jest bardzo upierdliwy - w stylu - chcesz posłuchać - to oznacza, że chcesz w 99% kupić (kaucja?). Coś w tym stylu...

Nam w każdym razie nie udało się posłuchać:(

 

 

Pozdrawiam!

 

 

Aaaa...

"Głosu Boga" niestety nie usłyszysz w popie, disco i rocku. Do Twojej muzyki raczej Kappa 8.2i

"Measurements can provide a measure of insight, but are no substitute for human judgment. Why are we looking to reduce a subjective experience to objective criteria anyway? The subtleties of music and audio reproduction are for those who appreciate it. Differentiation by numbers is for those who do not".--Nelson Pass

Witam!

Relacje moc wzmacniacza/moc kolumn i będzie GRAŁO! - nie są tak proste...

 

8.2 i w 40 metrach są w stanie zagrać tak głośno, jak sobie tylko wymarzysz:) I to jest KOP (basu), a nie wrzask wysokich, choćby przy dostatecznej akustyce.

 

Nie wiem skąd wieści, że 7A są dużo bardziej wytrzymałe od 8.2i?

 

Technics prawdopodobnie dużo bardziej pasuje do kolumn Technicsa! (zobacz forum Technicsa).

 

Do RS 1B powinieneś mieć drugą końcówkę.

Jaką???

Podejrzewam (nie słuchałem - niestety), że to kolumny, jakich nie znajdziesz za 100, czy nawet 300 tysięcy zł.

"If you wished to reproduce the voice of God, these speakers could do it." Tak piszą...

 

Słuchałem nieco lepszych BETA - potwierdzam:)

 

W każdym razie, wiem czego można się spodziewać ujrzawszy je (pierwszy opad kopary!) i usłyszawszy (opad do potęgi!).

Tylko wydaje się, że sprzedający jest bardzo upierdliwy - w stylu - chcesz posłuchać - to oznacza, że chcesz w 99% kupić (kaucja?). Coś w tym stylu...

Nam w każdym razie nie udało się posłuchać:(

 

 

Pozdrawiam!

 

No cóż jak to mówią cz „Im dalej w las tym więcej drzew”

Do RS 1B powinieneś mieć drugą końcówkę.

Jaką???

Skoro miałoby się okazać ze jest potrzebna druga to raczej wypadało by „zapiąć” taką samą ???

A zatem nie będzie łatwo (ceny za A3 są co najmniej śmieszne na znanym portalu All...) w tym wypadku lepszą opcją okazuje się sprzedać posiadaną i zmienić na inny „piecyk” czyli od nowa (odpada) .

 

Więc może inne z tej serii pomijając raczej serie (7 i 8) Tak?

Kwestia jest tego rodzaju, że pewne Infinity potrzebują do napędu dwóch końcówek stereo (jedna obsługuje sekcję basową, a druga - resztę).

Tak jest w RS 1B, IRS V, Betach, czy Epsilonach. Wymusza to serwo (kontroler) basu.

Aczkolwiek pop, rock, powiedzmy "piosenki" lepiej zabrzmią na pomniejszych, nazwię to - mniej dokładniejszych" modelach.

Natomiast klasyka, jazz i "Głos Boga" - to domena naj... Jednak one pokażą "pewne" niedociągnięcia w Twojej muzyce...

Technics raczej do innych. Moc, jak pisałem, to nie wszystko..

 

Pozdr.

"Measurements can provide a measure of insight, but are no substitute for human judgment. Why are we looking to reduce a subjective experience to objective criteria anyway? The subtleties of music and audio reproduction are for those who appreciate it. Differentiation by numbers is for those who do not".--Nelson Pass

Kwestia jest tego rodzaju, że pewne Infinity potrzebują do napędu dwóch końcówek stereo (jedna obsługuje sekcję basową, a druga - resztę).

Tak jest w RS 1B, IRS V, Betach, czy Epsilonach. Wymusza to serwo (kontroler) basu.

Aczkolwiek pop, rock, powiedzmy "piosenki" lepiej zabrzmią na pomniejszych, nazwię to - mniej dokładniejszych" modelach.

Natomiast klasyka, jazz i "Głos Boga" - to domena naj... Jednak one pokażą "pewne" niedociągnięcia w Twojej muzyce...

Technics raczej do innych. Moc, jak pisałem, to nie wszystko..

 

Pozdr.

Zgadzam sie w 100% z Twoją wypowiedzią .

Aczkolwiek pop, rock, powiedzmy "piosenki" lepiej zabrzmią na pomniejszych, nazwię to - mniej dokładniejszych" modelach.

Natomiast klasyka, jazz i "Głos Boga" - to domena naj... Jednak one pokażą "pewne" niedociągnięcia w Twojej muzyce...

Technics raczej do innych. Moc, jak pisałem, to nie wszystko..

Jak to zgrabnie ująłeś mam raczej dać sobie spokój z (RS-1B) rozumie ze reszta sprzętu

nie za bardzo odpowiada do tego który obecnie posiadam (nie ta klasa) .Wywoskowałem że

„Skoro nie widać różnicy to poco przepłacać” mówiąc bardzo ogólnie .

Dzięki :-)

 

Hmm albo nie zrozumiałeś co miałem na myśli albo celowo „chcesz zamieszać”

Chodziło mi o to że czym głośniej tym bardziej muszę zmniejszać tony wysokie i niskie

(zwłaszcza niskie bo głośniki dobijają i zaczynają stukać)

 

Zmniejszenia sopranów i basu w dźwięku dokonuje za pomocą SH-8065 lub na „pre-ampie”

(Ha teraz pewnie napiszesz jakie to zło wprowadzają equalizery , każdy equalizer posiada włącznik on/off)

(Kurcze a co z powiedzeniem „jak komuś nie zamierzasz pomóc to przynajmniej mu nie szkodź”)

 

 

Pomoc to nie tylko głaskanie po główce czy podcieranie pupki. Ja pomagam zmuszając do myślenia, a to co napisałeś to po prostu bzdura, którą chciałeś ubrać w ładne słowa. Na elektrodzie takie rzeczy przechodzą tu nie. "Rozumie"??

Ha ha

Tak zarówno pierwszy jak też drugi Twój wpis wiele wnosi przydatnych informacji do tego wątku . Pomoc jest wręcz nieoceniona .

Więc bardzo Ci dziękuje za obie wyczerpujące wypowiedzi .

A jak to sie robi?? Tzn jak można obniżyć parametry wzmacniacza?
Pomoc to nie tylko głaskanie po główce czy podcieranie pupki. Ja pomagam zmuszając do myślenia, a to co napisałeś to po prostu bzdura, którą chciałeś ubrać w ładne słowa. Na elektrodzie takie rzeczy przechodzą tu nie. "Rozumie"??

Więc bardzo Ci dziękuje za obie wyczerpujące wypowiedzi .

Mam może teraz publicznie się kajać i przepraszać Cie ??? za co ??? za źle sformułowane zdanie ???

Człowieku nikt Cie nie zmusza do udzielania odpowiedzi (idź Pan do lekarza) zrób przysługę wszystkim i nie

zmuszaj do myślenia więcej nikogo . Zdrowych i wesołych życzę „koledze” .

Panowie!

Po co te kłótnie? Po co swary głupie? Wnet i tak zginiemy w zupie:)

Są ŚWIĘTA!

 

Janusz>>>

Polecam Kappa 9.2i (1500 euro powinno wystarczyć) lub "klasowo" - IRS Sigma - ok. 3500-4000 euro. W obu przypadkach obejdzie się bez suba:) Z tymi potworami można zrobić WIELKIE kino (bonusik!).

Sigmę można zobaczyć i posłuchać na Górnym Śląsku. Jest co!!! SA E3 powinien dać radę. Kappa 9.2i myślę, że również, choć musiałbym się upewnić.

Jakby co pisz na pw.

 

 

Pozdrawiam!

Pozdrawiam!

"Measurements can provide a measure of insight, but are no substitute for human judgment. Why are we looking to reduce a subjective experience to objective criteria anyway? The subtleties of music and audio reproduction are for those who appreciate it. Differentiation by numbers is for those who do not".--Nelson Pass

To prawda że technics lubi technicsa, byłem na porównaniu sb7 z r80 u kolegi, napędzane to było własnie se a3, technicsy zagrały o wiele lepiej, z reszta pisałem juz o tym.Dla mnie infinity to taki amerykański badziew jest, nie ważne jaki model, te cieniutkie nie wypełnione soprany, prawie w każdych popierniczona średnica, albo ciemna, abo drąca morde, z reszta nie ważne....Zdzisław słyszał jak grają infinity, słyszał jak graja technicsy sb 10 i wie że infinity to kupa jest poprostu i tyle.

Taka jeszcze mała zgryzliwa anegdotka, mając taką dobra końcówke jak se a3 i zakładając że infinity 7 8 czy 9 są dobre (a nie są), to jak można karać taki zestaw korektorem typu sh 8065???Przecież to gówno nie gra wcale z se a3 i niszczy wszytko co se a3 potrafi zbudować, scene, kontrole, naturalność...

Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

Wydaje mi się jednak że założyciel wątku nie dorósł do SE-A3. Na bazie tej końcówki można stworzyć hi-endowy system a podpinanie korektora to profanacja. Jest Technics i Technics. Są wypierdki z Allegro ale jest deck RS-B 100, dzielony zestaw z serii 1000 (DAC i napęd) oraz końcówki SE-A1 i SE-A3. Nie sugerowałbym się nazwą marki.

Wydaje mi się jednak że założyciel wątku nie dorósł do SE-A3. Na bazie tej końcówki można stworzyć hi-endowy system a podpinanie korektora to profanacja. Jest Technics i Technics. Są wypierdki z Allegro ale jest deck RS-B 100, dzielony zestaw z serii 1000 (DAC i napęd) oraz końcówki SE-A1 i SE-A3. Nie sugerowałbym się nazwą marki.

Jak widac nie tylko ja mam takie zdanie....a skoro kilku mówi to co mówi trzeba się zastanowić.Prawda jest taka- technics lubi technicsa i jeżeli chce się złożyc na jego podstawie hi-endowy zestaw to se a3 jak najbardziej się nada, ale powinna współpracować z takimi kolumnami jak sb 10 000, sb m1, czy sb 10...a nie żadne infinity.

Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

Jak widac nie tylko ja mam takie zdanie....a skoro kilku mówi to co mówi trzeba się zastanowić.Prawda jest taka- technics lubi technicsa i jeżeli chce się złożyc na jego podstawie hi-endowy zestaw to se a3 jak najbardziej się nada, ale powinna współpracować z takimi kolumnami jak sb 10 000, sb m1, czy sb 10...a nie żadne infinity.

 

Możesz mieć zdanie jakie chcesz, nie interesuje mnie to. Nie mam zamiaru nad niczym się zastanawiać. Postaw tego Technicsa koło końcówki Nelsona Passa a zrozumiesz co mam na myśli. Zestawianie tego z jakimś badziewiem Technicsa to profanacja. Kompletnie nie ta klasa.

Możesz mieć zdanie jakie chcesz, nie interesuje mnie to. Nie mam zamiaru nad niczym się zastanawiać. Postaw tego Technicsa koło końcówki Nelsona Passa a zrozumiesz co mam na myśli. Zestawianie tego z jakimś badziewiem Technicsa to profanacja. Kompletnie nie ta klasa.

Disco to stwierdzenie zastanów się jest do założyciela wątku, nie do ciebie, co warta jest ta końcówka ja wiem, ty raczej też, zdanie na ten temat mamy takie same.Jeśli chodzi o kolumny, najpierw posłuchaj, potem coś napisz.

Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

Disco to stwierdzenie zastanów się jest do założyciela wątku, nie do ciebie, co warta jest ta końcówka ja wiem, ty raczej też, zdanie na ten temat mamy takie same.Jeśli chodzi o kolumny, najpierw posłuchaj, potem coś napisz.

 

A skąd wiesz że nie słuchałem? Osobiście połączyłbym tą końcówkę z dobrymi współczesnymi kolumnami.

A skąd wiesz że nie słuchałem? Osobiście połączyłbym tą końcówkę z dobrymi współczesnymi kolumnami.

Ja też bym tak zrobił, ale mnie nie stać, więc dlatego mam stare bardzo dobre kolumny, moze kiedyś wpanie coś nowszego.Tych sb 10 które mam nie myl z nowszą gównianą seria kolumn z płaskimi mambramami, sb 7 i sb 10 są na bardzo wysokim poziomie, naprawde.

8.1/8.2, jak najbardziej ci ZAGRAJĄ w takim pomieszczeniu co masz, kwestia rozstawienia, oczywiście dochodzi do tego cały tor audio, ale ponoć ten technics jako jeden z nie licznych umie zagrać.

 

 

Jak najbardziej bdb opcją są kappy 7A. Dla mnie 9.2 to przerost formy nad treścią, to co potrafią zrobić 8 to nawet na imprezę w remizie starczy.

 

 

Tak jak pisał ktoś wyżej, kappy mają swoje widzimisię i grają jak grają, wg mnie ( i nie tylko mnie ), trzeba im troszkę pomóc i gwarantuje, że TAKĄ średnicę jaką jest w stanie zrobić polydom, albo pierścieniowe wstęgi z 6.2-9,2 górę to mało co potrafi. To co umieją kappy 8.2 standardowe do takich przestrojonych to w sumie 2 światy :), ja to przerabiałem dzięki znajomemu już ze 4-5 lat temu.

 

PS. skąd jesteś Janusz ??

 

 

pzdr. Łukasz

8.1/8.2, jak najbardziej ci ZAGRAJĄ w takim pomieszczeniu co masz, kwestia rozstawienia, oczywiście dochodzi do tego cały tor audio, ale ponoć ten technics jako jeden z nie licznych umie zagrać.

 

 

Jak najbardziej bdb opcją są kappy 7A. Dla mnie 9.2 to przerost formy nad treścią, to co potrafią zrobić 8 to nawet na imprezę w remizie starczy.

 

 

Tak jak pisał ktoś wyżej, kappy mają swoje widzimisię i grają jak grają, wg mnie ( i nie tylko mnie ), trzeba im troszkę pomóc i gwarantuje, że TAKĄ średnicę jaką jest w stanie zrobić polydom, albo pierścieniowe wstęgi z 6.2-9,2 górę to mało co potrafi. To co umieją kappy 8.2 standardowe do takich przestrojonych to w sumie 2 światy :), ja to przerabiałem dzięki znajomemu już ze 4-5 lat temu.

 

PS. skąd jesteś Janusz ??

 

 

pzdr. Łukasz

Witam (jetem z okolic Katowic)

 

 

 

Zasiedziałem się wczoraj i dopiero czytam wasze posty miło widzieć zainteresowanie . Zanów muszę stwierdzić że „Im dalej w las tym więcej drzew” a konkretnie jedni piszą Technics do Technicsa drudzy że Infinity może być , na czym więc mam się skupić .

Najlepszym rozwiązaniem było by podpiąć jedne i drugie i posłuchać i tu robi się mały problem .

Większość znajomych posiada „supermarketowe”kina domowe , rodzina „ Altuso-podobnych” odpada wiadomo .

Polarisy mam i niech ich głównym zadaniem pozostanie kino domowe .Poczytałem trochę i wybór padł na

„Infinity” praktycznie nie ma złego słowa na ich temat (i są ogólnie dostępne) solidnie wykonane spodobały mi się więc założyłem ten „wątek”

Chcę dowiedzieć się od Was czegoś więcej o tej marce , ale nie mam klapek na oczach i

po waszych wypowiedziach nie postawie i tak na swoim.

Do myślenia dały mi wypowiedzi jednego z kolegów co serii 8.2 (posiadacza) że mają „przymuloną górę” i stosunkowo szybką zaczynają się „dusić” w pomieszczeniu (mój błąd ze nie zapiałem o gabaryty

tego pomieszczenia w którym mu grały)

To drugi powód ze tu pisze w tym temacie pomyślałem ze jedna opinia to żadna „wytyczna” .

Proszę więc jeśli macie trochę wolnego czasu o napisanie czegoś więcej (zalecany przez Was sposób rozmieszczenia , subiektywne odczucia z odsłuchów jakość i rodzaj tonów wysokich średnich i niskich) na temat kolumn Technicsa

Zwłaszcza osób które tu już pisały o takich testach z A3 .Co do kolumn Technicsa nie brałem pod uwagę

„nowszych” konstrukcji np. SB-M1000 w systemie „DDD” (brak przekonania do tego typu konstrukcji)znikoma ilość opinii i możliwości odsłuchu z A3.

Nie myślcie też że zależny mi na basach „ukrawających głowę” od tego są subwoofery (których nie jestem

zwolennikiem poza kinem domowym i bagażnikiem w samochodzie a i to należy stosować z rozwagą) .

Proszę również o rozważenie (dostępnych ) na naszym rynku konstrukcji , nie widziałem jeszcze w opcji

„kupna od reki” SB-M10 000 nie mówiąc już o opcji wcześniejszego ich odsłuchu .

Kolumny Technicsa z nowej serii sa krotko mowiac nieciekawe. Może SB-7, SB7000/10000 czy SB-M1 jesli znajdziesz :-)

 

p.s

Pisanie ze ktos nie dorósł do sprzetu jest po prostu bezczelne, każdy ma i słucha to czego lubi.

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

Kolumny Technicsa z nowej serii sa krotko mowiac nieciekawe. Może SB-7, SB7000/10000 czy SB-M1 jesli znajdziesz :-)

 

p.s

Pisanie ze ktos nie dorósł do sprzetu jest po prostu bezczelne, każdy ma i słucha to czego lubi.

Są na japońskiej stronce do kupienia sb m1- jedne z najlepszych monitorów studyjnych, ponoć doskonale zgrywają sie z se a3, kosztują śmieszne 7.5 tyś zł+ transport i cło

Co do odsłuchów infinity na se a3, właśnie najlepiej z pośród slyszanych dopasowują się 8.2, za żadne skarby nie mają mula na gorze czy środku, są bardzo szybkie, bas też niczego sobie.7a mają natomiast subwuferowy bas, dość mocno wyeksponowany i w połaczeniu z se a3,która sama ma sporo dolu jest masakra, podobnie jest z 8a które jeszcze wypychają na przedni plan chudą i dość wrzeszczącą średnice.

Jeśli chodzi o samą góre to wszytkie niskie modele o których mówimy mają cieniutką góre,słabo wypełniona i lotną (w porównaniu z bardzo metalowo grającymi wstęgami technicsa- na talerzach oczywiście ).Na dobitek powiem ci że infinity robi bardzo badziewiarskie skrzynie, w 7 i 8 skrzynki drgają jak membrany bierne, a same głośniki wykonane aby taniej.Basowiec kapp 7a i 8a ma co prawda alu kosz, ale tak cieniutki że strach go dotykać, reszta głośników to platyk.Malutkie magnesiki,totalny minimalizm, wstęga z sb 10 waży więcej od basowego z kapp7a.W infinity 8.2 bas niczym nie rózni sie od wytlaczanych z blaszek tonsili-no może mają jeszcze mniejszy magnes.Panowie o czym my mówimy, moze i infinity robi wrażenie na ludzich mających altusy, ale nie na mnie.

Chyba nie tak do konca pięknie to się ma jak piszesz, bo wychodzi na to że kappy to badziew pokroju tonsila. Generalnie każdy głośnik jest przemyślany od góry do dołu, pod względem magnesu, kosza jak i rodzaju membrany, i wybacz Badziewia nie zagrają tak jak potrafią KAPPY. Co do góry i średnicy to co można zrobić z kapp to DUŻO firm mogło by się wzorować na tym. Teraz Genesisy w kolumnach za XX.000 Euro wkładają właśnie te okrągłe ala wstęgi co sa w kappach 8.2 . Wybacz ale mało znasz KAPPY, jak i mało wiesz co można z tego zrobić, i nie wiesz jak to MOŻE zagrać.

 

 

Bardzo chętnie porównam Moje kappy z tymi Technicsami którymi tak się cieszycie.

 

 

 

pzdr. Łukasz

Chyba nie tak do konca pięknie to się ma jak piszesz, bo wychodzi na to że kappy to badziew pokroju tonsila. Generalnie każdy głośnik jest przemyślany od góry do dołu, pod względem magnesu, kosza jak i rodzaju membrany, i wybacz Badziewia nie zagrają tak jak potrafią KAPPY. Co do góry i średnicy to co można zrobić z kapp to DUŻO firm mogło by się wzorować na tym. Teraz Genesisy w kolumnach za XX.000 Euro wkładają właśnie te okrągłe ala wstęgi co sa w kappach 8.2 . Wybacz ale mało znasz KAPPY, jak i mało wiesz co można z tego zrobić, i nie wiesz jak to MOŻE zagrać.

 

 

Bardzo chętnie porównam Moje kappy z tymi Technicsami którymi tak się cieszycie.

 

 

 

pzdr. Łukasz

Ok, gdzie mieszkasz????Tylko żeby nie było, jeden kolega już prubował z r 80 i troszke smutno mu było.

 

Chyba nie tak do konca pięknie to się ma jak piszesz, bo wychodzi na to że kappy to badziew pokroju tonsila. Generalnie każdy głośnik jest przemyślany od góry do dołu, pod względem magnesu, kosza jak i rodzaju membrany, i wybacz Badziewia nie zagrają tak jak potrafią KAPPY. Co do góry i średnicy to co można zrobić z kapp to DUŻO firm mogło by się wzorować na tym. Teraz Genesisy w kolumnach za XX.000 Euro wkładają właśnie te okrągłe ala wstęgi co sa w kappach 8.2 . Wybacz ale mało znasz KAPPY, jak i mało wiesz co można z tego zrobić, i nie wiesz jak to MOŻE zagrać.

 

 

Bardzo chętnie porównam Moje kappy z tymi Technicsami którymi tak się cieszycie.

 

 

 

pzdr. Łukasz

Ok, gdzie mieszkasz????Tylko żeby nie było, jeden kolega już prubował z r 80 i troszke smutno mu było.Jeszcze jedno, nie twierdze że kappy są złem wcielonym, ale są tandetne,a na ich tem za dużo dobrego się mówi.W jednym sie zgodze, proporcja kosztów wykonania do dzwieku jaki można z nich uzyskać jest bardzo na plus infinity.Jest dużo lepszych konstrukcji, nawet za podobne pieniążki.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.