Skocz do zawartości
IGNORED

Jaka wkładka do gramofonu Lenco L60?

Pan Kotlecik

Rekomendowane odpowiedzi

Przede wszystkim, jako, że to mój pierwszy post, serdecznie witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Posiadam gramofon Lenco L60. Mam go już kilka lat, lecz leży zapomniany w piwnicy, nie wiem nawet, czy jest sprawny-talerzem "kręci" więc jest nadzieja. Niestety nie mam wkładki. Mało tego, jestem w tym temacie kompletnym laikiem i nie wiem czym kierować się w poszukiwaniach brakującej części. Przeszukiwania internetu na niewiele się zdały; czy to tak rzadki model gramofonu? Może tak słaby?

Proszę szanownych forumowiczów o pomoc...

Hmm... nie zastanawiałem się nad tym. Na pewno na początek chciałbym sprawdzić, czy ten dziadek działa. Jeśli będzie działał wtedy pomyślę-jak wspomniałem jestem laikiem a przeglądając opisy i ceny różnych wkładek aż w głowie mi się zakręciło. Dlatego szukam pomocy.

W chwili obecnej muzyki słucham przez Pionieera vsx-417, wiec raczej będę rozglądał się za jakimś przedwzmacniaczem.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-27678-100004899 1273415790_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

to trzeba będzie dokupić jeśli chcesz uruchomić gramofon, z tym,że standardowy headshell pasował nie będzie

potrzebny jest z takim mocowaniem jak na foto

(ten akurat kosztuje 35E nowy)

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

audiokarma.org

Mr Schabovy

Na allegro masz za 40 PLN ,jak zdążysz.

Do tego jakąś o sztywnym zawieszeniu,bo i ramię zawieszone mało finezyjne,Jak zwykle wskazana "rewizja" V blocków , bo zdaje się ze na jeden bok leci.

Tak się skałada, że mam takiego hedshella z wkładką shure dla Lenco, igła jest ale stanu nie znam (wygląda dobrze).

Jak jesteś zainteresowany pisz na PW.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Jak powiedział pewien ślepy koń, stając na starcie Wielkiej Pardubickiej: "Nie widzę przeszkód" :-D

cd.

Ukryta Zawartość