Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki zestaw Kwadro do 5000/6000

darok988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

To mój pierwszy post, proszę o wyrozumienie :)

Chcę złożyć zestaw z 4 kolumn podłogowych i wzmaka do 5 000

Wzmacniacz najlepiej żeby był w technologi kwadrofonicznej

Pokój około 30-40 mk2, muzyka techno dance rock

Sprzęt może być używany ale oczywiście zadbany.

Zestaw będzie zapewne grał często na imprezach to fajnie by było żeby się nie przegrzewał.

Czekam na wasze propozycje

https://www.audiostereo.pl/topic/88886-jaki-zestaw-kwadro-do-50006000/

Czy byłeś przez ostatnie 20 lat zahibernowany? Kto Twoim zdaniem jest obecnie prezydentem Polski?

rotfl

moze chodzi o vintage? to przeciez obecnie jest w modzie. inaczej wyjasnic tego nie idzie ;-)

Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Tak myslalem ze popelnilem jakas gafe ale to przez mojego starszego bo to dlaniego dokladnie szukam tego zestawu, a ja jestem laikiem w temacie.

Siedzac wczoraj na allegro cos wspominali mi o tym kwadro i jeszcze tatko chce cztery glosniki to pomyslalem ze to moze byc dobre. A jak nie to co jest na nasze czasy najlepsze :)

Zdecydowanie najlepszy na nasze czasy jest samochód z napędem elektrycznym ;]

A tak na poważnie

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i to powinno wystarczającą ostudzić zapędy w kierunku kwadrofonii.

Ukryta Zawartość

Wlasnie uswiadamialem starszego ze niezlej lipy sobie zrobilem na waszym forum, normalnie jak im to mowilem to naprawde miny mieli zahibernowane :)

Przeczytalem ten link ktory podales ale dalej jestem zahibernowany ;)

Jakby ktos mogl powiedziec jakie wzmacniacze by potrafily oddac cos takiego jak quadrofonia w naszych czasach i jakie glosniki do nich ?

Naprawdę ciężki coś poradzić, tyle jest tych wzmacniaczy kwadrofonicznych na portalu aledrogo i ostatnio brzydko ;]