Skocz do zawartości
IGNORED

Wkurzająca aplikacja Tidal


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wie, dlaczego Spotify mógł zrobić aplikację, która działa z grubsza bezbłędnie i współpracuje z różnymi urządzeniami w trybie Spotify Connect, a Tidal bez przerwy ma jakieś problemy. Po pierwsze, nawet jak łączy, to często nie ma trybu gapless - dlatego do amplitunera Yamahy musiałem dokupić streamer Wiim Mini. Po drugie często traci połączenie i nie potrafi go odzyskać. Po trzecie zdarza się, że przerywa i milknie albo nagle sam z siebie przeskakuje do następnego utworu. Po czwarte pojawia się problem z regulacją głośności za pomocą klawisza smartfona - czasem działa poprawnie, a czasem zamiast zgłaśniać muzykę w sterownym streamerze, zgłaśnia i ścisza poziom dźwięku w telefonie.

A teraz dodatkowo wypłynął mi problem z Android Auto - zmieniłem telefon na nowy. W poprzednim Tidal działał poprawnie. A teraz zawiesza mi system samochodu - ekran zaczyna migać i nie da się nic zrobić. Po wymuszonym zatrzymaniu Tidala w telefonie problemy ustępują. A Spotify działa bez problemu.

Mam obie subskrypcje, bo ze względu na jakość dźwięku dla siebie wykupiłam Tidala, a dla dzieci, którym nie zależy na tym, wziąłem rodzinny abonament Spotify. Teraz myślę jednak, że machnę ręką i zrezygnuję z tego Tidala. Różnica jakości dźwięku nie jest aż tak radykalna, żeby chciało mi się znosić te ciągłe usterki i awarie. Czy to nieudolność i amatorszczyzna programistów Tidala, czy o co chodzi? Ktoś zna odpowiedź na to pytanie?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/168558-wkurzaj%C4%85ca-aplikacja-tidal/
Udostępnij na innych stronach

Jest wątek na ten temat. Często teraz rwie Tidala i jak widać mają to w poważaniu, bo dawno to powinni naprawic. Ale zaraz będą Ci pisać że masz coś z siecią zepsute. 

?👈

49 minut temu, wojmaz napisał:

Czy ktoś wie,

Może skieruj to pytanie do działu pomocy technicznej serwisów streamingowych? 

 

49 minut temu, wojmaz napisał:

dlatego do amplitunera Yamahy

a co jeśli to problem g....go oprogramowania cienkiego jakościowo amplitunera?????

49 minut temu, wojmaz napisał:

A teraz dodatkowo wypłynął mi problem z Android Auto - zmieniłem telefon na nowy. W poprzednim Tidal działał poprawnie.

Może nowy telefon do d....

Mam kilka urządzeń, na których korzystam z Tidala. Nie zaobserwowałem na żadnym z nich problemów ze stabilnością działania ani z jakością sygnału. Czy ktoś wie, dlaczego????😵‍💫

Może zainwestuj w sprzęt marek, które są w stanie stworzyć stabilne oprogramowanie obsługujące stream w jakości wykraczającej poza mp3 lub pokombinuj z właściwą konfiguracją połączenia bo nawet mój kilkuletni POco nie ma najmniejszych problemów z tym serwisem. Tak więc szukaj winy po stronie niskich jakości posiadanych sprzętów lub nieumiejętności ich obsługi na dopiero potem szukaj winy w Tidalu  

 

3 minuty temu, piotrek7 napisał:

Może skieruj to pytanie do działu pomocy technicznej serwisów streamingowych? 

 

a co jeśli to problem g....go oprogramowania cienkiego jakościowo amplitunera?????

Może nowy telefon do d....

Mam kilka urządzeń, na których korzystam z Tidala. Nie zaobserwowałem na żadnym z nich problemów ze stabilnością działania ani z jakością sygnału. Czy ktoś wie, dlaczego????😵‍💫

Może zainwestuj w sprzęt marek, które są w stanie stworzyć stabilne oprogramowanie obsługujące stream w jakości wykraczającej poza mp3 lub pokombinuj z właściwą konfiguracją połączenia bo nawet mój kilkuletni POco nie ma najmniejszych problemów z tym serwisem. Tak więc szukaj winy po stronie niskich jakości posiadanych sprzętów lub nieumiejętności ich obsługi na dopiero potem szukaj winy w Tidalu  

Właśnie o tym pisałem 😄

A mi co doradzisz miszczu? Bo też mi rwie. Telefon za tani? Rozumiem że 5tys to za mało żeby obsłużyć wypasionego Tidala? Net 300mb w domu też za mały? 

Czasem gra dobrze a czasem rwie. Tak samo po Tidal Connect jak i Chromecast. 

Edytowane przez rafal735r

?👈

Dzięki wszystkim za sugestie, że winny jest mój amplituner i telefon. Może bym się dał przekonać, gdyby nie fakt, że Spotify jakoś nie ma problemów ani na moim telefonie, ani na żadnym z kilku amplitunerów w domu i na działce. Tylko dziwnym trafem Tidal nie chce działać poprawnie.

Zaraz usłyszysz że wszystko trzeba wymienić. Wszystko dookoła winne, tylko nie skopany Tidal, który z jednymi urządzeniami działa poprawnie, a z drugimi już nie do końca. 

?👈

6 minut temu, wojmaz napisał:

że Spotify jakoś nie ma problemów ani na moim telefonie, ani na żadnym z kilku amplitunerów w domu i na działce.

 

16 minut temu, piotrek7 napisał:

Może zainwestuj w sprzęt marek, które są w stanie stworzyć stabilne oprogramowanie obsługujące stream w jakości wykraczającej poza mp3

 

28 minut temu, piotrek7 napisał:

Może skieruj to pytanie do działu pomocy technicznej serwisów streamingowych? 

 

a co jeśli to problem g....go oprogramowania cienkiego jakościowo amplitunera?????

Może nowy telefon do d....

Mam kilka urządzeń, na których korzystam z Tidala. Nie zaobserwowałem na żadnym z nich problemów ze stabilnością działania ani z jakością sygnału. Czy ktoś wie, dlaczego????😵‍💫

Może zainwestuj w sprzęt marek, które są w stanie stworzyć stabilne oprogramowanie obsługujące stream w jakości wykraczającej poza mp3 lub pokombinuj z właściwą konfiguracją połączenia bo nawet mój kilkuletni POco nie ma najmniejszych problemów z tym serwisem. Tak więc szukaj winy po stronie niskich jakości posiadanych sprzętów lub nieumiejętności ich obsługi na dopiero potem szukaj winy w Tidalu  

Bardzo dobra rada, by zainwestować w droższy sprzęt, tylko ma tę słabą stronę, że pociąga za sobą duże wydatki, na które nie mam ochoty. I nie daje gwarancji, że na drogim sprzęcie Tidal będzie działał poprawnie. Zresztą w niskiej jakości w formacie stratnym (taki też wybrałem, żeby sprawdzić) ma takie same problemy, jak w jakości wysokiej. Rada, by nauczyć się obsługi też świetna - ale najwyraźniej Tidal przekracza moje zdolności, więc już pewnie się nie nauczę. Spotify jakoś zdołałem ogarnąć, a Tidala nie.

Przecież niedawno przetoczyła się ta dyskusja. Znowu te same argumenty, te same nic nie znaczące i najmniej pomagające sugestie. Dwie strony wstecz jest topic "Tidal zacina się" czy jakoś tak. Dajcie sobie spokój - autorze poczytaj tamten.

Od siebie dodam, że Tidal poszedł w odstawkę, jestem zadowolony z apple music na androidzie. Nie dam sobie psuć przyjemności ze słuchania muzyki.

3 minuty temu, Miłosz1 napisał:

Przecież niedawno przetoczyła się ta dyskusja. Znowu te same argumenty, te same nic nie znaczące i najmniej pomagające sugestie. Dwie strony wstecz jest topic "Tidal zacina się" czy jakoś tak. Dajcie sobie spokój - autorze poczytaj tamten.

Od siebie dodam, że Tidal poszedł w odstawkę, jestem zadowolony z apple music na androidzie. Nie dam sobie psuć przyjemności ze słuchania muzyki.

OK, dzięki, przegapiłem tamten wątek, poszukam.

 

13 minut temu, wojmaz napisał:

Bardzo dobra rada, by zainwestować w droższy sprzęt, tylko ma tę słabą stronę, że pociąga za sobą duże wydatki, na które nie mam ochoty.

Droższy? Może wystarczy w lepszy? Aplikacja Yamahy jest do d..... i tyle. Sam ją kiedyś przerabiałem i na pewno do niej nie wrócę. Wielokrotnie jej użytkownicy skarżyli się na to, że ma problemy nawet ze straemem stacji radiowych 

 

16 minut temu, wojmaz napisał:

Rada, by nauczyć się obsługi też świetna - ale najwyraźniej Tidal przekracza moje zdolności, więc już pewnie się nie nauczę.

U mnie działa nawet na kilkuletnim telefonie klasy średniej. Zarówno aplikacja Tidala jak i Tidal Connect. Nigdy nie spotkałem się z problemami. Czyżbym korzystał z jakiegoś innego Tidala?

25 minut temu, Miłosz1 napisał:

Przecież niedawno przetoczyła się ta dyskusja.

Bo użytkownicy mają w dupie, nie szukają, a moderacja nic nie robi. 

8 minut temu, piotrek7 napisał:

U mnie działa nawet na kilkuletnim telefonie klasy średniej. Zarówno aplikacja Tidala jak i Tidal Connect. Nigdy nie spotkałem się z problemami. Czyżbym korzystał z jakiegoś innego Tidala?

Chłopie, masz farta. Jeżeli oprogramowanie, jakie kolwiek, jest zabugowane, nie znaczy to, że 100% użytkowników będzie mieć problemy, lol.

Edytowane przez J4Z

Lenovo, Adi-2 lps, UR Unico Gold Lion, Telefunken TL 710

 

13 minut temu, piotrek7 napisał:

Wielokrotnie jej użytkownicy skarżyli się na to, że ma problemy nawet ze straemem stacji radiowych 

Nie ma

Byś mógł mnie obrazić, najpierw muszę cenić Twoje zdanie.

31 minut temu, Miłosz1 napisał:

Przecież niedawno przetoczyła się ta dyskusja. Znowu te same argumenty, te same nic nie znaczące i najmniej pomagające sugestie.

Sugestie "wymien sprzęt" to takie sugestie jak byś poszedł do lekarza z bolącą noga i kazał ci ja obciąć. Po po komu takie sugestie? Ale teraz mamy taki poziom porad na forum. Nic nie mam do powiedzenia, ale powiem. "Bo u mnie działa". 

1 minutę temu, StachMuszel napisał:

To znów jest coś nie halo? Słuchałem w sobotę i było OK.

U mnie teraz też już gra z godzinę. A jak będzie jutro to nie wiadomo. 

?👈

Mam Tidala od ponad tygodnia (wygrzewam kolumny) i słucham dziennie w sumie już ponad 30h łącząc się po Wi-Fi z domowym routerem i nigdy nie przerwało. Działa idealnie i szybko.

Mam doprowadzony światłowód do domu. Wygląda na to że problem jest po Twojej stronie, ponieważ gdyby to była wina Tidala to też by mi przerwywało.

Edytowane przez Raptor99

Ehh. Myślałem że jakoś ten światłowód do telefonu można podpiąć. Czyli jak ktoś ma net normalnie po zwykłym kablu to może ciąć Tidal wtedy? 

?👈

4 minuty temu, rafal735r napisał:

Ehh. Myślałem że jakoś ten światłowód do telefonu można podpiąć. Czyli jak ktoś ma net normalnie po zwykłym kablu to może ciąć Tidal wtedy? 

TAk dokładnie 😄  Reasumując Tidal u mnie działa doskonale od ponad tygodnia, a jedną z przyczyn przycinania muzyki może być właśnie net 🙂  

11 minut temu, Raptor99 napisał:

a jedną z przyczyn przycinania muzyki może być właśnie net 🙂  

Jeśli jest na korbkę. Co prawda do budynku, w którym mieszkam idzie światłowód, o tyle instalacja wewnątrz budynku to zwykła skrętka Cat 5. Nic nie tnie. Nawet tak stara instalacja jest w stanie obsłużyć sygnał o tak niskich parametrach jak Tidal hi-res. Jedyną przyczyną rwania jest niedomaganie aplikacji streamera. 

Nie ma różnicy czy światłowód jest doprowadzony do budynku a potem nawet Cat 5 do mieszkania czy doprowadzony do mieszkania a potem z routera w mieszkaniu też Cat 5. Ta kategoria obsługuje do 1Gb/s. Tidala Max słucham poza domem na LTE, które nie rozpędza się nawet do 100Mb/s i śmiga bez problemu

1 godzinę temu, piotrek7 napisał:

Jeśli jest na korbkę. Co prawda do budynku, w którym mieszkam idzie światłowód, o tyle instalacja wewnątrz budynku to zwykła skrętka Cat 5. Nic nie tnie. Nawet tak stara instalacja jest w stanie obsłużyć sygnał o tak niskich parametrach jak Tidal hi-res. Jedyną przyczyną rwania jest niedomaganie aplikacji streamera. 

Niestety nie masz racji, tak naprawdę skrętka w instalacji wewnetrznej przy internecie dostarcznym za pomoca swiatłowodu niewiele ogranicza - przepustowość skretki kat 5 to ok. 1 GB/s skrętki kat 6 nawet 10GB/s.

Największym ograniczeniem są urządzenia sieciowe operatora, w przypadku np sieci Orange najszybsza Neostrada to do 80 MB/s - wielkość teoretyczna niemal nie osiągalna, w wiekszośći lokalizacji w kraju jest to 20-40 MB/s.

5 godzin temu, wojmaz napisał:

Czy ktoś wie, dlaczego Spotify mógł zrobić aplikację, która działa z grubsza bezbłędnie i współpracuje z różnymi urządzeniami w trybie Spotify Connect, a Tidal bez przerwy ma jakieś problemy. Po pierwsze, nawet jak łączy, to często nie ma trybu gapless - dlatego do amplitunera Yamahy musiałem dokupić streamer Wiim Mini. Po drugie często traci połączenie i nie potrafi go odzyskać. Po trzecie zdarza się, że przerywa i milknie albo nagle sam z siebie przeskakuje do następnego utworu. Po czwarte pojawia się problem z regulacją głośności za pomocą klawisza smartfona - czasem działa poprawnie, a czasem zamiast zgłaśniać muzykę w sterownym streamerze, zgłaśnia i ścisza poziom dźwięku w telefonie.

A teraz dodatkowo wypłynął mi problem z Android Auto - zmieniłem telefon na nowy. W poprzednim Tidal działał poprawnie. A teraz zawiesza mi system samochodu - ekran zaczyna migać i nie da się nic zrobić. Po wymuszonym zatrzymaniu Tidala w telefonie problemy ustępują. A Spotify działa bez problemu.

Mam obie subskrypcje, bo ze względu na jakość dźwięku dla siebie wykupiłam Tidala, a dla dzieci, którym nie zależy na tym, wziąłem rodzinny abonament Spotify. Teraz myślę jednak, że machnę ręką i zrezygnuję z tego Tidala. Różnica jakości dźwięku nie jest aż tak radykalna, żeby chciało mi się znosić te ciągłe usterki i awarie. Czy to nieudolność i amatorszczyzna programistów Tidala, czy o co chodzi? Ktoś zna odpowiedź na to pytanie?

Aplikacje zbierają dane.
Dostarczanie "muzyki" to mniej ważny priorytet.
Stąd bugi.
łata się ważniejsze najpierw.

Nie wierzę w pesymizm. Jeżeli coś nie idzie po Twojej myśli, przebijaj się do przodu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.