Skocz do zawartości
IGNORED

Mikrofon do nagrywania muzyki :)

miszizaki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Sprawa ma się tak. Chciałbym kupić sobie jakiś mikrofon do dosyć wszechstronnych zastosowań i raczej nie profesjonalnych. Po pierwsze chciałbym nim nagrywać w domu gitare jak i klawisze. Pozatym od czasu do czasu chciałbym móc zabrać go na jakiś koncert i go nagrać. Do nagrywania koncertów służy mi iAudio X5 i czasem kamera video. Dlatego też myślałem o jakimś małym, przenośnym mikrofonie(może czymś takim co używa się do dyktafonów?).

Czy do tego potrzebowałbym także jakiegoś mini-przedwzmacniacza? Odrazu zaznaczam, że w kwesti mikrofonów jestem zupełnym laikiem, także pamiętajcie że wasze zdanie będzie wiążące w decyzji dotyczacej zakupu. :) aha. mam na to 300 zł i raczej wolałbym nie przekraczać tej kwoty. pozdrawiam, czekam na pomoc !

https://www.audiostereo.pl/topic/38320-mikrofon-do-nagrywania-muzyki/

Najprostszy stereo pojemnościowy Vivanco kosztuje 79.00 + transport. [Allegro 280871816] zasilany jednym paluszkiem

Droższy i lepszy [Allegro 275828411 ] podwójna charakterystyka kołowa i super kierunkowa zasilany paluszkiem

do nagrywania stereo należy spiąć na wtyczce R i L (korzystam z podobnego AOI ECM-1090 i jestem bardzo zadowolony.

Istnieje jeszcze jedna możliwość

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i wówczas można podpinać do niego tak jak producent pisze dowolne mikrofony dynamiczne i pojemnościowe [ dosłownie same wkładki [dwu i trój pinowe]

Pozdrawiam

Zbyszek

Ukryta Zawartość

a mniejszego mikrofonu się nie da? Nie mam jakiejś profesjonalnej kamery, tylko troche lepsze niż przeciętna kamerkę DV z wejściem na mikrofon. Pozatym kamera to tylko z żadka jest używana, bardziej zależy mi na nagrywanie przez mp3 playera i przez kompa gitary. pomożecie ? :)