Skocz do zawartości
IGNORED

Bardzo uważajcie na Cyfra +


meloman 62

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że dzięki mojej historii mniej z Was zostanie oszukanych, dlatego wklejam ten tekst także na bocznicy:

 

Byłem klientem płacącym regularnie abonament przez blisko 7 lat. Proponując mi przedłużenie umowy kosnultant zapewnił mnie, że będę mógł oglądać wszystkie dotychczas wybrane programy ( chodziło mi złaszcza o filmuy dokumetalne), tak więc zgodziłem się na jego propozycje. Tymczasem w przysłanej pisemnej umowie programu, na którym mi szczególnie zależało brakowało. Po wielokronych telefonach do BOA w których mówiono mi, że w zaistniałej sytuacji program zostanie dodany. Po blisko 3 miesiącach i odsłuchaniu rozmowy z konsultantem zaproponowano mi rozwiązanie umowy (sic!), na ktore chcąc nie chcąc przystałem. Później usiłowałem zwrócić kartę - mimo informacji z BOA, że wszystko jest w porządku karty kilkakrotnie nie chciano ode mnie przyjąć, twierdząc, że system nie zezwala na jej zwrot. I na koniec - odmawiają mi wydania faktur za wpłacone pieniądze - zdaje się, że to jest niezgodne z prawem.

W mojej ocenie Cyfra + jest rownie niegodnym następcą starego Canal +, którego byłem abonentem - takie samo olewanie i oszukiwanie klientów. W każdym razie decydując się na obonament u nich zastanówcie się trzy razy - dopóki ta stacja nie zmieni traktowania klientów uważam, że trzeba trzymać się od nich z daleka. W normalnych firmach klient płacący regularnie rachunki jest zachęcany do pozostania - stanowi stałe i pewne źródło dochodu. Wynika z tego, że Cyfra+ normalną i szanującą się firmą na pewno nie jest

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/49712-bardzo-uwa%C5%BCajcie-na-cyfra/
Udostępnij na innych stronach

>Byłem klientem płacącym regularnie abonament przez blisko 7 lat.

 

 

tego typu doświadczenia ma raczej chyba każdy użytkownik Wizji, Canalu i Cyfry. Firmy które stoją frontem do klienta :-)

ciężko się od nich uwolnić, ciężko wypowiedzieć umowę, itd. mi przez pół roku przysyłali listy z pogróżkami

 

jeszcze nie spotkałem kogoś kto korzystał z ich oferty i nie narzekał

atoposik, 5 Mar 2009, 23:21

 

">meloman może ty zbyt marudny jesteś?"

 

Jeżeli uważasz, że Cyfra + jest w porządku to albo u nich pracujesz, albo żyjesz w zupełnie oderwanym od rzeczywistości świecie.

TomekL3, 6 Mar 2009, 08:05

 

>Cyfrowy Polsat wcale nie jest lepszy.Traktują lepiej nowego klienta z ulicy niż stałego abonenta.

 

 

 

To prawda. Łatwiej podpisać nową umowę z Polsatem , niż załatwić coś przez konsultanta.

Przekonałem sie o tym na własnej skórze.

taki biznes. dla nowych jestesmy mili a starzy maja juz umowe ktorej sie musza trzymac a pozniej to juz wasze lenistwo ze nie wybieracie innych ofert i jestescie 7 lat mimo ze was denerwuja.

Jako doradca klienta orange(przedłużenie umowy), mam na ten temat pewne zdanie..jednak długo by mówić.

Mam pytanie do autora wątku, dlaczego nie skorzystał z prawa 10 dni w których może w wypadku jakichkolwiek pomyłek przez konsultanta(w tym wypadku wydaję mi się że celowo nie powiedział o wszystkim lub utajnił pewne informację-za co przy nasłuchu by wyleciał z pracy lub został zawieszony na jakiś czas) wycofać się z umowy bez jakichkolwiek kosztów finansowych. Wiadomo że konsultant konsultantowi nie równy tak samo jak klient klientowi. Niestety lub dla niektórych stety.

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

>DawidM, 6 Mar 2009, 14:01

 

 

>Mam pytanie do autora wątku, dlaczego nie skorzystał z prawa 10 dni w których może w wypadku

>jakichkolwiek pomyłek przez konsultanta(w tym wypadku wydaję mi się że celowo nie powiedział o

>wszystkim lub utajnił pewne informację-za co przy nasłuchu by wyleciał z pracy lub został zawieszony

>na jakiś czas) wycofać się z umowy

 

bo pewnie nie został o tym prawie poinformowany, z reguły nie informują a powinni

  • 10 miesięcy później...

mam teraz taki jakiś zwykły thomson i połączenie wizji przez euro, ale ten kable jest badziewski.

jakieś czarne pasy przy przełączaniu z kanału na kanał.problem jest raczej w kablu bo jak przełączę na antenę analogową to jest czarny, taki jak być powinien.dlatego pomyślałem, że się dowiem czy idzie.ile może kosztować wymiana na inny dekoder z hdmi?

"...na pohybel gównozjadom po obu stronach lady..."

terror twins, 4 Lut 2010, 23:08

 

>...ile może kosztować wymiana na inny dekoder z hdmi?

 

Nie wiem jak ma się sprawa z tym najnowszym tunerem. Ja do tej pory kosztów związanych z wymianą tunera nie miałem.

Gość stary bej

(Konto usunięte)

Też miałem problemy z uwolnieniem się z Canal+ i z ERĄ.

Teraz jestem piąty rok "związany" umową z UPC, pilnuję tylko 12-to miesięcznego okresu umowy, gdyż po jej przekroczeniu "wskakuję" w poza-promocyjny okres płatności i rachunki są znacznie wyższe.

Po prostu, dwa miesiące przed końcem trwania umowy, wypowiadam ją i później podpisuję kolejną, promocyjną.

Miałem przez 12 m-cy i dekoder Full HD z twardym dyskiem, ale zrezygnowałem, a z jego zwrotem nie miałem najmniejszych problemów.

Po okresie umowy, za 25 zł wliczone w rachunek, technik z firmy przyszedł do domu i odebrał sprzęt.

Nie mam żadnych konotacji z tym dostarczycielem usług medialnych, ale uważam że jest w tej chwili jednym z najlepiej dbających o klienta.

Hmmm to zerknij do regulaminu z UPC (mam na myśli nowy) powinieneś oddać dekoder itp do LBOKu i dostać pokwitowanie, jak oddałeś technikowi i nie masz pokwitowanie to może się okazać że jesteś w czarnej d.... i będziesz musiał zapłacić za dekoder (technik nie może zabrać sprzętu musisz go zwrócić sam w ciągu 7dni - według nowej umowy)

Rozwiązałem "współpracę" z Cyfrą+ i jestem szczęśliwy. Przebiegło to bez komplikacji, choć w okresie od wysłania rezygnacji do oddania tunera i karty miałem 150 natrętnych telefonów z propozycją przedłużenia umowy. Prawie identyczna sytuacja miała miejsce w przypadku rezygnacji z usług TP. Jak ktoś chce z nimi skończyć, stają się tak słodcy, że aż mdli.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.