Skocz do zawartości
IGNORED

Thorens TD-160, TD-165 czy warto?

b

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jako że jestem nowy na forum piszę wprost - jak większość zarejestrowanych tutaj osób nie jestem audiofilem i nie znam się na hi-endowych rzeczach wogóle, jestem prostym polaczkiem posiadającym w domu wzmacniacz Technics SU-v90d, kolumny JBL-lx80, cd technics sl-pg 590 czyli wszystko jasne :-) sprzet mam raczej kaszanka procz średniej klasy kolumn. To tak na wstepie zeby bylo wiadomo co ze mnie za jeden:-) Ale do rzeczy - noszę się z zamiarem kupna tańszego gramofonu, wiem że wśród forumowiczów bardzo zachwalacie Thorensy. I dlatego też bardzo zwrócilem uwagę na te:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

1.czy warto w tej cenie kupic ktorys z nich,

2.czy nie bedzie problemow z dokupieniem nowej wkladki,

3.czym sie rozni wersja 165special od 160 ktory lepszy?

4.Czy te gramofony z wiekiem staja sie zawodne i sa skarbonka bez dna? Moja uwage zwrocil tez swego czasu Dual 505-4 audiophile concept moze ten bylby lepszy? Wiem ze tego typu tematy zakladane przez "zółtodziobów" troche Was drażnią i niechętnie pomagacie. Jednak ja postanowilem że spróbuję skorzystać z naprawdę fachowych porad bo te gramofony nie dają mi spać :-) Oczywiscie przetrzepałem forum w poszukiwaniu informacji ale mam niedosyt i nie wiem co mam robić, troche boje sie kupowac taki stary sprzet. Zastanawialem sie kiedys nad jakims dualem direct drive quarz ale słyszalem że są zawodne i strach kupować gramofony automaty. Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam za zawracanie głowy. Serdecznie pozdrawiam!

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/21170-thorens-td-160-td-165-czy-warto/

>1.czy warto w tej cenie kupic ktorys z nich