Skocz do zawartości
IGNORED

Zgrywanie płyty CD na zewnętrzny dysk

max720

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie .

Potrzebuje instrukcji jak zgrać na przyzwoitym poziomie kolekcje moich płyt CD . Mam netbook-a 10.1 " , dysk 2TB i około 100 płyt. Czy wystarczy dokupić tylko zewnętrzna nagrywarke ?

Jeżeli tak to jaka będzie optymalna ?

Następne pytanie , czym różni się CUE od FLAC ?

Przecież mówiłem , ze jestem zielony . Może wydaje się to śmieszne w 21wieku , ale nigdy mnie do tego nie ciągnęło , ale teraz jestem zmuszony skoro przeszedłem na PC AUDIO.

Dzięki za wyrozumiałość i proszę piszcie punkt po punkcie co robić. Czy z moich płyt mogę przerobić na FLAC-zki ?

Pozdrawiam , Maciej

Ja osobiście zgrywam Foobarem, wchodzisz bodajże w file i open cd, tam dajesz rip. Format najlepiej flac albo wav. Często polecany jest też EAC, jednak jak jesteś zielony to Foobarem prościej.

Dzięki Panowie ! Czy wystarczy dokupić napęd zewnętrzny za 150 zł .? Jaka prędkość kopiowania jest zalecana ?

Dziękuje , Maciej

Ps . Czy EAC jest programem do ściągnięcia ? Mam Nero , nie bardzo pasi ?

Dzięki Panowie ! Czy wystarczy dokupić napęd zewnętrzny za 150 zł .? Jaka prędkość kopiowania jest zalecana ?

Dziękuje , Maciej

Ps . Czy EAC jest programem do ściągnięcia ? Mam Nero , nie bardzo pasi ?

EAC jest darmowy, do ściągnięcia. Nero zbędne. Napęd na USB wystarczy (dla czego miałby nie wystarczyć?). Prędkość ... lepiej niższa niż wyższa ;)

Żaden CDex czy inny SYF! Foobara też bym tu nie mieszał. Tylko EAC.

I po raz kolejny mamy bić pokłony legendzie ;) Co takiego specjalnego oferuje obecnie EAC, poza tym że jest darmowy?

Następne pytanie , czym różni się CUE od FLAC ?

Przecież mówiłem , ze jestem zielony . Może wydaje się to śmieszne w 21wieku , ale nigdy mnie do tego nie ciągnęło , ale teraz jestem zmuszony skoro przeszedłem na PC AUDIO.