Skocz do zawartości
IGNORED

Uwarunkowania rynkowego rozwoju kl. D


Mark75X
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Przeglądałem ostatnio szereg artykułów dotyczących kl. D, w tym m.in. stronę czołowego producenta modułów wzmacniaczy Hypex, i jedna kwestia jest tu dla mnie jakby zupełnie niezrozumiała. Już na wstępie ogólnej prezentacji UcD (link poniżej), a następnie w dalszej jej części, podkreśla się pierwotne skierowanie tej technologii przede wszystkim dla rynku DIY oraz sukces jaki odniosła na przestrzeni lat m.in. w tym segmencie. Biorąc pod uwagę, że kl. D była w swoim czasie, a więc na pewno przed rozwojem know-how do obecnego poziomu, dość mocno krytykowana przez zagorzałych zwolenników kl. A, AB i generalnie w dalszym ciągu pozostaje przecież w ogniu krytyki ze strony wielu "ortodoksyjnych" audiofili, niezbyt rozumiem jak za jej rozwojem i w ocenie wielu, sukcesem rynkowym, może stać od początku segment DIY, a więc wydawać by się mogło grupa w najwyższym stopniu wspierająca tradycyjne standardy wzmocnienia. Czy ktoś potrafi rozwikłać tę zagadkę? Jak w rzeczywistości przebiegał proces popularyzacji tej klasy i jakie czynniki w głównej mierze zadecydowały o niemałej jednak dynamice jej rozwoju, przy równolegle dość poteżnej fali negatywnych ocen szeroko pojętego świata audio?

* Over the past two decades UcD™ (Universal class D) has played a significant role in Class-D amplifier technology. What started at the time as a modest amplifier for the DIY-market soon became a worldwide success.

*

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Mark75X napisał:

Cześć. Przeglądałem ostatnio szereg artykułów dotyczących kl. D, w tym m.in. stronę czołowego producenta modułów wzmacniaczy Hypex, i jedna kwestia jest tu dla mnie jakby zupełnie niezrozumiała. Już na wstępie ogólnej prezentacji UcD (link poniżej), a następnie w dalszej jej części, podkreśla się pierwotne skierowanie tej technologii przede wszystkim dla rynku DIY oraz sukces jaki odniosła na przestrzeni lat m.in. w tym segmencie. Biorąc pod uwagę, że kl. D była w swoim czasie, a więc na pewno przed rozwojem know-how do obecnego poziomu, dość mocno krytykowana przez zagorzałych zwolenników kl. A, AB i generalnie w dalszym ciągu pozostaje przecież w ogniu krytyki ze strony wielu "ortodoksyjnych" audiofili, niezbyt rozumiem jak za jej rozwojem i w ocenie wielu, sukcesem rynkowym, może stać od początku segment DIY, a więc wydawać by się mogło grupa w najwyższym stopniu wspierająca tradycyjne standardy wzmocnienia. Czy ktoś potrafi rozwikłać tę zagadkę? Jak w rzeczywistości przebiegał proces popularyzacji tej klasy i jakie czynniki w głównej mierze zadecydowały o niemałej jednak dynamice jej rozwoju, przy równolegle dość poteżnej fali negatywnych ocen szeroko pojętego świata audio?

* Over the past two decades UcD™ (Universal class D) has played a significant role in Class-D amplifier technology. What started at the time as a modest amplifier for the DIY-market soon became a worldwide success.

*

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wklejam przetłumaczony przez AI tekst z którego wynika że jest skierowany także do produktów "hiend":

"Przez ostatnie dwie dekady UcD™ (Universal class D) odegrał znaczącą rolę w technologii wzmacniaczy klasy D. To, co zaczęło się wówczas jako skromny wzmacniacz dla rynku DIY, wkrótce stało się światowym sukcesem.

W 2003 r. rozpoczęto migrację wszystkich produktów Hypex do klasy D. W tym celu zawarto umowę licencyjną z firmą Philips na obwód „Universal class D”. Zdając sobie sprawę z potencjału rynkowego obwodu, firma Hypex zdecydowała się nie tylko na wykorzystanie technologii w gotowych podzespołach, ale także na sprzedaż modułów wzmacniaczy na rynku DIY. Moduły UcD180 i UcD400 szybko stały się nowym standardem, zarówno pod względem mierzonych, jak i subiektywnych osiągów.

Zadziwiająca prostota w połączeniu z potężną wydajnością zagwarantowały, że UcD™ z powodzeniem znalazło drogę do wielu domów, kościołów, kin, studiów nagraniowych, a nawet stadionów. UcD™ jest używany w zastosowaniach HiFi, High End i Pro audio i stał się wysoko cenioną i prawdziwie uniwersalną techniką wzmacniania.

Ale postęp wiąże się ze zmianą. Aby wyprzedzić konkurencję i sprostać obecnym i przyszłym wymaganiom konsumentów, nasz zespół ds. badań i rozwoju nigdy nie siedzi w miejscu. Ciągle pracują nad nowymi technikami i innowacjami. Po 20 latach lojalnej służby i po sprzedaży ponad 1.000.000 wzmacniaczy nadszedł czas, aby UcD™ zrobił krok wstecz i zrobił miejsce dla zupełnie nowej technologii o nazwie NCORE®.

*Rok 2024: UcD™ jest nadal produkowany i sprzedawany przez Hypex."

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Mark75X napisał:

Cześć. Przeglądałem ostatnio szereg artykułów dotyczących kl. D, w tym m.in. stronę czołowego producenta modułów wzmacniaczy Hypex, i jedna kwestia jest tu dla mnie jakby zupełnie niezrozumiała. Już na wstępie ogólnej prezentacji UcD (link poniżej), a następnie w dalszej jej części, podkreśla się pierwotne skierowanie tej technologii przede wszystkim dla rynku DIY oraz sukces jaki odniosła na przestrzeni lat m.in. w tym segmencie. Biorąc pod uwagę, że kl. D była w swoim czasie, a więc na pewno przed rozwojem know-how do obecnego poziomu, dość mocno krytykowana przez zagorzałych zwolenników kl. A, AB i generalnie w dalszym ciągu pozostaje przecież w ogniu krytyki ze strony wielu "ortodoksyjnych" audiofili, niezbyt rozumiem jak za jej rozwojem i w ocenie wielu, sukcesem rynkowym, może stać od początku segment DIY, a więc wydawać by się mogło grupa w najwyższym stopniu wspierająca tradycyjne standardy wzmocnienia. Czy ktoś potrafi rozwikłać tę zagadkę? Jak w rzeczywistości przebiegał proces popularyzacji tej klasy i jakie czynniki w głównej mierze zadecydowały o niemałej jednak dynamice jej rozwoju, przy równolegle dość poteżnej fali negatywnych ocen szeroko pojętego świata audio?

* Over the past two decades UcD™ (Universal class D) has played a significant role in Class-D amplifier technology. What started at the time as a modest amplifier for the DIY-market soon became a worldwide success.

*

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Trzeba by ich było poprosić o zdefiniowanie pojęcia DIY. Obawiam się, że jest to inne rozumienie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DIY czyli Do It Yourself ( zrób to sam ) Pomogła w ten sposób ,że społeczność sama budowała i popularyzowała produkty. Nie bardzo wiem co tu rozumieć 🙂

Zamiast szukać " dużego gracza " jak np Marantz i sprzedawać im technologię na wyłączność mogli skupiać się na rozwijaniu produktu. Rynek DIY pozwala też bardzo ograniczyć koszty początkowe ponieważ nie jest potrzebna np dodatkowa linia produkcyjna, projektowanie dalszych części układu czy różnych zintegrowanych wzmacniaczy , budowanie sieci dystrybucyjnej itd.

Nawet adres sklepu, przez który Hypex przez lata sprzedawał swoje moduły ma adres

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W ogóle to kilka lat temu nawet na tym forum był bardzo popularny dział DIY ( dalej jest , ale chyba już mniej popularny ) gdzie ludzie grupowo zrzucali się,żeby zamówić moduły np. Icepower AS1200 i na tym budowali wzmacniacze. Swoją drogą wydaje mi się, że środowisko DIY tak samo pchało rozwój streamerów budowanych na raspberry 🙂

Jednym z najnowszych układów ( 2023 ) jest Nilai i tam też jest ukłon w stronę środowiska DYI
 

Cytat

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

DIY Community

After twenty years of making amplifier history, we are very aware of the fact that we owe much of our success to our incredibly loyal DIY community. Not only have they always supported and encouraged us, they have also challenged us to excel, which has resulted in the development of Nilai®. We couldn't have done it without their support. As a token of our appreciation and to show them that we don't take their loyalty for granted, we've decided to let them be the first to exclusively try out our brand new Nilai®.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Tomek_waw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Allmr napisał:

Trzeba by ich było poprosić o zdefiniowanie pojęcia DIY. Obawiam się, że jest to inne rozumienie.

Dokładnie, nie wiem czy nie trzeba mieć zarejestrowanej firmy żeby mieć dostęp do najnowszych modułów tej firmy. Te starsze są w handlu dla DIY, ale na początku też były sprzedawane w modułach tylko dla branży. Hypex to firma wywodząca się z Philipsa a ta firma wie że ograniczenia sprzedaży, nawet tylko dla DIY czyli ograniczonego rynku nie są dobrą reklamą i nie upowszechniają rozwiązania. Najlepszym przykładem była konkurencja pomiędzy VHS a Betą. JVC udostępniał technologię gratis a Sony żądało opłat licencyjnych i w ten sposób  się powoli wyeliminowało z rynku pomimo lepszych parametrów technicznych rozwiązania.  

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Tomek_waw napisał:

DIY czyli Do It Yourself ( zrób to sam ) Pomogła w ten sposób ,że społeczność sama budowała i popularyzowała produkty. Nie bardzo wiem co tu rozumieć 🙂

Zamiast szukać " dużego gracza " jak np Marantz i sprzedawać im technologię na wyłączność mogli skupiać się na rozwijaniu produktu. Rynek DIY pozwala też bardzo ograniczyć koszty początkowe ponieważ nie jest potrzebna np dodatkowa linia produkcyjna, projektowanie dalszych części układu czy różnych zintegrowanych wzmacniaczy , budowanie sieci dystrybucyjnej itd.

Nawet adres sklepu, przez który Hypex przez lata sprzedawał swoje moduły ma adres

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W ogóle to kilka lat temu nawet na tym forum był bardzo popularny dział DIY ( dalej jest , ale chyba już mniej popularny ) gdzie ludzie grupowo zrzucali się,żeby zamówić moduły np. Icepower AS1200 i na tym budowali wzmacniacze. Swoją drogą wydaje mi się, że środowisko DIY tak samo pchało rozwój streamerów budowanych na raspberry 🙂

Jednym z najnowszych układów ( 2023 ) jest Nilai i tam też jest ukłon w stronę środowiska DYI
 

 

Miałem na myśli, to co po części napisał #Lech36.
DIY to szereg małych firm i firemek często produkujących kilkadziesiąt, kilkaset wzmacniaczy na takich modułach. Często tworzą własne marki. W takiej formie sprzedaży nie ma nic nadzwyczajnego, hypex robi tak od dawna. Podobnie były i są sprzedawane IcePower'y i pewnie jeszcze wiele innych. Spróbuj zamówić taki moduł jako osoba prywatna, to się przekonasz. 

Jeżeli autor uważa, że DIY to pan siedzący w ciasnym pomieszczeniu z lutownicą i oscyloskopem, to tak nie jest.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Allmr napisał:

Podobnie były i są sprzedawane IcePower'y i pewnie jeszcze wiele innych. Spróbuj zamówić taki moduł jako osoba prywatna, to się przekonasz. 

Jeżeli autor uważa, że DIY to pan siedzący w ciasnym pomieszczeniu z lutownicą i oscyloskopem, to tak nie jest.

i mali producenci i składanie samemu jest poprawne

Chcesz kupić samemu pojedynczy moduł od Hypex?  proszę bardzo:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Chcesz jako osoba prywatna kupić kit bezpośrednio od producenta Purifi ? tez możesz:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Przy IcePower pamiętam,że zamawiało się co najmniej 10 sztuk bodajże

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale o co ty się ze mną spierasz? Przecież nie pisałem, że nie można zamówić hypexa.

Z IcePowerem mylisz się - zmawiało się po ileś tam kompletów, bo zamówić to mogła tylko jedna osoba, która miała taką możliwość. Nie każdy mógł sobie kliknąć. Przypomnij sobie co się działo w przypadku uwalenia modułu i ewentualnej gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Mark75X napisał:

jakie czynniki w głównej mierze zadecydowały o niemałej jednak dynamice jej rozwoju

Cena?

24 minuty temu, Tomek_waw napisał:

Chcesz jako osoba prywatna kupić kit bezpośrednio od producenta Purifi ? tez możesz:

Out of stock

Lenovo, Adi-2 lps, UR Unico Gold Lion, Telefunken TL 710

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Allmr napisał:

No ale o co ty się ze mną spierasz?

Nie spieram się , może źle Cię zrozumiałem albo Ty mnie. W każdym razie Hypex sprzedawał kiedyś bezpośrednio i właśnie jak dobrze kojarze filmy z przed 8-10 lat gdzie ludzie sami budowali wzmacniacze. Powstało też sporo firm.

DIY to zarówno "Pan z lutownicą" jak i małe firmy.

 

8 minut temu, J4Z napisał:

Out of stock

Wybrałem pierwszy lepszy link, akurat obecnie out of stock.

Jest 2 generacja dostępna 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Mark75X napisał:

niezbyt rozumiem jak za jej rozwojem i w ocenie wielu, sukcesem rynkowym, może stać od początku segment DIY, a więc wydawać by się mogło grupa w najwyższym stopniu wspierająca tradycyjne standardy wzmocnienia. Czy ktoś potrafi rozwikłać tę zagadkę?

W kolejnym wątku doszukujesz się racjonalnego wyjaśnienia zjawisk, które odbywają się wbrew racjonalnym przesłankom.

"Bez dywanu audio jitter będzie słychać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Tomek_waw napisał:

Nie spieram się , może źle Cię zrozumiałem albo Ty mnie. W każdym razie Hypex sprzedawał kiedyś bezpośrednio i właśnie jak dobrze kojarze filmy z przed 8-10 lat gdzie ludzie sami budowali wzmacniacze. Powstało też sporo firm.

DIY to zarówno "Pan z lutownicą" jak i małe firmy.

 

OK, odnosiłem się do pytania zadanego przez autora. W powszechnym rozumieniu (także tu na forum) DIY to właśnie tenże Pan...itd. Tymczasem są to też mniejsze, lub większe firmy produkujące pewnie po kilkaset gotowych urządzeń. I jeżeli tak zdefiniujemy DIY, to deklaracja Hypexa o kierunku rozwoju nabiera logiki. Kilkaset (kilka tysięcy) firm x kilkaset (kilka tysięcy) sprzedanych modułów = niezły wynik. Po prostu efekt skali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, bolo_senor napisał:

filozoficzne rozmyślania nad marketingowym bełkotem - "no tego jeszcze nie grali".

Możesz doprecyzować czyje rozmyślania masz na myśli?

Rozwój tej klasy i dynamika wzrostu, przy jednoczesnej wciąż niemałej krytyce, są raczej niekwestione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Allmr napisał:

odnosiłem się do pytania zadanego przez autora.

A w której konkretnie części, bo jakoś nie zauważyłem.

Dodam jedynie, choć nie ma to oczywiście żadnego związku z meritum mojego zapytania, że rynku DIY absolutnie nie postrzegam jako pana Heńka z lutownicą i oscyloskopem, a przede wszystkim właśnie jako grupę wyspecjalizowanych manufaktur, dostarczających najczęściej rozwiązania o wyższej klasie brzmieniowej, w tym nierzadko custom-made products.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, bolo_senor napisał:

filozoficzne rozmyślania nad marketingowym bełkotem - "no tego jeszcze nie grali".

Dokładnie. Pojawiła się nowa technologia, to 1% w zachwycie, 1% marudzi a 98% ma w d... albo o sprawie nawet nie wie. Wkrótce UE zabroni starej technologii, będzie chwila kontrowersji, a po kilku latach przeciwnicy nowego odejdą, a zastąpią ich młodzi co starego nawet nie znają. I tym sposobem nowe będzie mieć dobre opinie, bo konsument nie będzie świadom, że stare było lepsze (czy faktycznie jest lepsze nie wnikam).

Rewolucja dokona się w ten sam sposób, co z autami elektrycznymi: rośnie grono konsumentów, którzy nawet nie będą wiedzieć, że kiedyś można było ot tak wsiąść w auto i pojechać.

"Bez dywanu audio jitter będzie słychać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Mark75X napisał:

Rozwój tej klasy i dynamika wzrostu, przy jednoczesnej wciąż niemałej krytyce, są raczej niekwestione.

jaki rozwój i dynamika? Większość kin domowych jest w klasie D od dekad , teraz to co najwyżej kosmetyka.

KD przestały się sprzedawać , to jest próba wepchnięcia się pseudo-nowymi produktami na rynek hi-fi i pro - i tyle.

24 minuty temu, Mark75X napisał:

Możesz doprecyzować czyje rozmyślania masz na myśli?

ogólnie jakiekolwiek rozmyślania nad tym co wymyśli dział marketingu są bezcelowe , bo to w większości przypadków nie jest prawdą.

To tak jakby rozwijać własny światopogląd z reklam .

 

Edytowane przez bolo_senor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Tomek_waw napisał:

Pomogła w ten sposób ,że społeczność sama budowała i popularyzowała produkty. Nie bardzo wiem co tu rozumieć 🙂

To jest jasne jak słońce na niebie. Jak to się jednak ma do szerokiego sceptycyzmu znacznego grona zwolenników - użytkowników wzmacniaczy kl. A, AB, którzy niewątpliwie determinują motorykę rozwoju rynku, a więc opinii ludzi którzy przez lata stali i nadal często stoją w kontrze do tej technologii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, Mark75X napisał:

A w której konkretnie części, bo jakoś nie zauważyłem.

Dodam jedynie, choć nie ma to oczywiście żadnego związku z meritum mojego zapytania, że rynku DIY absolutnie nie postrzegam jako pana Heńka z lutownicą i oscyloskopem, a przede wszystkim właśnie jako grupę wyspecjalizowanych manufaktur, dostarczających najczęściej rozwiązania o wyższej klasie brzmieniowej, w tym nierzadko custom-made products.

niezbyt rozumiem jak za jej rozwojem i w ocenie wielu, sukcesem rynkowym, może stać od początku segment DIY, a więc wydawać by się mogło grupa w najwyższym stopniu wspierająca tradycyjne standardy wzmocnienia. Czy ktoś potrafi rozwikłać tę zagadkę?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Mark75X napisał:

opinii ludzi którzy przez lata stali i nadal często stoją w kontrze do tej technologii.

Każdy ma prawo do swojej opinii czy upodobań. Niektórzy zdanie zmienią , inni nie. Najlepiej jak produkt sam się broni. Widocznie produkty Hypex okazały się na tyle dobre,że ludzi zagłosowali portfelem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Tomek_waw napisał:

DIY czyli Do It Yourself ( zrób to sam ) Pomogła w ten sposób ,że społeczność sama budowała i popularyzowała produkty. Nie bardzo wiem co tu rozumieć

Korzystanie z gotowych modułów to takie DIY częściowe, krytykowane czasem przez niektórych hobbystów, ale w dalszym ciągu DIY. Ominięte zostają częściowo koszty związane z obudową i montażem w niej podzespołów a te koszty w przypadku hiend-u potrafią być bardzo wysokie. Za pancerną, wypasioną skrzynkę trzeba w firmie hiend-owej solidnie zapłacić. Stąd różne kombinacje żeby te koszty obniżyć, to zrozumiałe. Budowa od zera samego modułu może zakończyć się klęską, to trochę trudniejsze zagadnienie niż przy innych klasach.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Tomek_waw napisał:

Widocznie produkty Hypex okazały się na tyle dobre,że ludzi zagłosowali portfelem.

dość tej propagandy.

ciekawe czy promil rynku chociaż zdobyli.

 

Edytowane przez bolo_senor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewny, że dużo, dużo więcej niż promil.

Nie dotyczy to wyłącznie rynku audio, ale warto sobie zdawać sprawę ze skali:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, bolo_senor napisał:

dość tej propagandy.

J.w. Udowodnij, że nie zdobyli. Być może zdobyli nie tyle promile, ale procenty i to niemałe. Statystyk (dowodów) brak, więc raz jeszcze - stop próżnej propagandzie.

51 minut temu, Allmr napisał:

niezbyt rozumiem jak za jej rozwojem i w ocenie wielu, sukcesem rynkowym, może stać od początku segment DIY, a więc wydawać by się mogło grupa w najwyższym stopniu wspierająca tradycyjne standardy wzmocnienia. Czy ktoś potrafi rozwikłać tę zagadkę?

 

 

? Czy cytat mojego pytania głównego ma stanowić wyjaśnienie do kolejnego w odpowiedzi na Twój nie do końca trafiony komentarz ? Jeśli tak, to raczej w przestrzeni dla... inaczej. Ja się do niej nie zapisuję bynajmniej. Udanego dnia i dobrego samopoczucia Ci życzę.🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, bolo_senor napisał:

dość tej propagandy.

ciekawe czy promil rynku chociaż zdobyli.

Nie mam pojęcia jaki udział mają w rynku. Hypex istnieje bodajże od 1996 więc mają wystarczającą sprzedaż aby się utrzymać. Purifi też nie słyszałem,żeby miało problemy finansowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Mark75X napisał:

J.w. Udowodnij, że nie zdobyli. Być może zdobyli nie tyle promile, ale procenty i to niemałe. Statystyk (dowodów) brak, więc raz jeszcze - stop próżnej propagandzie.

? Czy cytat mojego pytania głównego ma stanowić wyjaśnienie do kolejnego w odpowiedzi na Twój nie do końca trafiony komentarz ? Jeśli tak, to raczej w przestrzeni dla... inaczej. Ja się do niej nie zapisuję bynajmniej. Udanego dnia i dobrego samopoczucia Ci życzę.🙂

Sztukę pisania masz już opanowaną, popracuj nad sztuką czytania i rozumienia treści i będzie gites. 

Mała podpowiedź (zupełnie gratis) - nie wszystkie opinie, komentarze, czy odpowiedzi muszą być zgodne z Twoją projekcją rzeczywistości.

"Dziękuję za wypowiedź" i również życzę miłego weekendu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.