Skocz do zawartości
IGNORED

Zwrot sprzętu, zakupy stacjonarne.


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,


jak wygląda polityka sklepów audio w temacie zwrotu zakupów stacjonarnych? Z tego co się orientuję sklep może ale nie musi, kolumny mają 3 dni, a ja się z nimi nie mam szans polubić 😞 


Celowo nie piszę nazwy sieci bo jej przedstawiciele wypowiadają się tutaj na forum i nie chcę wywierać presji...

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/168099-zwrot-sprz%C4%99tu-zakupy-stacjonarne/
Udostępnij na innych stronach

Nie pozostaje nic innego jak nawiązać kontakt z rzecznym sklepem a później ewentualnie podzielić się sukcesem lub porażką zwrotu zakupionego towaru. 

,,Żyj prawdziwie, kochaj szczerze zanim wszystko śmierć zabierze".

Takie rzeczy trzeba uzgadniać przed zakupem, salony udostępniają wypożyczenie sprzętu, choć wydaje mi się że wtedy wypożyczają nie fabrycznie nowe tylko mają jakieś ex-demo itp. Generalnie prawa zwrotu nie masz, chyba że sklep o tym informuje, inaczej jesteś zdany na dobrą wolę salonu. No chyba że to jakiś Media Markt czy tego typu sieć marketów, u nich chyba można zwracać, ale podejrzewam że sprzętu hifi u nich nie kupiłeś :)

49 minut temu, don111 napisał:

Takie rzeczy trzeba uzgadniać przed zakupem, salony udostępniają wypożyczenie sprzętu, choć wydaje mi się że wtedy wypożyczają nie fabrycznie nowe tylko mają jakieś ex-demo itp. Generalnie prawa zwrotu nie masz, chyba że sklep o tym informuje, inaczej jesteś zdany na dobrą wolę salonu. No chyba że to jakiś Media Markt czy tego typu sieć marketów, u nich chyba można zwracać, ale podejrzewam że sprzętu hifi u nich nie kupiłeś 🙂

Wszystko się zgadza.

 

Sam fakt możliwości zwrotu zakupów on-line a stacjonarnych nie, jest... dyskusyjny. Nie walczę z tym, zastanawiam się tylko dlaczego... 🙂

Edytowane przez D4ncer
13 godzin temu, D4ncer napisał:

polityka sklepów audio

Być może sprzedawca zgodzi się na wymianę, na inny model.Jednak koszty poniesiesz ty. Kolumny, które masz straciły już na wartości,niestety. 

Jest to jedno z rozwiązań oczywiście. 

Jest aż tak źle z dźwiękiem nowych kolumn, że tak szybko chcesz się ich pozbyć? 

Edytowane przez baltfan

Kupiłeś stacjonarnie, nie słuchałeś ich w sklepie? Nie było rozmowy ze sklepem o wypożyczeniu do domu i testach we własnych warunkach?

Czy może po 3 dniach żona jednak się zorientowała i jednak zakup nie przejdzie? 🤣

21 godzin temu, D4ncer napisał:

Sam fakt możliwości zwrotu zakupów on-line a stacjonarnych nie, jest... dyskusyjny. 

Wprost przeciwnie: on-line kupujesz w ciemno, a w sklepie "widziały gały co brały" bo możesz sprawdzić (przynajmniej w teorii).

"Bez dywanu audio jitter będzie słychać"

Szkoda , że nie uzgodniłeś ewentualnego zwrotu ze sprzedającym przed zakupem. Ja zawsze przeprowadzałem pierwszy odsłuch w sklepie , a następnie pytałem o możliwość odsłuchu w domu. Spisywaliśmy umowę użyczenia , wpłacałem kaucję i na 2-3 dni dostawałem sprzęt do domu. Dziś sprzedawcy w sklepach stacjonarnych są zazwyczaj elastyczni. Zadzwoń   pogadaj może będziesz mógł zamienić kolumny na inne

Pytanie czy ten wątek nie wywarł jednak presji 🙂

Na forum obok to pomogło i umówmy się pisanie o takich rzeczach także ale słusznie zostało to zauważone przy zakupie stacjonarnym prawo zwrotu to dobrowolna chęć sprzedawcy. Więc my co najwyżej możemy mieć bardzo dobre zdanie jeżeli ktoś coś takiego przyjmuje natomiast no nie do końca złe jeśli tego nie robi. 

Ale warto faktycznie o czymś takim porozmawiać wcześniej. 

Z ciekawości z jakimi produktami się nie polubiłeś?

  • Moderatorzy

Cóż . Wniosek dla każdego. Przyjść, pomacać, a kupić nawet w tym samym sklepie ale przez internet.

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Anto wiemy jaki sklep. A co powiedzieli? 

Z drugiej strony no właśnie. Przyszedłeś i nie odlsuchales ich? To nie są kolumny do zakupu w ciemno. Każdy to powtarza. To trzeba lubić 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.