Skocz do zawartości
IGNORED

Blu-Ray Philips BDP-7500 - problem


mamaz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Proszę o poradę bardziej doświadczonych. Niedawno kupiłem nowiutki odtwarzacz (jak w tytule). Wiem, że to model z podstawowej oferty. Wszystko byłoby o'k', ale zauważyłem pewien problem. Otóż okresowo pojawia się brak komunikacji między pilotem a odtwarzaczem. Nie reaguje na komendy z pilota. Nie myli funkcji, ale po prostu nie chce odpowiadać na "komendy". Wygląda tak jakby były wyczerpane baterie, tym bardziej, że po poruszeniu bateriami w pilocie, odtwarzacz zaczyna reagować. Oczywiście wymieniłem już 2 komplety baterii i mimo to objaw się utrzymuje. Po pożyczeniu od kolegi takiego samego pilota, objaw jest mniej uciążliwy, ale też się zdarza. Jeśli nie znajdę przyczyny, będę musiał odwiedzić serwis. I przy okazji, czy ktoś może napisać, który z autoryzowanych serwisów Philipsa w Warszawie jest najbardziej godny polecenia?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/77658-blu-ray-philips-bdp-7500-problem/
Udostępnij na innych stronach

To jest wersja S2 tego Philipsa? Aktualizowałeś software? Mam ten odtwarzacz i przed aktualizacją występowały drobne niedociągnięcia (nie związane z pilotem), które znikły po jej zainstalowaniu. Pilot ogólnie jest dość kapryśny i trzeba nim "celować" w odtwarzacz żeby działał.

Wersja to B2 (najnowsza). Oczywiście aktualizowałem oprogramowanie. Zrobiłem to nawet dwukrotnie by mieć pewność, że nie było żadnych błędów. Niestety nie przyniosło to efektu. Pierwotnie myślałem, że to wina pilota, ale pożyczyłem pilota od siostry, która ma model 7300. Objawy były może mniej nasilone, ale też powstawały. Wygląda to tak jakby czułość odbiornika podczerwieni na panelu była za słaba. Nie ma też żadnych reguł. Czasami działa bardzo dobrze a czasami nie ma reakcji. Z tym, że nie ma mowy o "zawieszeniu" funkcji, bo sterowanie przyciskami sensorycznymi z przedniego panela działa bez zarzutu. Zawiozę sprzęt do serwisu, ale znając życie obawiam się, że mogą to zbagatelizować.

Witam. Miałem podobną przypadłość.Jednak u mnie,jak już nie mogłem pilotem sterować to również przyciski na panelu przednim nie działały.Pomagało wtedy odłączenie od prądu i ponowne podłączenie(taki reset).Aż pewnego dnia nie mogłem w ogóle uruchomić odtwarzacza! Serwis przyjął,ale i tak wszystkie blu odsyłają do Radomia do głównego serwisu.Wrócił po 23 dniach!!! Wymienili układ zasilania.

Mamaz pierwsze myśli jakie przychodzą mi na myśl to albo konflikt z innym urządzeniem RTV, albo uszkodzenie pilota.

Jakie urządzenia elektroniczne stoją w pobliżu odtwarzacza? Czy któreś z nich obsługuje technologię EasyLink (możliwość obsługi jednym pilotem wielu urządzeń)? Sprawdzałeś styki baterii, nie są uszczerbione, poluzowane, etc.?

 

Co do procedury serwisowej – jeśli chcesz oddać odtwarzacz Blu-ray marki Philips do naprawy, masz do wyboru jeden z trzech poniższych serwisów: A-Tech, ul. Białostocka 5, 03-741, Tel. 608320147, UTV Serwis, ul Nerudy 1, 01-926 Warszawa, Tel. 226690901 lub ten sam serwis na ul. Hawajskiej 15, Tel..

Jeśli miałbyś dodatkowe pytania, zapraszam do kontaktu za pośrednictwem mojej skrzynki mailowej: [email protected]

Dziękuję za informację. Co do ewentualnej interferencji z innym urządzeniem, taką poradę otrzymałem przy rozmowie telefonicznej z pracownikiem serwisu Philipsa w Radomiu. Ucieszyłem się, bo to dawało nadzieję na najprostsze rozwiązanie. Niestety nie tu leży problem. Odtwarzacz przeniosłem do innego pomieszczenia gdzie nie ma żadnej elektroniki i niestety problem utrzymywał się. Pilota dokładnie obejrzałem, kilkukrotnie wymieniłem baterie. Ponadto miałem okazję wypróbować pilota od modelu 7300( ma go moja siostra) i też były problemy. Co prawda może mniej nasilone, ale na przykład by odtwarzacz zareagował na komendę "stop" musiałem odpowiedni przycisk na pilocie wcisnąć 2 razy(szybko).

Tak więc z racji mojego miejsca zamieszkania przed kilkoma dniami mój Philips wylądował w serwisie A-TECH w Warszawie. O efektach "leczenia" poinformuję na forum.

  • 2 tygodnie później...

"mamaz" jak tam Twój Philips,odebrałeś czy jeszcze nie? Jeżeli tak ,to powiedz proszę, jaki masz wgrany soft,czy masz w ustawieniach format obrazu 21:9,oraz czy player czyta pliki MKV w profilu 5.1?

wtrącę się do tematu i wspomnę tylko że więcej już nie kupie Philips'a. Mój BDP8000 padł po 3 tygodniach, zawiesił się z płytą w środku. Koncert na BD pożyczony od znajomego. Oddałem na gwarancję. Po przeszło 6 tygodniach dowiedziałem się w końcu że towar będzie wymieniony na nowy ale trzeba czekać. Mineło 1,5 tygodnia o tego czasu i póki co serwis nic na nie wie kiedy sprzęt dotrze. Krótko mówiąc - poziom obsługi klienta żenujący.

wtrącę się do tematu i wspomnę tylko że więcej już nie kupie Philips'a. Mój BDP8000 padł po 3 tygodniach, zawiesił się z płytą w środku. Koncert na BD pożyczony od znajomego. Oddałem na gwarancję. Po przeszło 6 tygodniach dowiedziałem się w końcu że towar będzie wymieniony na nowy ale trzeba czekać. Mineło 1,5 tygodnia o tego czasu i póki co serwis nic na nie wie kiedy sprzęt dotrze. Krótko mówiąc - poziom obsługi klienta żenujący.

Tak samo jest z Samsungiem ,kiedyś oddałem do serwisu trzymali ponad miesiac potem stwierdzili ze nis potrafia tego naprawić ,w sklepie chcieli mi dac nowy model,ale nie zgodziłem sie na to i po długich walkach odebrałem gotówke.

nie chce sobie już targać nerwów - poza tym wziąłem to na raty i teraz będzie kłopot i zabawa z procedurą zwrotu (jeśli jest w ogóle taka możliwość) - może to poprostu pech. Poza tym nie wiem co w kwocie 1000 złotych mógłbym kupić lepszego.

Witam po pewnej przerwie i spieszę z garścią informacji. Sprzęt odebrałem nieco ponad tydzień temu, ale z powodu wyjazdu na ferie nie miałem okazji podzielić się informacjami. Otóż z informcji podanej przez serwis wymieniono "decoding board" ???. Po pierwszym podłączeniu odtwarzacza ....nie mogłem przeprowadzić go z pozycji standby do "działania" za pomocą pilota - po prostu brak reakcji. Paranoja, pomyślałem. Potem przez jakiś czas było przyzwoicie i reagował na komendy. Ale przy próbie użytkowania następnego dnia ponownie pojawiły się problemy z pilotem. Z tym, że mniej uciązliwe niż przed oddaniem go do serwisu. Wtedy pooglądałem dokładnie pilota (choć rbiłem to też przed oddaniem do serwisu). Tym razem w zaciemnionym pomieszczeniu okresowo nie paliła się dioda emitująca fale z pilota. Wiedziałem, że aktualnie ewidentnie wina leży po jego stronie. Wczoraj zrobiłem jeszcze jeden eksperyment. Pomimo, że na oko nie powinno być żadnych problemów z kontaktem baterii, poodginałem trochę blaszki, z którymi stykają się bieguny baterii i .....eureka! naprawiłem pilota! Tylko w tym momencie rodzi się pytanie. Dlaczego nie zostało to wszystko sprawdzone w autoryzowanym serwisie? Nie kwestionuję konieczności wymiany decoding board, bo się na tym nie znam, ale ich zadaniem jest sprawdzić czy urządzenia działa sprawnie przed oddaniem do klienta. Jak się okazało tym razem to duperela, ale gdybym sam nie spróbował "potraktować" odpowiednio pilota dalej byłby kłopot.

Co do wersji softu. Mam wgrane ostatnie oprogramowanie ze strony Philpsa za pomocą USB. Co do czytania różnych plików nie mogę się wypowiedzieć, bo jestem "staromodny" i oglądam tylko kupowane płyty blu-ray i DVD.

  • 3 miesiące później...

Witam

Posiadam BDP-7500BL.Odtwarza mi pliki mkv ale z arefaktami.Wgrane najnowsze opragramowanie w wersji 1.06.W info o wesji pisze że to BDP7500/12.Sprzedawca sprowadził go z Holandii. i nie ma polskiej gwarancji.

Moze jakieś starsze oprogramowanie usuwa problem z mkv?.

  • 2 miesiące później...

Witam, mam pytanie do użytkowników tego blu-raya . Czy chodzi wam radio Tunein radio bo u mnie nie ma żadnych stacji ?

ok już otrzymałem odpowiedz z Philipsa że maja proble z tym serwisem i nie wiadomo kiedy bedzie poprawnie działało .

Pozdrawiam

  • 1 rok później...

Mam 7500/bl.Ogólnie jestem z niego zadowolony wygląd i obraz jak dla mnie super zwłaszcza za 200 zł jakie za niego dałem.Aktualizacja poszła bezproblemowo i z pilotem nie miałem problemów. Co mnie w nim irytuje to wrażliwość na zakłócenia z sieci zasilającej. Jak włączam czasami jakieś prądożerne urządzenie np lampę z energooszczędnymi żarówkami, komputer to czasami obraz znika na 3 sekundy i film idzie dalej jakby nic się nie stało.

  • 5 tygodni później...

Dotychczas używałem go do filmów korzystając ze stereo. Firmware mam aktualny.

Ostatnio podkusiło mnie sprawdzić potencjał wyjść analogowych (RCA 7.1),

przy zastosowaniu dwóch wzmacniaczy zintegrowanych i czterech kolumienek Mission (a więc tylko 4 kanały). Czy mam rację, że nie uda się miksować/przekazać sygnału centralnego do frontowych (poprzez ustawienia: Konfiguracja->Audio->Ustawienia głośników->Wielkości głośników->Centralny - Brak głośników)?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.