Skocz do zawartości
IGNORED

Yamaha R-N800A + JBL Studio 698

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem!

Jak w temacie - czy ten ampli "uciągnie" kolumny JBL Studio 698?

Na chwilę obecną posiadam Bose Cinemate GS2, chcę jednak zacząć przygodę z czymś więcej. W przyszłości planuję "dokładać" pozostałe głośniki z serii 6 żeby mieć pełne kino domowe (wiem, będę musiał dokupić inny ampli). Czy te kolumny dadzą radę w stereo? W jedynym salonie audio w Opolu jest w promce zestaw taki jak w temacie, niestety nie ma możliwości wzięcia na testy do domu. Warto w to brnąć? Czy poszukać czegoś innego? Pomieszczenie na ten moment ok. 20m2, w niedalekiej przyszłości planowana zmiana na większe. Muzyka puszczana głównie z gramofonu, czasem tidal czy jakiś film na platformie streamingowej.

W temacie hi-fi jestem laikiem, aczkolwiek słuch mam wyczulony (muzyk z wykształcenia).

Z góry dzięki za rady i pozdrawiam! 🙂

https://www.audiostereo.pl/topic/168874-yamaha-r-n800a-jbl-studio-698/
2 godziny temu, karlap napisał:

Czołem!

Na chwilę obecną posiadam Bose Cinemate GS2, chcę jednak zacząć przygodę z czymś więcej. W przyszłości planuję "dokładać" pozostałe głośniki z serii 6 żeby mieć pełne kino domowe (wiem, będę musiał dokupić inny ampli). Czy te kolumny dadzą radę w stereo? W jedynym salonie audio w Opolu jest w promce zestaw taki jak w temacie, niestety nie ma możliwości wzięcia na testy do domu. Warto w to brnąć? Czy poszukać czegoś innego? Pomieszczenie na ten moment ok. 20m2, w niedalekiej przyszłości planowana zmiana na większe. Muzyka puszczana głównie z gramofonu, czasem tidal czy jakiś film na platformie streamingowej.

W temacie hi-fi jestem laikiem, aczkolwiek słuch mam wyczulony (muzyk z wykształcenia).

Nie wyglądają na szczególnie trudne. Polecam jednak i tak odsłuch, bo parametry to jedno, a barwa dźwięku w danym połączeniu to zupełnie co innego 😉

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design