Skocz do zawartości
IGNORED

Sieć Play- wasze opinie


rocco

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ogolnie wkurzony na Ere postanowilem rozwiazac umowe o swiadczenie uslug z operatorem,..po czym jakims takim baranim pędem podpisalem umowe na abonament z siecia Play,..i juz sie boje:(

Opinie chocby na www.bozo.pl sa fatalne na temat sieci.

..nagminnie nie docierajace f-ry na czas, po czym naliczanie kar za opoznienia w platnosciach, jakis total z zasiegiem,niechec obslugi do rozwiazania problemow, spychologia, itp.,itd.

 

Bardzo jestem ciekaw waszych opini o sieci Play, moze znajda sie na forum uzytkownicy tej sieci.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/73163-sie%C4%87-play-wasze-opinie/
Udostępnij na innych stronach

tak tanio jeszcze nie było - jeśli chodzi o średnio-przeciętne dzwonienie...

 

u mnie są problemy z przełączaniem z Plusa na Play i z powrotem...

 

po prostu przerywa i traci zasięg...

gdy jest zasięg samego nadajnika PLAY - wszystko jest ok...

Mój Lankasterze... Ryka... Ryki już nie ma...

Załóż sobie konto na stronie playa i co jakiś czas na nie zaglądaj:)

Sposób opisania wykorzystania dodatkowych pakietów jest beznadziejny i nielogiczny, ale po jakimś czasie można się przyzwyczaić;)

Dziewczyna moja ma mix-a a ja na kartę. Ja jestem zadowolony ładuje za 30zł i posuwam pierdoły z nią przez ten tel nie płacąc nić. Ona ma gorzej droższe rozmowy. Ponadto mam tak że jak ktoś do mnie dzwoni 2 min to ja mam 1 min gratis dla siebie. Z zasięgiem nie zauważyłem problemów jakiś. Ja jestem zadowolony.

Moja strona audio - kondrax.mayhem.net.pl

Nie wiem o co chodzi z tymi karami. Mam tam abonament 22 miesiące i jeszcze ani jednego rachunku nie zapłaciłem w terminie a i złotówki kary nie zapłaciłem. Ofertę mają dobrą, ale zasięg mizerny. Dlatego ja sobie ustawiłem statycznie w ustawieniach telefonu na nadajniki plusa i problemów z zasięgiem, ani przełączaniem nie ma. Chciałem przejść teraz do innej sieci, ale nie znalazłem lepszej oferty i chyba zostanę w Playu.

Jeden z telefonów mam w Play, drugi w Plusie. Cenowo i jakościowo dzieli ich przepaść. Plus to jakość oczywiście, Play to cena. O ile w Plusie jest wszystko ok (oprócz cen!) i ciężko coś więcej powiedzieć, to w Play'u można opowiadać dłuższą chwilę jakie to problemy są z zasięgiem, często najprostszą próba wykonania połączenia. Mam wtedy wrażenie, że telefon się zastanawia co zrobić ;)

 

Choć cena zdecydowała i za miesiąc też będę cały w Play'u ;]

Zaraz po przejsciu do Play mialem problemy z połączeniami do Plusa, zgłosiłem i w ciągu 24 godzin problem rozwiązali o czym telefonicznie poinformował mnie konsultant. Mam karte i lepszej opcji nie widze, za 30zł gadam cały miesiąc specjalnie sie nie ograniczając( w Plusie mialem problem zeby 30zł wystarczyło). Moi znajomi juz dawno przeszli do Play więc nie miałem wyjścia ;)

Jestem w Play od jakiś 30mc, to co mi się podoba w tej firmie, to brak denerwujących reklam jakie dostajemy u innych operatorów, tu owszem także się zdarzają ale w mniejszej ilości, druga rzecz to długość umowy, z tel 24mc, bez tel, 6-12mc. Trzecia rzecz to ceny telefonów oraz usług, lub teraz świetna oferta z Playstation 3 czy PSP. Co zmierza wreszcie do ofert zagranicznych(np. w UK za przedłużenie umowy czy przejście z oferty PRE PAID na POST PAID dostaję się oprócz tel. również np. konsole czy inne rabaty), choć jeszcze mamy co gonić przez najbliższe lata.

 

W kwestii zasięgu jest tak jak u innych operatorów, czyli w jednej miejscowości lepszy jest ten operator, w innej inny. Generalnie nie jest źle, i na zasięg nie ma co panikować, szczególnie że Play głównie nadaję w sieci 3G(i tu na prawdę jest nieźle), a jeśli nie łapiemy tego, to przestawiamy sobie w tel. z zasięgu dualnego(3G i GSM) na pojedynczy(GSM) i nie powinno być problemów z zasięgiem. Kolejna rzecz to przy przedłużaniu umowy nie dostajemy po 10 tel. dziennie jak np. w Orange tylko jest trochę większa kultura, czy Era, Plus gdzie zdarza się żę dostajemy śmieszne warunki czy słowo mówione nie pokrywa się z pisanym. Ja sobie sam to załatwiałem pod nr. obsługi klienta. Mają także dobrze rozbudowaną sieć obsługi elektronicznej i na stronie pod naszą zakładką mamy spory wgląd w faktury, usługi itd.

 

Jedna rzecz która mnie martwi jest to że mimo wszystko Play nie ma jeszcze tylu użytkowników ilu chciało by mieć, a np. PTK Centertel już się czai na przechwycenie Play. Mam nadzieje że do tego nie dojdzie, bo czwarty, tak dobrze rozwijający się operator to dla Nas tylko lepiej.

 

To tak na szybko krótki opis tej firmy. Żeby nie było pracuję w firmie Orange.

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Play ma tylko jedną zaletę - ceny.

Poza tym, mam bardzo złe doświadczenia z ich podejściem do:

1.rzetelności informacji udzielanych przez telekonsultantów (czasem po prostu kłamią/wprowadzają w błąd)

2.rozwiązywania problemów wynikłych z powyższego- nagrywanie rozmów służy im do celów szkoleniowych, reklamując sprawę i powołując się na argumenty zawarte w rozmowach przez telefon, kiedy przyparci do muru- powołują się na wniosek prokuratora. Tzn, kiedy masz problem i myślisz, że wystarczy przesłuchać rozmowę (i podasz wszystkie szczegóły rozmowy), powiedzą/odpiszą, że oni te rozmowy wezmą pod uwagę jedynie, kiedy zgłosimy sprawę do sądu i włączy się prokurator z odpowiednim poleceniem.

3.zasięgu- chyba najsłabszy ze wszystkich operatorów; niby używają sieci plusa, ale będąc poza play i właśnie w zasięgu plusa- nie ma internetu (chyba, że chce się płacić stawki roamingowe/poza pakietem).

4.prędkości transmisji internetu; obiecywane wartości są wzięte z sufitu, jest po prostu słaaabo.

 

Najgorsze z tego wszystkiego- wewnętrzna polityka, która każe klienta wnoszącego reklamację traktować jak idiotę i intruza. Mówię, że to wewnętrzna polityka- gdyż kontaktując się z różnymi szczeblami decyzyjności, przełożeni nie egzekwują udowodnionych błędów podwładnych (np. wprowadzanie klienta w błąd w trakcie telefonicznego prezentowania oferty), a także dochodzi do sprzecznego interpretowania opisanych problemów i uchylanie się PLAY od swoich własnych decyzji. W normalnej firmie nie do pomyślenia, żeby ktoś przyłapany na oszustwie "za rękę" miał poparcie w postaci szefa, który ukryje dowody, a potem jego szef je odkryje, żeby potem jego szef znowu się od wszystkiego wymigał.

Z racji relacji rodzinnych wiem co nieco o tej firmie . Dzwoniąc do nich zazwyczaj trafiacie do Arvato w Poznaniu które świadczy usługi jako pierwsza i druga linia wsparcia dla Play - dopiero trzecia, "ekspercka" linia to są prawdziwi konsultanci z Play i u nich można coś więcej wskórać. Stąd jakość obsługi jest taka sobie. Play przygotowuje się do ostrzejszego ataku na klientów biznesowych więc i z jakością obsługi muszą coś zrobić. Nie wiem dokładnie co jest planowane, ale jakieś zmiany mają wkrótce nastąpić.

 

Play potrafi mieć kłopoty z zasięgiem poza większymi miastami gdzie wciąż jeszcze nie mają własnych nadajników i korzystają z roamingu Plusa - a ci często na BTS-ach ustawiają większy priorytet dla klientów Plusa i stąd te kłopoty. W miastach gdzie Play ma swoje nadajniki - zazwyczaj jakość połączeń jest bardzo dobra. Lokalizację BTSów można ustalić np. dzięki temu serwisowi:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

Co do Helpdeska to fakt, prawda, trzeba po prostu trafić, ale tu do wyboru mamy jeszcze salony które mają lepszą obsługę niż Helpdesk czy internet.

 

W kwestii zasięgu jest tak jak mówiłem powyżej.

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

DawidM - pracowałem w "orżnąć" 3 miesiące, nie wytrzymałem..

Generalnie w każdej sieci są praktyki, które mają troche okiwać klienta, ale play w tym góruje, za nim jest orange, o plusie nie wiem kompletnie nic, nigdy jakoś za tą firmą nie przepadałem.

Era jest dla mnie naj.

Konsultanci, dzwonią może raz na rok, co innego gdy ma się telefon na firmę, to zadzwonią może co kwartał.

Warunki umowy się nie zmieniają jak np. w play

kolega z pracy miał tam telefon na abon. po paru miesiącach zabrali mu jakiś tam pakiet, potem podnieśli jakąś stawkę i jeszcze coś, nieważne..

przestał im płacić abonament, to momentalnie straszenie, pisma, windykacja, daj pan spokój!

W erze co miesiąc płacę po terminie, nieraz nawet sporo, kilka lat temu przychodził sms z przypomnieniem, teraz wcale. Nie naliczają mi odsetek, nie straszą, jest tak jak powinno być.

Miałem problem z kurierem przy przedłużeniu, zadzwoniłem do boa, odebrała miła, konkretna! kobietka, wszystko załatwione o raz.

 

Play był dobry na początku, wziąłem fresha, kiedy dawali 20zł przez 3 miesiące na wszystko, wtedy było fajnie.

Teraz nie ma już np. stanu darmowego po doładowaniu 30zł

Nie ma darmowych bonusowych sms-ów do wszystkich sieci.

Wykupiłem pakiet internetowy na telefon, porobiłem tak jak książka pisze, tzn jak ich strona pisze, z pakietu dane ulatują i kasa z konta też !! Nie tak miało być! Tyle wiem.

Gdy korzystam niedaleko od dużego miasta, zasięg dobry, ujade kawałek dalej, pojawia się R i śmierć! Niedopuszczalne, żeby przez kilkadziesiąc kilometrów trasy nie złapać zasięgu.

W erze mam zasięg wszędzie, nawet ostatnio poprawił się w małej miejscowości która jest położona między wzgórzami i w dolinie, wcześniej miał tam tylko zasięg orange i to słaby, teraz era ma tam prawie pełny.

Mam jeden telefon w play i internet play on-line na kartę. Z niczego nie byłem jeszcze tak zadowolony jak z tego internetu.

mieszkam za miastem, zasięg pełny, nigdy go nie zrywa, nie muli. Prędkość spokojnie osiąga maksimum (w play to 1Mbit/s)

Jedyna wada, to że gdybym się nie ograniczał, to doładowywałbym go co pare dni, a przecież ma starczać na miesiąc :)

Tak więc, trzeba wszystko kupować z głową i adekw. do potrzeb, to nie będzie problemów i żalów. Tyczy się to też naszych sieci

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.