Skocz do zawartości
IGNORED

Top hifi stanowisko M.F.X


tophifi nowogrodzka

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 20.08.2005 dostaliśmy list drogą elektroniczną z zapytaniem o dostępność i cenę zestawu M.F.X150 , X-RAY V3.W odpowiedzi na zadane pytanie,podałem informację o braku dostępności w/w elektroniki.

Urządzenia są zastąpione przez nowe komponenty a3.5 i będą niebawem dostępne.W sprzedaży było kilka zestawów ex-demo i zostały sprzedane w przeciągu kilku dni.

Na stronie internetowej jest podane kiedy była aktualizacja,a wsprawach wyprzedaży proszę kontaktować sie ze sklepem TOP HIFI na ul.Nowogrodzkiej 44,więc wszelkie właściwe inforacje są u nas.Tak wiec forumowicze znają tylko jednostronną prawde.

Skoro pytający dostał odpowiedż negatywną 20.08 to w jakim celu dzwonił w tej sprawie 23.08 do AUDIO KLANU ? !!!!!!.Pytanie kto jest nie kompetentny ?

Jesli chodzi o zakup u dystrybutorów danej marki w innych krajach to decyzje podejmuje nie sklep tylko importer w tym przypadku AUDIO KLAN a ztego co wiem nie jest możliwe sprowadzenie jednego urządzenia z jakiegoś kraju i odsprzedając klientowi z gwarancją po cenie niższej niz cena zakupu dokładając wlasny koszt transportu.Lepiej jak klient sam zamówi uwzgledniając cene,to jest to co forumowicze polecają nienawidząc dystrybutorów.

 

Tak więc prosimy pana SŁAWOMIRA STAŃCZAKA aby oficjalnie zaprzeczył moim informacją jeśli są nie prawdziwe!.

A jesli nie , prosimy o oficjalne przeprosiny.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/20663-top-hifi-stanowisko-mfx/
Udostępnij na innych stronach

Ładnie, że pojawiła się taka szybka reakcja, oby częściej i nie tylko wtedy, gdy ktoś coś firmie zarzuci... :)

A z tymi nazwiskami to lepiej uważać, bo a nuż jakiś inspektor d/s danych osobowych też jest audiofilem i czyta forum? ;)

Acha, jeszcze jedno - prosiłbym nie generalizować w sprawie nienawidzenia wszystkich dystrybutorów przez wszystkich forumowiczów, bo my bardzo lubimy tych dystrybutorów, którzy idą ludziom na rękę, pożyczają klocki do odsłuchu do domów, pomagają w wyborze optymalnego zestawienia sprzętu, umożliwiają odsłuchy u siebie i są otwarci na negocjacje cenowe - a to wszystko w miłej i przyjaznej atmosferze bez kąśliwych uwag na jakikolwiek temat.

>tophifi nowogrodzka

 

To jeśli już wymieniacie klienta z imienia i nazwiska, to również należy się indywidualnie podpisać. Warto też sprawdzic takie 'oficjalne' stanowisko pod względem gramatyki i ortografii zanim się je wypuści w świat. Bo tak to wygląda na jakąś 'podróbę' lub osobiste porachunki.

No po prostu pogratulować AK podejścia do klienta. Widzę, że od lat nic się nie zmieniło - klient nasz wróg nr.1 Obawiam się jednak, że panowie się tym razem nieco zapędzili. Przeprosin ma pełne prawo domagać się teraz poszkodowany, którego dane osobowe zostały publicznie ujawnione przez firmę Audioklan.

sprawa stara jak swiat:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

patrz pod koniec watku

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

- Nie wiem jak top hi-fi na nowogardzkiej dzilalal.

Po wypowiedzi wiem, ze buracko !!!

- Top hi-fi w Sopocie polecam, dawno temu kupowalem taniego AG z metra ale zaproponowali mi wyzszy model

konfekcjonowany w promocji (cena podobna) do tego bezstersowo.

- niestety kontakty z AK w czystej formie to zenada:(

Szanowny Panie,

 

List i pierwsza rozmowa DOTYCZYŁA WYPRZEDAŻY w/w produktów po obniżonych cenach. Kiedy dowiedziałem się, że wyprzedaż jest zakończona zacząłem szukać alternatywnego rozwiązania. Ponieważ u dealera (czyli Pana) dowiedziałem się z takich produktów nie ma zadzwoniłem do dystrybutora. Być może dla Pana takie postępowanie jest sprzeczne z logiką i jawi się jako wyjątkowe faux-pas z mojej strony, jednak dla mnie jest czymś zupełnie normalnym. Moja rozmowa z przedstawicielem Audioklanu NIE DOTYCZYŁA PRODUKTÓW Z WYPRZEDAŻY. Zapytałem tego człowieka czy te produkty są jeszcze dostępne U PRODUCENTA, czyli bezpośrednio w MF. Po kilku minutach szukania człowiek z Autoklanu powiedział mi, że niestety XRAY V3 nie ma, NATOMIAST wzmaczniacz X-150 JEST DOSTĘPNY i jest możliwe jego sprowadzenie z MF, po czym poprosił mnie żebym w tym celu skontaktował się właśnie z Waszym sklepem w celu uzgodnienia szczegółów. Do tego momentu NIE MIAŁEM ŻADNYCH PRETENSJI ani do TopHiFi, ani do Audioklanu CO NAJWTRAŹNIEJ UMKNĘŁO PAŃSKIEJ UWADZE.

 

Ponieważ człowiek z Działu Handlowego Audioklanu powiedział mi, że wzmacniacz jesteście w stanie mi sprowadzić. Przed rozmową z Panem, tak jak wcześniej napisałem na forum zacząłem szukać XRAY V3 u innych przedstawicieli MF. Znalazłem konkretnego dealera u którego XRAY V3 JEST DOSTĘPNY, a następnie skontaktowałem się zgodnie z zaleceniem człowieka z Audioklanu z Pańskim sklepem. Powiedziałem kierownikowi sklepu, że dowiedziałem się o możliwości ściągnięcia X-150 w Audioklanie i przy okazji (o ile ma Pan dobrą pamięć) zapytałem czy jesteście w stanie porozumieć się z dealerem (którego namiary podałem) w celu zakupienia u niego XRAY V3. W odpowiedzi usłyszałem, że dostępność X-150 Pan sprawdzi, jak również, że ZORIENTUJE SIĘ Pan czy jest możliwe zakupienie XRAY u podanego przeze mnie delaera. Żeby uniknąć pomyłki wysłałem do Pana list z wszystkimi namiarami.

 

W TYM MIEJSCU ZACZYNA SIĘ PROBLEM.

++++++++++++++++++++++++++++

Mój list skwitował Pan stwierdzeniem, że człowiek z Audioklanu prawdopodobnie się pomylił. Nie wiem czy w ogóle kontaktował się Pan z dystrybutorem to raz (z tego co Pan napisał NIC nie wynika). Dwa nie raczył Pan NIC napisać o możliwości sprowadzenia XRAY V3 od podanego przeze mnie dealera. O tym napisał Pan DOPIERO NA FORUM.

TAK WIĘC KTO Z NAS PODAJE NIEPRAWDZIWE INFORMACJE ?

 

Strony www Audioklanu ? 30 min. temu X-150 nadal figurował wśród dostępnych wzmaczniaczy MF. Pomijam to milczeniem.

 

Jeśli jeszcze w tej chwili dziwi Pana moja postawa to chylę czoła. W moim postępowaniu nie widzę nic co by wykraczało poza normę. Proszę przyjąć do wiadomości że świat NIE ZACZYNA SIĘ I NIE KOŃCZY na Audioklanie i TopHiFi. Nie obchodzi mnie jakie relacje i powiązania łączą Audioklan i sieć sklepów TopHiFi. Jeśli sprzęt nie jest osiągalny w sklepie, zawsze kontaktuję się z jego dystrybutorem, czego póki co nikt nie jest mi w stanie zabronić. W takim wypadku informacje z obu źródeł powinny BYĆ SPÓJNE ! Dla mnie jest to normalne, dla Pana nie.

 

W kontekście tego co napisałem moja opinia z www.audiostereo.pl nie zawiera niczego niezwykłego. Napewno bym jej nie napisał jeśli odpowiedź byłaby wyczerpująca i konkretna. Na codzień ma kontakt z przedstawicielami różnych firm i NIGDY nie zdarzyło mi się żebym musiał bawić się w takie korowody. Od współczesnego dealera wymaga się przedewszystkim elastyczności w działaniu zwłaszcza kiedy klient się nie targuje. Stwierdzam że to pojęcie jest Panu całkowicie obce. Postawa: zrobię rozeznanie w tej sprawie, dowiem się i szczególowo poinfomuję pana o wynikach - jest normą. Natomiast ogólnikowe NIE MA świadczy o lekceważącym stosunku do klienta i braku kompetencji. Zapewniam że bez problemów dostanę ten sprzęt u innego dystrybutora. Erę socjalizmu mamy dawno za sobą i czas najwyższy o niej zapomnieć.

 

Naprawdę rzadko robię się agresywny w stosunku do ludzi z którymi kontaktuję się w Internecie. Tym razem jednak z niekłamaną przyjemnością zrobię wyjątek. Wspominał Pan o przeprosinach. Co jak co, ale MOJE PRZEPROSINY MOŻE PAN SOBIE WYBIĆ Z GŁOWY.

 

Dla mnie temat jest zamknięty. Nie zamierzam dłużej polemizować z kimkolwiek w tej sprawie.

 

yamen

Sławomir Stańczak (nazwisko którego się nie wstydzę i którego nie zamierzam ukrywać).

Tak, podając godność klienta faktycznie było nie taktem z naszej strony.I z tego miejsca pragniemy pana za to bardzo przeprosić.Nie były to dane osobowe w pełnym tego słowa znaczeniu (adres , itp. ),ale imie i nazwisko pojawić się nie powinno.Jeszcze raz przepraszamy.

Ja osobiscie na miejscu AK czy top hi-fi sprowadzilbym ten klocek z podziemi w cenie obiecanej!! (najwyzje obciazyl bym pracownika kosztami).

p.s jakis czas temu mialem dosc podobna sytuacje z Hi-Fi i M i mimo iz sie pomylili na swoja niekorzysc to dotrzymali slowa !!!

z tym dawaniem za darmo to spokojnie. Jednak prowizja dystrybutora jest tak duza, ze po zejsciu do 0 (lub minus paru zlotych) i tak jako FIRMA nie stracili by prawie NIC!!! Uwazam, ze slowo jest jednak warte wiecej niz pare PLN.

Hmm...

Zakończmy już ten wątek. Nie mam żadnych pretensji z tytułu przytoczenia mojego nazwiska. Nie chcę również żeby ktoś miał nieprzyjemności z powodu tego zamieszania. Na przyszłość proszę starać się podawać konkretne informacje i bardziej szczegółowo odpowiadać na pytania. Myślę że w ten sposób unikniemy zbędnych nieporozumień.

 

pozdrawiam

yamen

Z pewnoscia nie wszyscy sa zli w audioklanie i nawet na nowogrodzkiej. Dlatego gentleman o nicku "tophifi nowogrodzka" powinnien podpisac sie swoim imieniem i nazwiskiem, wziac odpowiedzialnosc za buractwo ktorego sie dopuscil. A na przyszlosc probonuje myslec co sie robi, jak nie wystarczy raz to kilka razy pomyslec przed podawaniem danych klienta.

Gratuluje podejscia do potencjalnych klientow.

przeepraszam, przerwalo mi wpis.

Ale zadna firma nie powinna nazekac na klienta.

Podatkowy zrozumie straty, firma nic nie straci a zadowolenie klienta jest wiec warte niz (oplacona) recenzja w gazecie branzowej.

tophifi nowogrodzka -> niekompletnosc nie zmienia faktu, ze byly to dane osobowe w pelnym tego slowa znaczeniu.

 

yamen -> masz zdrowe podejscie.

 

all -> nie sadze, zeby taka inicjatywa byla konieczna i pozyteczna. Nie mozna nikomu mowic jak ma prowadzic prywatny interes. Wazne, ze sprawa 'poszla w eter' i tyle. Na miejscu Yamen'a przy zakupie w Top Hi-Fi oczywiscie o spory rabat bym powojowal.

 

Pozdr.

Panowie, poprawcie mnie jeśli to źle zrozumiałem. Czy tu chodzi o to, że Top Hifi Nowogrodzka żąda przeprosin od klienta którego uprzednio olali nie chcąc kiwnąć małym palcem aby mu sprowadzić sprzęt, żąda tych przeprosin za to, że tak potraktowany poszukał sobie innego źródła zakupu? I za to, że znalazłszy owo źródło udał się ponownie do rzeczonego Top Hifi Nowogrodzka z namiarami owego źródła po to jedynie, by zostać ponownie spuszczonym na glebę, bo dla pracujących tam (jeszcze) ludzi sprowadzenie tego sprzętu stanowi zbyt duży wysiłek (sądząc po poziomie i formie ich wpisów na forum, wysiłek również intelektualny)?? Jeżeli tak, to jest to żenujące. Żądanie przeprosin od kogoś, wobec kogo zachowali się niedopuszczalnie jest buractwem pierwszej wody. Prawdopodobnie jest to również próba ratowania własnej dupy. Szefostwo firmy dowiedziawszy się o zaistniałej sytuacji prawdopodobnie zadaje niewygodne pytania, i takie wpisy chyba miały na celu stworzenie wrażenia że to klient narobił zamieszania i sam nie wie czego chce. Jeżeli tak jest, to jest to zachowanie pożałowania godne, i tyle.

Toz to jest kuriozum jakies, poprostu cos niesamowitego, zupelnie nie rozumiem takich zachowan, moze to byc

kolejna prowokacja ktorejs z tzw. stron walczacych ;-), taka smierdzaca, k...ska POLITYKA!

Spory rabat, hehehe...?, oskarzony zwyciezca z krellem pod pacha? Co mnie ciekawi to czy ten post powstal

w porozumieniu z audioklanem i kto tutaj dostanie porzadnie w pizde? :-)))

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.