Skocz do zawartości
IGNORED

Dobór ampli tunera do kina domowego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Potrzebuje pomocy w doborze ampli tunera do kina domowego, jestem początkującym użytkownikiem i po przeczytaniu wielu postów, uważam że jestem dalej zielony, także zwracam się do was o pomoc w dobraniu ampli tunera do moich głośników, a także pomoc w rozszyfrowaniu oznaczeń na kolumnach np 150/280 Watt, 4...8ohm i wyjaśnieniu jakiej mocy powinien być ampli tuner do tego zestawu. Kilka lat temu zakupiłem Ampli tuner marki Yamaha RX-475, DVD Yamaha S1700, plus kolumny marki Quadral, niestety ampli tuner przestał działać i teraz poszukuję innego trochę nowocześniejszego. Zestaw kolumn, które posiadam to:

- kolumny frontowe Quadral Quintas 700 F

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

- kolumna centralna Quadral Quintas 500Base

Quadral_500Base_a.thumb.jpg.ec191c25d9b8ccae6f7992eacc8d0b07.jpg.7ecf0915fbe7cd1ceab2a18b1a8efcff.jpg

- kolumny tylne Quadral Quintas 500 R

Quadral_500S_a.thumb.jpg.219b96069cc077a455a587177070b75b.jpg.278c658b91eb25f4e261c5eaf018f324.jpg

Rozglądałem się za ampli tunerami i trzy modele przykuły moją uwagę, ale nie wiem czy będą odpowiednie to moich kolumn.

Yamaha MusicCast RX-V6A 

Denon AVR-X1800H lub Denon AVR-X2800H - 

Jestem otwarty też na inne propozycje, mój budżet to 3tyś.

Quadral_500Base_a.jpg

Quadral_500S_a.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Cześć, a jak podobało Ci się brzmienie z dotychczasowej Yamahy? 🙂

Yamaha RX-V6A będzie nieco jaśniejsza, Denon AVR-X2800H nieco ciemniejszy i zagra grubszym dźwiękiem, a pomiędzy nimi, z większą werwą, będzie Onkyo TX-NR6100 🙂 

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

20 godzin temu, malymatrix napisał:

jakiej mocy powinien być ampli tuner do tego zestawu