Skocz do zawartości
IGNORED

Tannoy F1,czy Wharfedale Diamond 9.1?

michael83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich serdecznie!

Mam na oku dwa zestawy kolumn- Tannoy Mercury F1 i Wharfedale Diamond 9.1 i waham się, które z nich byłyby odpowiednie do muzyki rockowej i akustycznej. Kolumny będą grały w pokoju 12m2. Posiadam wzmacniacz Nad 304.

Mam jeszcze pytanie: Wharfedale Diamond 9.1 mają impedancję nominalną 6 Ohm- czy to nie będzie złe połączenie z Nadem? (Jestem w tych sprawach początkujący i proszę o wyrozumiałość:-)

I jeszcze jedno pytanie:-) Jeżeli może ktoś mi powiedzieć, czym różnią się te dwie kolumny-ponieważ ich cena jest bardzo różna:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Wiem,że Fusion są następcami serii Mercury, ale po prostu nie rozumiem tej rozbieżności cenowej.

Z góry dziękuję za odpowiedź choćby na jedno z moich pytań:-)

Serdecznie pozdrawiam!!!

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/37980-tannoy-f1czy-wharfedale-diamond-91/

Przejrzałem teraz dokładniej kilka sklepów i pewnie masz rację- moje niedopatrzenie:-) Chociaż w niektórych sklepach ciężko jest dopatrzeć się, czy chodzi o cenę za parę, czy o 1szt. Dzięki za odpowiedź

A czy może słyszałeś Wharfedale Diamond 9.1? Jeżeli tak to czy Twoim zdaniem lepsze są od tych Tannoyów? Nie mam możliwości ich posłuchać, a mnie zaciekawiły- jak na pierwsze lepsze kolumny.

Niekoniecznie muszą być nowe-mogą być z drugiej ręki, chociaż wolałbym nowe. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie, ale nie mogę sobie pozwolić na zbyt duże kolumny ponieważ mieszkam w akademiku i nie mam ich jak dobrze usytuować. Narazie wolałbym takie w stylu Tannoyów F1(mówię o gabarytach). W moich poszukiwaniach uwagę przykuły właśnie te dwa modele- Tannoy Mercury F1 i Wharfedale Diamond 9.1, tylko nie wiem które były by lepsze do tego rodzaju muzyki