Skocz do zawartości
IGNORED

Lampa Sovtek 12AX7 LPS

stecko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem zielony w tych sprawach:) Mam swoj pierwszy zestaw ''na lampach''koncowka copland csa 515(hybryda) i przedwzmacniacz cva 306. W pre siedza lampy sovtek 12AX7 LPS ale one praktycznie wcale nie swieca. Czy to normalne? Ledwo zauwazalnie żarzy sie jeden '' precik'' w górnej czesci lampy i tyle...:) W sumie mam 6 lamp. Pre jest 6 kanałowe. Poprzedni własciciel powiedzial mi jezeli bede sluchal tylko stereo zeby wyciagnac pozostałe lampy(sub, tyl prawy i lewy i central). Czy to dobra rada?

Jak sprawdzic sprawnosc lampy?

z gory dzieki za wszelkie info.

pozdr Artur

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

https://www.audiostereo.pl/topic/75601-lampa-sovtek-12ax7-lps/

Cze

Lampy daj do pomiaru , to będziesz wiedział o nich wszystko. Że nie świecą to niezłe --- kupowałeś coś do grania czy światełka na choinkę??????

Jedne świecą drugie nie i takie uroki.A co do wyciągania lamp z preampa to się poddaję , po prostu nie wiem.

Pozdr

Nie ma trudnych głośników - tylko prądu czasem brak

Ja

Witam

Powertowałem troszke i ktos pisal ze akurat te lampy wcale nie swieca:)

Przekładałem wszystkie i zauwazylem ze jedna gra zdecydowanie ciszej. Co do reszty nie zauwazylem roznicy. Poprzedni własciciel nie wymienial tych lamp, takze maja juz pare latek. Za jego rada zostawiłem tylko 2 na stereo(nie wiem czy dobrze). Mysle nad kupnem 2 nowych i wtedy bede wiedział czy te juz sie kończa:). Zawsze myślalem ze lampy musza swiecic dlatego pytałem:)

pozdr

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

muda44

wszystko fajnie tylko nie mam pojecia jak to sprawdzic:) Miernik mam, posługiwac tez potrafie ale jak to sprawdzic? W sumie pre gra juz ok 4 godzin na tych 2 lampach i jest ok.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.