Skocz do zawartości
IGNORED

Pioneer PD-8500 czy warto?

juziupumpka

Rekomendowane odpowiedzi

witam , jestem nowicjuszem w dziedzinie audio mam 23 lata i dopiero zaczynam sie bawic w audio, jestem na etapie poszukiwania CD na allegro wypatrzyłem Pioneera PD-8500 facet chce za niego 800 zl ponoc drugi wlasciciel posiada instrukcje i pilota wszystko ponoc jak nowe zastanawiam sie czy warto za niego dać 800 zl? bo jest jeszcze sony 339es za 499 zl

https://www.audiostereo.pl/topic/80689-pioneer-pd-8500-czy-warto/

witam , jestem nowicjuszem w dziedzinie audio mam 23 lata i dopiero zaczynam sie bawic w audio, jestem na etapie poszukiwania CD na allegro wypatrzyłem Pioneera PD-8500 facet chce za niego 800 zl ponoc drugi wlasciciel posiada instrukcje i pilota wszystko ponoc jak nowe zastanawiam sie czy warto za niego dać 800 zl? bo jest jeszcze sony 339es za 499 zl

Jeden i drugi to zabytki na dodatek o marnym dzwieku,za 800 stow szukałbym np:Arcama 8se

Jeden i drugi to zabytki na dodatek o marnym dzwieku,za 800 stow szukałbym np:Arcama 8se

Bardzo kategoryczna odpowiedz, tylko czy kolega sluchal pd 8500 ?

to bardzo dobre cd,tylko ta cena troche za wysoka.

Daj sobie spokój z Pioneerem.

Pioneer nie potrafi robić dobrych CD z wyjątkiem może 3 modeli PD95 i dwóch innych.

Ale ostrzegam, inne są jeszcze gorsze, np wiele Denonów z wyjątkiem 3560, może jeszcze jakiegoś.

Arcam to pomyłka.

Kup sobie Yamahę 1100, ale od sąsiadów.

Albo jakiegoś przyzwoitego harmana, na przeczekanie.

Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

Daj sobie spokój z Pioneerem.

Pioneer nie potrafi robić dobrych CD z wyjątkiem może 3 modeli PD95 i dwóch innych.

PD 95 to jeden model. Dobre są: PD 71/9300 (uwaga laser niedostępny), PD 73, PD 75, PD 93 i PD 95. Z serii budżetowej polecam: PD 9700 i PD-S 901. PD 8500 należy do najwyższej serii i jest trzecim modelem od góry. Do jasnych wzmacniaczy jak znalazł.