Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  258 członków

Technics Klub
IGNORED

Klub fanów firmy TECHNICS


Rekomendowane odpowiedzi

Janusz nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że możesz uszkodzić tak końcówke.

Ta końcówka która napędza kappy 8.2 jest napewno sprawna i nie wybije w niej przekaznik w takim teście, sam ją robiłem.Janusz powiedz kiedy była naprawiana twoja se a3?

Janusz nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że możesz uszkodzić tak końcówke.

Ta końcówka która napędza kappy 8.2 jest napewno sprawna i nie wybije w niej przekaznik w takim teście, sam ją robiłem.Janusz powiedz kiedy była naprawiana twoja se a3?

Z tego co wiem nie miała przeprowadzanych poważnych napraw i środek wygląda ok nie ma łatanych ścieżek przebarwień czy odbiegających wyglądem lutowań czy kalafonii.

Dawno temu zwróciłem uwagę na radiatory prawa strona nawet bez obciążenia po czasie była

dużo bardziej ciepła id lewej . Przestudiowałem servisówke i kilka pytań do znajomego prowadzącego Service RTV w Świętochłowicach który twierdził zbyt wysoki prąd spoczynkowy

czy jakoś tak podpoił miernik i kręcił potencjometrem pod radiatorem na końcówce .

Potem sprawdził lewą i coś tam jeszcze przy kondensatorach to wszystko do cis śmiga idealnie bez ingerencji .Wcześniej przy takim jak opisałem teściku po maxi czasem było pstryk i cisza po 5do10

sek znowu się włączała termik na prawej odcinał w skrócie bo już nie pamiętam jak on to tłumaczył. A i pasty termo wymienił ale nie ruszał tranów na radiatorach.

Bądź co bądź teraz po włączeniu bez kolumn radiatory nie odbiegają temperaturą od siebie .

Miałem kilkanaście szt se a3 i we wszytkich padaja oporniki weglowe 82kohm, strasznie rozjeżdzają się im opory, potrafią mieć np 120k, wymień je i przejżyj reszte , a nic się wyłaczac nie będzie.Mało tego radiatory w se a3 muszą mieć conajmniej 70 stopni po godzinie nawet cichego grania,jezeli nie maja sprawdz prąd spoczynkowy, powinien wynosić 75ma na gałaz, bezwzględnie trzeba wymieniać tranzystory 2sa 995 i 2sc2291, one zawsze padają w technicsach, jeżeli tego nie robisz kiedyś poleci dymek i będzie smutno....To co napisał ma też wielki wpływ na brzmienie se a3, wymień te elementy i posłuchaj jej raz jeszcze, pewnie się zdziwisz.

Miałem kilkanaście szt se a3 i we wszytkich padaja oporniki weglowe 82kohm, strasznie rozjeżdzają się im opory, potrafią mieć np 120k, wymień je i przejżyj reszte , a nic się wyłaczac nie będzie.Mało tego radiatory w se a3 muszą mieć conajmniej 70 stopni po godzinie nawet cichego grania,jezeli nie maja sprawdz prąd spoczynkowy, powinien wynosić 75ma na gałaz, bezwzględnie trzeba wymieniać tranzystory 2sa 995 i 2sc2291, one zawsze padają w technicsach, jeżeli tego nie robisz kiedyś poleci dymek i będzie smutno....To co napisał ma też wielki wpływ na brzmienie se a3, wymień te elementy i posłuchaj jej raz jeszcze, pewnie się zdziwisz.

"diabel"Elektronikiem nie jestem co nie znaczy ze całkowitym lakiem w tej dziedzinie potrafię zmierzyć opornik rozczytać paki kodowe wiem co to tranzystor PNP i NPN ale nie zabierałbym się sam (może z odpowiednią asystą)za rozbebeszenie i lutowanie w tym kolosie .Tak jak pisałem gra świetnie głęboko przyciski „LOUDNESS” na OFF to pokrętło basu do +4 „LOUDNESS” na ON pokrętło basu na 0 nie ma żadnych oznak jakichkolwiek problemów .Gra lepiej sama potężniej niż

SU-V900 z korektorem SH-8065 więc po kiego grzebać samemu .Z kąd klikasz "diabel"?

post-28012-0-47777200-1314552988_thumb.jpg

post-28012-0-93571800-1314553118_thumb.jpg

"diabel"Elektronikiem nie jestem co nie znaczy ze całkowitym lakiem w tej dziedzinie potrafię zmierzyć opornik rozczytać paki kodowe wiem co to tranzystor PNP i NPN ale nie zabierałbym się sam (może z odpowiednią asystą)za rozbebeszenie i lutowanie w tym kolosie .Tak jak pisałem gra świetnie głęboko przyciski „LOUDNESS” na OFF to pokrętło basu do +4 „LOUDNESS” na ON pokrętło basu na 0 nie ma żadnych oznak jakichkolwiek problemów .Gra lepiej sama potężniej niż

SU-V900 z korektorem SH-8065 więc po kiego grzebać samemu .Z kąd klikasz "diabel"?

Szczecin, nie bagatelizuj wymienionych problemów se a3 bo naprawde każda z tych końcówek ma takie same awarie, dojdzie do tego że któryś z tych oporów przestanie przewodzić i poleci dymek.Te oporniki służą do polaryzcji wzmacniacza napieciowego, jest bardzo ważne aby miały zlecane parametry.

Soory, Janusz ale byłem poza zasiegiem,wzmak bez obciażenia na max to nie najlepszy pomysł.Spradziłem dziś 8,2 pod inny wzmakiem i to samo,odcina wysokie.Podłączyłem jedną 8,2 a do drugiego inną i ona gra ,a 8,2 nie przy wysterowniu prawie max,dzwięk czysty bez zniekształceń.Diabeł,włącz ten telefon potrzebuję pomocy,porady.

Szczecin, nie bagatelizuj wymienionych problemów se a3 bo naprawde każda z tych końcówek ma takie same awarie, dojdzie do tego że któryś z tych oporów przestanie przewodzić i poleci dymek.Te oporniki służą do polaryzcji wzmacniacza napieciowego, jest bardzo ważne aby miały zlecane parametry.

Szczecin hhhhhmmmmmm to troche daleko od Katowic .Często bywam w pracy w Sopocie AQUAPARK na ul Zamkowa Góra

Tak fajnie ci się mówi przybliż nieco problem na pewno masz schematy zaznacz gdzie dokładnie szukać i jakie oporniki wlutować i ile to rozkręcania zaznacz na schemacie dokładne miejsce i płytkę .No i czy można to zrobić nie grzebiąc w tym zawodowo .

post-28012-0-95199500-1314558510_thumb.jpg

post-28012-0-67852900-1314558737_thumb.jpg

post-28012-0-30274500-1314558950_thumb.jpg

Soory, Janusz ale byłem poza zasiegiem,wzmak bez obciażenia na max to nie najlepszy pomysł.Spradziłem dziś 8,2 pod inny wzmakiem i to samo,odcina wysokie.Podłączyłem jedną 8,2 a do drugiego inną i ona gra ,a 8,2 nie przy wysterowniu prawie max,dzwięk czysty bez zniekształceń.Diabeł,włącz ten telefon potrzebuję pomocy,porady.

784394733 mój tel i jest włączony,możesz dzwonić nawet zaraz.

 

784394733 mój tel i jest włączony,możesz dzwonić nawet zaraz.

Można grzebać bez specjalnych umiejętności, tyle że po wymianie trzeba ponownie wyregulować prąd spoczynkowy i dc na wyjściu.Oporniki padaja na płytkach wejściowych,oznaczonych na schemacie litera A i sa to oporniki 119 131 123 134- te padają zawsze ,czasem jeszcze 135, oraz na tej samej płytce q104 i q103, kanały masz dwa więc w dwuch wymień to samo.Płytki znajduja się za tylnim panelem wzmacniacza, łatwo je zdemontowac,jedna śróbka od góry i 3 wtyczki dla każdej płytki.Skontroluj tez napięcia na złączach 211 i 212 przy płytce h, muszą wynosić 85v względem masy-obudowy

Edytowane przez diabeł

Diabel, jesli to twoj prawdziwy numer tel. to nie polecam podawać go w ten sposób na forum tylko wysłać go przez PW.

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

Wykręć woofer, zrób zdjęcie zwrotnicy i wytłumienia i wszystko wiadomo :-)

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

Juz rozkrecalem ale nie robilem zdjec. Wszystkie glosniki sa Technics. Srednio i wysokotonowy sa z zamknietym koszem. Niskotonowy na tekstylnym zawieszeniu. Zwrotnica symboliczna, jeden kondensator, jeden rezystor i zabezpieczenie. Wytlumienie to skosnie przymocowany plat jakiejs watoliny za glosnikiem niskotonowym. No i prostokatne porty b-r po bokach sredniotonowego. Wlasnie zwrotnica jest dla mnie najwieksza zagadka. Czy Technics celowo puscil pelne pasmo na niskotonowy ( moze raczej szerokopasmowy? ), czy tez zwrotnica jest az tak oszczednosciowa ? Aha, nisko i wysokotonowy maja po 8 ohm, sredniotonowy 16 ohm. Jakosc wykonania jest raczej wysoka, solidne sruby mocujace, okleina z drewna naturalnego, zabezpieczenie, itp.

Wyglądi mi to mimo wszystko na dość tanie kolumny, ew. z zestawu midi, chociaż Technics robił w tych latach jeszcze bardzo dobry sprzęt, ehh głupi byłem że rozwaliłem kiedyś SB-440, żeby człowiek wiedział...

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

Midi ? Troche za duze... rozmiary tych kolumn to 39 cm szerokosc, 29 cm glebokosc i 64 cm wysokosc. Niskotonowy ma 30 cm srednicy. Moc kolumny to 120 W. Kupione na poczatku lat 80. Niestety nic na ich temat w katalogach nie znalazlem.

Edytowane przez Glurak

Witam Wszystkich zdziwiło mnie ze watek tak zamarł skoro nie ma nowych posiadaczy SU-A3

to może trochę z na temat Altusów 75 do 300 przeczytałem gdzieś wypowiedź jednego z kolegów forum ze ALTUS-y to jedyne kolumny których można się wstydzić a kolumny TECHNICS-a są o wiele lepsze chodzi o porównanie podobnej klasy np. .; Altus 75 z Technics SB-C350 lub

Altus 110 z Technics SB-G100 .Kolega w kilku postach powyżej pisze o namiastce zwrotnicy jaką posiadają głośnik niskotonowy podłączony bezpośrednio do terminali przyłączeniowych bez filtra 2xBR konstrukcja obudowy niemal identyczna jak w Altusie wywnioskować więc można iż głośniki Technics-a sprawiają ze te kolumny to taki rarytas a głośniki Tonsila to badziew i należy się ich wstydzić osobiście myślę ze to drobna przesada Altus 75 czy Tonsil Perfect 150 pod odpowiednim wzmacniaczem potrafi całkiem przyzwoicie zagrać (zagrać a nie zatrzasnąć pokojem)

Nie chce porównywać systemu D.D.D czy też konstrukcji z pasywną membraną bo to zupełnie inna klasa kolumn więc i klasa głośników (np. plaster miodu czy wstęga) gdzie poszczególne pasma są bardziej realistyczne szersze i odczuwalne lecz jak już wspomniałem to inne konstrukcje .Mnie chodzi o zwykłą konstrukcję z BR.

Tak sie sklada ze posiadam miedzy innymi kolumny Altus 140 i Mildton 110. Obie konstrukcje sa niedopracowane, maja bledy konstrukcyjne. Technics SB-G100 jest do nich podobny, byc moze byl nawet pierwowzorem lub inspiracja dla konstruktorow Altusa. Jednak musze stwierdzic ze glosniki Technicsa sa wyraznie lepsze, a moze tylko lepiej zaaplikowane niz w przypadku glosnikow Tonsil.

Czy jest w klubie jakiś wariat który próbował sparować technicsa z kolumnami Yamahy z lat '70? Mam tu na myśli starą serię NS i FX.

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

Zaszalałem!!! Kupiłem SL-P1200, w czwartek powinien przyjść!

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

Witam. Tak wygląda napis po renowacjipost-32130-0-29930800-1315387442_thumb.jpg

 

Graty okazały się oryginalne - tylko luty były poprawiane. Brakuje boczków. Są u stolarza i jest problem. To nie jest fornir tylko tapeta na MDFie i lakier poliuretanowy. Ma trochę zabawy ale zrobi.

SC-5, BB-5, 2 x SM-5, SA-1, DCD-SA1, B&W 802N

Fajnie, jestem ciekaw jego brzmienia. Mój Sl-P990 brzmi raczej jasno, na słabszych płytach można go odebrać, jako ostry. Kiedyś spotkałem się z opinią, że Sl-P990 to cywilna wersja Sl-P1200, ale przecież mają nawet inne przetworniki. Już bardziej pasowałoby porównanie SL-P1000 do Sl-P1200. Jedno jest zadziwiające, po tylu latach mój 990 łyka wszystko! Nowe klocki się rozsypują a ten mimo upływu ponad dwudziestu lat śmiga jak nowy.

Jeśli chodzi o Altusy, Altony to faktycznie sieją ostrą średnicą, basu niewiele, wysokie kłujące. Perfect 150 były ze mną dłużej, po Altonach były jak objawienie, nagle pojawił się całkiem fajny sprężysty bas, głębia z jakimiś planami. Miałem wtedy wzmacniacz Technicsa SU-V470, najniższy jeszcze kanciasty Technics klasy AA. Naprawdę grało to całkiem fajnie jak na tamte czasy z Fonicą CDF01. No i można było dołożyć do pieca na imprezkach! Potem zmieniały się CD playery, Philipsa, Technicsa, Marantza, Pioneera a wzmacniacz i kolumny były ze mną.

Następny wielki skok to zakup na targu za 50 złotych od żula poobijanych i porysowanych stojących w błocie malutkich Castle Clayd. Ponieważ wcześniej kupiłem amplituner SA-AX6 i myślałem, że stare jak świat Clayd będę miał na tył do kina domowego. W domu po pięciu minutach odsłuchów Perfect 150 poleciały do tyłu. Potem rozdzieliłem zwrotnice w Clayd na podwójne wejście, bo wystarczyło rozciąć jedną ścieżkę i w systemie Bi Amp z SA-AX6 zagrało to tak rewelacyjnie, że rozstałem się z SU-V470 i potem z Perfectami.

Dziś patrząc w tył widzę to tak, pierwszy wielki krok to Aria ze wzmacniaczem z mini wieży i jakieś ZgC50 podajże, było fajnie. Potem porażka z Altusami, Altonami, wzmacniaczem z midi wieży takim z korektorkiem. Dalej jak było już napisałem. Potem coś, co mogę nazwać następnym sporym krokiem był zakup Luxmana L530, Jamo Concert 8 i modyfikacja Marantza CD60 w Skorpionie.

Niemniej pierwszym stricte audiofilskim zestawem mogę nazwać zestaw SL-PS7, SA-AX6 i Castle Clayd. Do dziś z czystym sumieniem mogę każdemu te klocki polecić, choć to obłe wstrętne mydelniczki! :)

 

Witam. Tak wygląda napis po renowacjipost-32130-0-29930800-1315387442_thumb.jpg

 

Graty okazały się oryginalne - tylko luty były poprawiane. Brakuje boczków. Są u stolarza i jest problem. To nie jest fornir tylko tapeta na MDFie i lakier poliuretanowy. Ma trochę zabawy ale zrobi.

Ciekawe jak z odpornością napisów na ścieranie, czy taka technologia nadaję się do wydruków na przyciskach? Myślę o metalowych przyciskach na starszym sprzęcie Technicsa.

Gratuluję super klocuszków, a jak to gra? :)

Edytowane przez juras_h

Fajnie, jestem ciekaw jego brzmienia. Mój Sl-P990 brzmi raczej jasno, na słabszych płytach można go odebrać, jako ostry. Kiedyś spotkałem się z opinią, że Sl-P990 to cywilna wersja Sl-P1200, ale przecież mają nawet inne przetworniki. Już bardziej pasowałoby porównanie SL-P1000 do Sl-P1200. Jedno jest zadziwiające, po tylu latach mój 990 łyka wszystko! Nowe klocki się rozsypują a ten mimo upływu ponad dwudziestu lat śmiga jak nowy.

Jeśli chodzi o Altusy, Altony to faktycznie sieją ostrą średnicą, basu niewiele, wysokie kłujące. Perfect 150 były ze mną dłużej, po Altonach były jak objawienie, nagle pojawił się całkiem fajny sprężysty bas, głębia z jakimiś planami. Miałem wtedy wzmacniacz Technicsa SU-V470, najniższy jeszcze kanciasty Technics klasy AA. Naprawdę grało to całkiem fajnie jak na tamte czasy z Fonicą CDF01. No i można było dołożyć do pieca na imprezkach! Potem zmieniały się CD playery, Philipsa, Technicsa, Marantza, Pioneera a wzmacniacz i kolumny były ze mną.

Następny wielki skok to zakup na targu za 50 złotych od żula poobijanych i porysowanych stojących w błocie malutkich Castle Clayd. Ponieważ wcześniej kupiłem amplituner SA-AX6 i myślałem, że stare jak świat Clayd będę miał na tył do kina domowego. W domu po pięciu minutach odsłuchów Perfect 150 poleciały do tyłu. Potem rozdzieliłem zwrotnice w Clayd na podwójne wejście, bo wystarczyło rozciąć jedną ścieżkę i w systemie Bi Amp z SA-AX6 zagrało to tak rewelacyjnie, że rozstałem się z SU-V470 i potem z Perfectami.

Dziś patrząc w tył widzę to tak, pierwszy wielki krok to Aria ze wzmacniaczem z mini wieży i jakieś ZgC50 podajże, było fajnie. Potem porażka z Altusami, Altonami, wzmacniaczem z midi wieży takim z korektorkiem. Dalej jak było już napisałem. Potem coś, co mogę nazwać następnym sporym krokiem był zakup Luxmana L530, Jamo Concert 8 i modyfikacja Marantza CD60 w Skorpionie.

Niemniej pierwszym stricte audiofilskim zestawem mogę nazwać zestaw SL-PS7, SA-AX6 i Castle Clayd. Do dziś z czystym sumieniem mogę każdemu te klocki polecić, choć to obłe wstrętne mydelniczki! :)

 

 

Ciekawe jak z odpornością napisów na ścieranie, czy taka technologia nadaję się do wydruków na przyciskach? Myślę o metalowych przyciskach na starszym sprzęcie Technicsa.

Gratuluję super klocuszków, a jak to gra? :)

 

Nie wiem jak gra :-( Nie miałem jeszcze okazji. W weekend poskładam wszystko do kupy. S łuchałem tylko SL-P900 na SA-DA10 .

 

Mam odpowiedź dotyczącą nadruków : "Jeśli jest to klawisz plastikowy to nadruk jest bardzo odporny na ścieranie po zastosowaniu utwardzacza , a jesli metalowy to zależy jaki to rodzaj metalu "

SC-5, BB-5, 2 x SM-5, SA-1, DCD-SA1, B&W 802N

Trochę jeszcze mam zabawy. W Rosji zrobili podświetlenie chyba z lampek na choinkę :-) post-32130-0-76943000-1315406870_thumb.jpg

Zdemontowałem to i na podstawie serwisówki wykonałem odpowiednie płytki. W oryginale są połączone równolegle dwa łańcuszki po 4 żarówki. Niestety nie do zdobycia nawet zamienniki. Serwisówka podaje 51 V na żarówy, z pomiaru jest 63V. Zrobiłem 8 żarówek szeregowo 9V, 0,45 A. Mają niższe napięcie i super bżdżą na żółto. post-32130-0-06686900-1315407093_thumb.jpg

SC-5, BB-5, 2 x SM-5, SA-1, DCD-SA1, B&W 802N

Nie wiem jak gra :-( Nie miałem jeszcze okazji. W weekend poskładam wszystko do kupy. S łuchałem tylko SL-P900 na SA-DA10 .

 

Mam odpowiedź dotyczącą nadruków : "Jeśli jest to klawisz plastikowy to nadruk jest bardzo odporny na ścieranie po zastosowaniu utwardzacza , a jesli metalowy to zależy jaki to rodzaj metalu "

 

 

 

No i koło się zamyka, w starych Technicsach z metalowymi przyciskami schodzą napisy, na późniejszych plasticzanych nie. Jak sobie liczą takie nadruki?

Jak gra P900 na Twoim amplitunerze? To całkiem udane urządzenie także w trybie stereo Bi Amp. Tylko najciekawsze wydaję się połączenie po analogu a nie po światłowodzie :)

Trochę jeszcze mam zabawy. W Rosji zrobili podświetlenie chyba z lampek na choinkę :-) post-32130-0-76943000-1315406870_thumb.jpg

Zdemontowałem to i na podstawie serwisówki wykonałem odpowiednie płytki. W oryginale są połączone równolegle dwa łańcuszki po 4 żarówki. Niestety nie do zdobycia nawet zamienniki. Serwisówka podaje 51 V na żarówy, z pomiaru jest 63V. Zrobiłem 8 żarówek szeregowo 9V, 0,45 A. Mają niższe napięcie i super bżdżą na żółto. post-32130-0-06686900-1315407093_thumb.jpg

post-32130-0-28163500-1315407411_thumb.jpg

SC-5, BB-5, 2 x SM-5, SA-1, DCD-SA1, B&W 802N

Witam, sam miałem kiedyś sporo kolumn tosila, altony, altusy i wiele innych.Bardzo mile wspominam kolumny zgc 25- oryginalne do radmora, na dwóch 16cm przetwornikach, one zdecydowanie najlepiej grały ze wszystkich starych tonsili, lepiej nawet od tych kolumn z membramą bierną na licencji pioneera.Przyszedł jednak czas przyznać że wszystkie kolumny tonsila są co najmniej słabe, nawet w piwnicy bym ich nie chciał.Altusy piszczą, sopran wyrywa uszy, średnie bardzo niespokojne i jeszcze do tego kompletny brak basu.Niech ta firma w końcu padnie to będzie po niej tylko miłe wspomnienie:P

Koszt jednego nadruku to 100zł + 70zł za wykonanie kliszy ( to nie 10 000 zapalniczek ).

SL-P900 z SA-DA10 ( światłowód i bi-amp ) dla mnie grał rewelacyjnie. Ale tylko w zestawieniu z SB-M1000. Kiedyś się umówiłem w sklepie na odsłuchy. Przytargałem ampli i podłączali mi wszystkie kolumny, jakie mieli i nic mi się nie podobało. Technics'y kupiłem w "ciemno " i zagrało. Może Technics lubi Technics'a ? Trochę sie boję odpalenia tego zestawu. SU-C7000 nie ma krętolenia tonami, a w ampli lubiłem sobie trochę pokręcić.

Poluję na A7000. Do tego był korektor SH-GE100 bodajże. Ale nie do namierzenia :-(

 

Koszt jednego nadruku to 100zł + 70zł za wykonanie kliszy ( to nie 10 000 zapalniczek ).

SL-P900 z SA-DA10 ( światłowód i bi-amp ) dla mnie grał rewelacyjnie. Ale tylko w zestawieniu z SB-M1000. Kiedyś się umówiłem w sklepie na odsłuchy. Przytargałem ampli i podłączali mi wszystkie kolumny, jakie mieli i nic mi się nie podobało. Technics'y kupiłem w "ciemno " i zagrało. Może Technics lubi Technics'a ? Trochę sie boję odpalenia tego zestawu. SU-C7000 nie ma krętolenia tonami, a w ampli lubiłem sobie trochę pokręcić.

Poluję na A7000. Do tego był korektor SH-GE100 bodajże. Ale nie do namierzenia :-(

A, cena za nadruk jest warszawska. Proszę to wziąźć pod uwagę :-)

SC-5, BB-5, 2 x SM-5, SA-1, DCD-SA1, B&W 802N

Witam, sam miałem kiedyś sporo kolumn tosila, altony, altusy i wiele innych.Bardzo mile wspominam kolumny zgc 25- oryginalne do radmora, na dwóch 16cm przetwornikach, one zdecydowanie najlepiej grały ze wszystkich starych tonsili, lepiej nawet od tych kolumn z membramą bierną na licencji pioneera.Przyszedł jednak czas przyznać że wszystkie kolumny tonsila są co najmniej słabe, nawet w piwnicy bym ich nie chciał.Altusy piszczą, sopran wyrywa uszy, średnie bardzo niespokojne i jeszcze do tego kompletny brak basu.Niech ta firma w końcu padnie to będzie po niej tylko miłe wspomnienie:P

 

 

Co do starszej produkcji to mamy podobne zdanie. Jeśli chodzi o nowsze produkty to coś im tam zaczęło wychodzić i nawet fajne słuchawki zrobili. Teraz ponoć też coś całkiem fajnego klepią i ja osobiście trzymam za nich kciuki. Tak w ogóle to bardzo mnie cieszą takie klimaciki jak ten:

 

http://www.diora.com.pl/recenzje/hifichoice_aws001_zgb001.pdf

 

Oby tak dalej, a szczytem radości będzie dla mnie jak te sprzęty faktycznie wejdą ponownie pod strzechy.

 

Koszt jednego nadruku to 100zł + 70zł za wykonanie kliszy ( to nie 10 000 zapalniczek ).

SL-P900 z SA-DA10 ( światłowód i bi-amp ) dla mnie grał rewelacyjnie. Ale tylko w zestawieniu z SB-M1000. Kiedyś się umówiłem w sklepie na odsłuchy. Przytargałem ampli i podłączali mi wszystkie kolumny, jakie mieli i nic mi się nie podobało. Technics'y kupiłem w "ciemno " i zagrało. Może Technics lubi Technics'a ? Trochę sie boję odpalenia tego zestawu. SU-C7000 nie ma krętolenia tonami, a w ampli lubiłem sobie trochę pokręcić.

Poluję na A7000. Do tego był korektor SH-GE100 bodajże. Ale nie do namierzenia :-(

 

 

 

Też czasami myślę sobie, że Technics lubi Technics, oczywiście mowa tu lepszych klockach tej firmy. Natomiast, jeśli chodzi o Twoją nową końcówkę i Pre Amp to podejrzewam, że to już hi end i będą wyrywały się z pod Technicsowych zasad. Podobnie uniwersalne były SA-AX6 i SL-PS7, choć to już hi endem nie jest oczywiście tylko bardzo udaną budżetówką.

Cena za nadruk na całym panelu przednim czy tylko za ten jeden napis?

Witam, jeśli chodzi o samą firmę technics to nie można o niej powiedzieć że mało tej firmie się udało, tak mało że to co im wyszło to chyba tylko fart a nie zamierzone działanie.Byłem lub jestem posiadaczem wielu klocków tej firmy, moim zdaniem jest tylko kilka naprawdę dobrych wzmaków tej firmy i są nimi se 9060, se 9200, su v8, su 8099, su 8080, se a5 , se a3. Reszta to jakieś totalne niewypaly, takie gówno że szkoda słów.Technics zasłynoł jednak z doskonałych gramofonów, ma też na koncie bardzo dobre tunery jak np st 9030 którego posiadam i co warto jeszcze dodać wszytkie nawet najbardziej gówniane wzmacniacze technicsa mają lepsze pre gramofonowe aniżeli te które można kupić dzisiaj.

Co do se 7000 to z chęcią bym go porównał do swojej se a3, pewnie było by smutno właścicielowi se 7000:)

Były jeszcze ciekawe klocki typu SU-MA10 czy 7700K albo nawet całkowity lampowy rarytas, model 20A.

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.