Skocz do zawartości
IGNORED

jaki wzmacniacz do subwoofera infinity

cozmo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie forumowiczow-jest to moj pierwszy temat na forum. w temacie audio nie jestem kompletnie zielony,jednak jeszcze sporo prosa musze podjesc,aby uznac sie za pół znawce.wracam wiec do tematu,a mianowicie skladam kino domowe.amplituner mam zamiar nabyc lada chwila(onkyo 905),przednie glosniki juz są,to stare totem rock.subwoofer mam w 1/2 poniewaz brakuje mi do niego wzmacniacza. glosnik to infinity beta 12" 275W 4omy ,obudowa 70L z bas refleks,ktorą wykonalem okolo 8lat temu. pokoj w ktorym bedzie kino to 18metrow,ma drewnianą podloge i sufit. narazie namiezylem takie wzmacniacze:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

znalazlem tez na forum bardziej zawansowanych uzytkownikow ktorzy robią wlasne wzmacniacze(Irek,Darkul)

nie zalezy mi na duzej mocy wzmacniacza ani zdalnym sterowniu,maks jaki chce wydac to 1000zl chyba ze jakis rewolucyjny piecyk sie znajdzie za wiecej to rozwaze to wiecej.chce aby bas byl przedewszysktim dobze kontrolowany. prosze o pomoc i pozdrawiam Gerard Malitek.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/47730-jaki-wzmacniacz-do-subwoofera-infinity/

Nie robię reklamy ale jestem zadowolonym użytkownikiem panelu SUB 300 (300W 4 ohm) od Irka z diyaudio.pl Wykonanie, dźwięk, regulacje wszystko super. Tylko 500zł w porównaniu do sklepowych 1500-1800zł.

Ukryta Zawartość

post-9392-100009047 1229441752_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Moja strona audio - kondrax.mayhem.net.pl

z jakim glosnikiem dziala obecnie ten wzmacniacz i w jakiej obudowie,oraz jaki charakter brzmienia udalo sie uzyskac? moze zadam glupie pytanie:w ktore miejsce podlancza sie glosnik od wewnetrznej strony wzmacniacza,oraz jak sie podlacza do tego wzmacniacza amplituner(nie widze chinczow).czy ktos moze udostepnic kontakt do Irka?