Skocz do zawartości
IGNORED

Denon ceol n10...co zamiast do fajnego grania Cd?

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Mam do Was taką prośbę o doradzenie w wyborze kupna czegoś lepszego niżeli posiadam. 

Jakieś chyba dwa lata temu kupiłem Denona Ceol N10 z oryginalnymi głośnikami 60W. Zaraz żałowałem że wziąłem z tymi głośnikami bo one raczej w ogóle mnie nie zadowoliły. Odłożyłem je i dokupiłem dwie kolumny podłogowe Wilson Raptor 5 (150W). Brakowało mi "czegoś" i kupiłem jeszcze Subwoofer aktywny Jamo Sub210 (200W). 

No i przyszedł czas że to również już mnie nie cieszy. Nie znam się na sprzęcie co chyba raczej widać po moich zakupach i szczerze żałuję że na samym początku sie nie doradziłem nikogo bo myślę że źle wykorzystałem pieniądze a wydałem ich na to coś około 5,5tyś.

Co byście mi polecili/doradzili?

Znaczy już spieszę z wyjaśnieniem o co mi by chodziło. Wiem że ten Denon to nie jest nic specjalnego i jak najbardziej on już nie wchodzi w grę by mogło być fajnie. To czy chociaż mogą zostać te kolumny oraz subwoofer, jak tak to co by było można do tego kupić, w sensie jakiś amplituner i odtwarzacz Cd bo słucham głównie muzyki z cd ale zdarza się że leci ze Spotify.

Chciałbym się zamknąć ze wszystkim tak do 5/7tyś no max może do 10tyś

Czy na przykład byłby sens dokupienia czegoś takiego

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) do tych kolumn i suba czy raczej nie.

Prosił bym Was również o nie nabijanie się ze mnie, a pisanie poważne, takie które by mi pomogło jakoś z tego wyjść.

Z góry Wam dziękuję i pozdrawiam.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Witaj,

żeby nie popełnić kolejnych błędów i nie żałować, proponuję umówić się w 2-3 salonach na odsłuchy i w założonym budżecie poszukać swojego grania 😉