Skocz do zawartości
IGNORED

Co dolega mojemu Arcamowi 73t?


Carlo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Od siedmiu miesięcy jestem posiadaczem wyżej wspomnianego odtwarzacza cd. Sprzęt był nowy. A na dodatek uzywam go dopiero trzeci miesiąc, bo długo nie było mnie w domu. Trzy dni temu zdębiałem, bo odtwarzacz przestał "czytać" płyty cd. Na wyświetlaczu pokazuje się wiadomość "no disc". Chcę powiedzieć, że wcześniej nie miał najmniejszych problemów z czytaniem płyt. W czasie odtwarzania żadna płyta ani razu nie "przeskoczyła". Nie sadzę, że to jest kwestia zabrudzenia soczewki, bo tę powinno sie czyścić po kilku latach. Bardzo proszę o sugestie. I jeszcze jedna sprawa. Sprzęt został kupiony w Belgii. Jedyny punkt serwisowy znajduje się w Warszawie, który prowadzi firma Decibel, od której dostałem odpowiedź, że niestety muszę za naprawę zapłacić. Czy nie powinno być tak, że ta belgijska karta gwarancyjna (międzynarodowa) powinna być uznana Polsce? Przecież jesteśmy w UE. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/21018-co-dolega-mojemu-arcamowi-73t/
Udostępnij na innych stronach

Powinno tak być,ze jeżeli serwis jest autoryzowany to sprzet nabyty nawet w chinach musi być naprawiony w ramach gwarancji.Jeżeli jest to "przysklepowy" serwis to normalne,że trzeba pruć kieszeń.Takie jest moje zdanie,ale żyjemy w dziwnym kraju...

Przez 7 miesięcy soczewka może zakurzyć się nieźle. W nieużywanym odtwarzaczu nie mniej - jak się przyjmuje kręcąca się płyta pędem powietrza "wymiata" kurz z powierzchni soczewki (aczkolwiek nie z wnętrza całego mechanizmu lasera)

Mięcdzynarodowa karta gwarancyjna jest obowiązująca w UE a więc w Polsce też. Ale pamiętaj, że w firmie De(ci)bil obowiązują zupełnie inne reguły gry i inne karty gwarancyjne. Pan Czaruś i jego company są bardzo specyficzni....

Napisz na priwa do forumowicza o nicku krzych. Ma namiary na niezłego fachowca, który serwisuje sprzęt innemu dystrybutorowi, podobno nie jest drogi. Może się okazać, że będzie tańszy niż Pan Czarunio z ul. Żelaznaj.

Pozdrawiam

A nie lepiej napisać maila do customer support Arcama opisując sytuację jak to autoryzowany serwis olał klienta?Jeżeli posiadasz dowód zakupu to międzynarodowa gwarancja jest jak najbardziej ważna i naprawa powinna być wykonana nieodpłatnie.Jeżeli to nie spowoduje efektu domina to chyba rzeczywiście żyjemy w dziwnym kraju.

=> Tarant

Odtwarzacz przez te 5 miesięcy był przykryty, właśnie dlatego, żeby sie nie kurzył.

 

=> Bitrate

Napisałem e-maila do firmy Arcam. Czekam na odpowiedź.

Dziękuję Wam.

 

Pozdrawiam.

Carlo => To jest jedno wielkie s............two, oni - Decibel powinni twojego Arcama przyjąć bez zająknięcia,

klocek zakupiony na terenie Uni, a jeśli nawet nie to jest gwarancja międzynarodowa !!!!!!!

Do d.....y z tym Decibelem.

 

Ja miałem kiedyś podobną historię z kołowrotkiem wędkarskim Szweckiej firmy ABU zakupionym w Holandii,

U nas serwis ABU w Gdańsku nie uznał międzynarodowej gwarancji, fakt nie byliśmy wtedy w Uni.

A facet w Holandi jak mu to opowiedziałewm to łapał się za głowę !!

To fakt, Pan Czarunio jest z innego świata. NIGDY NIE WIERZ W TO CO MÓWI, same bzdury.

Klientow traktuje tak samo jak swoich pracownikow.

Pewnie padl laser, to samo mialem w maranzie.

Pozdrawiam

Przede wszystkim to Arcam powinien działać.

Kiedy miałem podobną sytuację (tyle że chodziło o duuuuż większe urządzenie) producent oddzwonił do mnie tego samego dnia z inforamcją, że skontaktuje sie ze mną seriws polskiego dystrybutora i załatwi sprawę jak należy. Godzinę później dzwonił polski serwis i potulnie zabrał sie do roboty.

-> Carlo

To, co opisujesz w głowie się nie mieści... Zachowanie Decibela, niczym się nie różni od handlarzy ze stadionu X-lecia. Dobrze, że napisałeś do customer support Arcama - ciekawe, co odpiszą. No to jest zaścianek socjalizmu, a ten pan czarek (specjalnie piszę małymi literami), to cud boski, że nie zbankrutował postępując tak do tej pory.

Ale też to dziwna sprawa, żeby dość poważny klocek, zrobiony przez poważnego producenta popsuł się po kilku miesiącach (nie)używania. Mam w domu 17-letni odtwarzacz Denona DCD-810 z oryginalnym (!) laserem i działa, odtwarza płyty bez mrugnięcia okiem...

Jeśli nic nie wskórasz u Arcama i decibela, to pisz do mnie na priva (jest w "o mnie"), tak jak mówił stempur - dam Ci namiary na dobrego serwisanta w Wawie - tylko, że wówczas i ta międzynarodowa gwarancja przepadnie - chyba w tej sytuacji lepiej składać reklamację ;-)

Panie i Panowie. Zajarzałem przez tylnia "kratownicę" do środka Arcama. Wygląda to w ten sposób, że po wciśnieciu przycisku "play", płyta obraca sie przez mniej więcej 10 sekund, a potem się zatrzymuje. Czyli wychodzi na to, że mechanizm jest w porządku, a sprawa dotyczy jednak lasera. Prosiłbym Was jeszcze o propozycje odnośnie firm kurierskich, których ceny usług nie zabijają. Bo przecież będę musiał to wysłać do Warszawy. Pozdrawiam.

Przy naprawach gwarancyjnych to serwis ma psi obowiązek pokryć kosztuy transportu. Mogą conajwyżej zasugerować jaką firmą wysłać przesyłkę na ich koszt. Radzę skorzystać z opcji "ubezpieczenie" i podać wartość przedmiotu.

DHL Express, ponoć jest teżduża szansa że nie uszkodzą w transporcie :)

Dziśobdzwniłem kikla firm kurierskich w sprawie przewozu ustroju akustycznego (piramidki) o wymiarach 2000x1000mm, DHL jest ewidentnie najtańszy ok 95zł za 2 sztuki takiego ustrojstwa. U innych ceny lecą od 230zł do ponad 600zł!!!!!!!!!!!

  • 2 tygodnie później...

Minęło 10 dni ale teraz przczytałem o twoim problemie. Mysle że padło oprogramowanie serwa podobną sytuację mam w swoim sony XA30ES (w arcamie mechaanizm i chyba serwo są od sony) W moim sony jest podobnie tylko że ja moge oszukać serwo rozkrecajac palcem płytę na osi silnika i jet ok.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.