Skocz do zawartości
IGNORED

obsługaElac Miracord 50 H 2 ?!?

uberguber

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Mam prośbę o wyjaśnienie jak obsługiwać gramofon Elac Miracord 50 H 2 ? może ktoś z Was ma instrukcję w języku polskim ?

Jestem całkowicie zielony w temacie...

z góry dzięki za pomoc

link do zdjęcia:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/89732-obs%C5%82ugaelac-miracord-50-h-2/
Gość G.Mark

(Konto usunięte)

...

Jestem całkowicie zielony w temacie...

...

link do zdjęcia:

http://imageshack.us/photo/my-images/41/zdjcieia.jpg/

Proszę uprzejmie http://www.vinylengine.com/library/elac/miracord-50h.shtml

Instrukcji w języku polskim nie ma i nie będzie.

GM

P.S. Z czystej ciekawości... Po co kupować gramofon, nie mając o nim zielonego pojęcia?

Proszę uprzejmie

Ukryta Zawartość

Instrukcji w języku polskim nie ma i nie będzie.

GM

P.S. Z czystej ciekawości... Po co kupować gramofon, nie mając o nim zielonego pojęcia?

Dostałem w prezencie, bardzo chciałem mieć gramofon, jakoś ta muzyka inaczej brzmi, natomiast nigdy wczesniej nie miałem okazji odtawrzania płyt na gramofonie.

Ukryta Zawartość

Fajny gramofon ale jako obiekt muzealny, kiedyś ktoś mi wmawiał że to musi być fajne bo przecież Elac. Głośniki może tak ale nie ten gramofon, no chyba żeby szafę grającą z niego zrobić.

A tak na poważnie szkoda czasu i atłasu. Niech sobie stoi jako ozdoba a do słuchania płyt kup sobie kolego gramofon. Nie wszystko co "vitage" nadaje się do użytku.

Pozdrawiam i powodzenia,

Paweł

Najgorsze to mieć do czynienia z zakompleksionym Polaczkiem, któremu dano odrobinę władzy.

"Beware of all those in whom the urge to punish is strong". Nietzsche.

Napęd na rolki nie dyskwalifikuje gramofonu, nie miałem tego ELACA w rękach, ale patrząc na konstrukcje może być całkiem znośny, nie widzę nic dyskwalifikującego go.