Skocz do zawartości
IGNORED

TIDAL zacina się


Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Zamerstary napisał:

Kiedyś miałem tidala w gratisie od operatora komórkowego. Byly sporadyczne problemy, później było wciskanie kitu pod tytułem mqa, później miałem coraz częściej występujące upierdliwe problemy podczas słuchania muzyki. Jak już pisałem- korzystam z streamingu muzyki mało, a mimo to zauważyłem problemy z tidal. Nie mieszkam w mrówkowcu. Jeśli chodzi o internet to swiatlowod 600mb. Internet działa aż miło.

 

Nie jestem fachowcem od sieci ale proszę nakieruj mnie co może być tego przyczyną?  

 

Cały ten streaming to taki "domek z kart" czy "słowa pisane palcem na wodzie". 

 

Dostawca internetu pierdnie - i nie mogę słuchać muzyki.

Zle ustawienia sieci - i po muzyce.

W serwerowni tidala szczur przegryzie kabelek - muzyki brak.

Mieszkam w mrówkowcu - również dupa.

To ja już nie wiem do kogo jest skierowany streaming?

 

Proszę wybaczyć kolokwialną formę mojej wypowiedzi ale to jest moja subiektywna opinia na temat tidal, nie oceniam tego przez pryzmat innych usług streamingowych. Mam dużo cd, dużo LP. Mnie to wystarcza. Jednak ciekawi mnie zjawisko, że ciągle ktoś wybiela ten serwis z muzyką mimo w kółko pojawiających się problemów - i to u wielu użytkowników.  

 

 

nie jest moją intencją wybielanie Tidal, ani żadnych innych serwisów streaming'owych. Jak napisałem, korzystam w zdecydowanie większym zakresie z Qobuz. 

Problem leży głównie po stronie dostawców netu, wmawiającym klientom, że mając transfer 1Gb ściągną księżyc do pokoju

6 godzin temu, PanAntoni napisał:

A przytrafiło się komuś takie cuś ?

gra sobie muzyczka z Tidala i nagle zaczyna się dźwięk bardzo degenerować i brzmi jak by ktoś narzucił ze 4 koce na głośnik.

Po włączeniu pauzy i puszeniu od nowa wszytko wraca do normy 🤔

Ja nie miałem takiego przypadku.

8 godzin temu, PanAntoni napisał:

A przytrafiło się komuś takie cuś ?

gra sobie muzyczka z Tidala i nagle zaczyna się dźwięk bardzo degenerować i brzmi jak by ktoś narzucił ze 4 koce na głośnik.

Po włączeniu pauzy i puszeniu od nowa wszytko wraca do normy 🤔

Wygląda jakby spadła prędkość transferu danych i Tidal automatycznie obniżył jakość.

Z ciekawości wziąłem na próbę spotifaja żeby sprawdzić czy to faktycznie wina dostawcy neta. Ten sam dostawca, ten sam router. Póki co ani jednej zacinki.

10 godzin temu, Zbi_Rek napisał:

Problem leży głównie po stronie dostawców netu, wmawiającym klientom, że mając transfer 1Gb ściągną księżyc do pokoju

Sorry ale się nie zgodzę. Jeśli po światełku mam transfer w Mb/s to czymże jest marne 320 kb/s kiedy 1 Mb =1000 kb

Przy takiej prędkości Tidal powinien śmigać jak szatan a nie zacinać się co chwilę.

Mam jeszcze Prime z Amazona do oglądania filmów i na tym samym necie od paru lat nie doświadczyłem ani jednej przycinki ani nawet spadku jakości.

Wg mnie ewidentnie jest coś nie tak z Tidalem. 

Aż tak bardzo to mi na tym tajdalu nie zależy żebym do nich jeszcze maile pisał i kopał się z koniem. Po próbnym miesiącu zakończyłem „współpracę” i wziąłem na próbę spotifaja. Póki co dla mnie to chyba lepsza opcja jest bo w moode mam natywne wsparcie dla spotify connect. Z tajdalem tak łatwo nie było (chociaż się udało)

Edytowane przez GarbataPoczwara
Godzinę temu, Kisielart napisał:

A mam pytanko czy ktoś może próbował napisać do tidala? U mnie też ostatnio jakies cuda z nim się dzieją 

Myślę, że jakby ktoś napisał, dałby znać. Mi się nie chce tego robić. Wkurzę się, to wezmę Deezer. 

.

Niestety, od ponad tygodnia występuje zacinanie odtwarzania. Najpierw zaczął ciąć Aurender, później natywna aplikacja na iPadzie, nawet na kompie nie dało się wystartować odtwarzania. Sprawa dotyczy zarówno plików Hi-Res jak i zwykłych 16/44,1. DRAMAT! ŻENADA! Prędkość Netu nie ma tu nic do tego. Aby dobrze działało potrzeba jest jakieś max 10Mbit/s a takie prędkości to nawet na 3G można osiągnąć. Wina ewidentnie leży po stronie Tidala. Zmiana DNS'ów na przeróżne nic nie pomaga. Ciężko stwierdzić czy tak już będzie czy to chwilowa "niedyspozycja". Używam Tidala od kilku ładnych lat i nic takiego nie miało miejsca nawet na wolnym LTE. Trzeba będzie w końcu podjąć temat Qobuza, bo tak dalej być nie może. Korzystam sporadycznie, ale jak chcę skorzystać to MA DZIAŁAĆ!

Edytowane przez Music&Hi-Fi
47 minut temu, Music&Hi-Fi napisał:

Wina ewidentnie leży po stronie Tidala.

Tak, oczywiście wina Tidal.

Mi jakoś nic nie tnie. Pingi zero strat, pakiety zero strat. 

Ciekawe dlaczego.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
2 godziny temu, GarbataPoczwara napisał:

Sorry ale się nie zgodzę. Jeśli po światełku mam transfer w Mb/s to czymże jest marne 320 kb/s kiedy 1 Mb =1000 kb

Przy takiej prędkości Tidal powinien śmigać jak szatan a nie zacinać się co chwilę.

Mam jeszcze Prime z Amazona do oglądania filmów i na tym samym necie od paru lat nie doświadczyłem ani jednej przycinki ani nawet spadku jakości.

Wg mnie ewidentnie jest coś nie tak z Tidalem. 

zgłosiłeś problem do tidal support ?

Też chciałbym znać przyczynę takiego stanu rzeczy. Teoria z podmianą DNS'ów u mnie nie działa. Jest chwilowa poprawa po czym dalej przerywa/tnie... I chciałbym zaznaczyć, że nie jest to jedna przerwa na płytę, tylko kilka na utwór. Na Aurenderze efekt jest jakby przerywał kabel sygnałowy, trzeba zatrzymać, zmienić utwór, prawidłowe odtwarzanie samo nie wróci. Z tego co pisano już wcześniej support Tidala nic nie pomoże - rady "odinstalować, zainstalować na nowo" można sobie darować. Z tego, co zdążyłem się zorientować na polskich i zagranicznych forach problem jest znany od dawna. Teraz trafiło na mnie...😡

Tidal słucham głównie w aucie z jakością hi-fi przez sieć 5G i na ogół nie mam problemów z zacinaniem. Napisałem "na ogół" gdyż czasem dojadę w takie miejsce gdzie nawet telefon słabo działa i wtedy Tidal się zacina jednak po wyjechaniu z tej dziury zasięgowej wszystko wraca do normy. W domu słucham również za pomocą 5G i żadnych problemów.

Pół roku temu zacząłem mieć problemy z Tidal polegające na tym, że niemal po każdym utworze odtwarzanie zatrzymywało się i wyświetlał się błąd sieci. Musiałem wyłączać transmisję danych i po ponownym włączeniu transmisji (inny adres IP) kolejny lub kilka kolejnych utworów normalnie się odtwarzały. Problem pojawił się nagle na telefonie z Androidem 9. Po wymianie telefonu na nowy z Androidem 14 problem przestał się pojawiać.

  • Administratorzy
17 godzin temu, Zbi_Rek napisał:

110% problemów z zawieszaniem się streamu to kwestia kiepskigo netu. 

Tidal krzaczył się czasami w czasie gdy dezynfekowali bibliotekę po epidemii wirusa mqa. Ale uprzedzali o tym, że mogą zdarzać się utrunienia. Korzystan z Qobuz i sporadycznie z Tidal i poza wspomnianym okresem czystki z mqa nie żadnych irygujących incydentów. Qobuz stream jest bez zastrzeżeń. 

nie zawsze a często jest to problem przekaźników pomiędzy lub samego sprzętu lub tidala.

 

2 godziny temu, NRK napisał:

Tak, oczywiście wina Tidal.

Mi jakoś nic nie tnie. Pingi zero strat, pakiety zero strat. 

Ciekawe dlaczego.

 

Tidal.PNG

pingowanie domeny tidal nie ma sensu bo dzwięk i sama apka działa na innych. 

 

listen.tida.com

api.tidal.com

reszty nie znam

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

48 minut temu, Espectro napisał:

pingowanie domeny tidal nie ma sensu bo dzwięk i sama apka działa na innych.

To jest podane jako przykład. 

W końcu od czegoś trzeba zacząć.

Nie trzeba jechać po nazwach. Wystarczy wejść na router i sprawdzić DNS Cache Table.

Tam jest wszystko podane.

api.tidal.com                                     13.227.146.76            15360     
api.tidal.com                                     13.227.146.83            15360     
api.tidal.com                                     13.227.146.27            15360     
api.tidal.com                                     13.227.146.60            15360     

  • Administratorzy
3 minuty temu, NRK napisał:

To jest podane jako przykład. 

W końcu od czegoś trzeba zacząć.

Nie trzeba jechać po nazwach. Wystarczy wejść na router i sprawdzić DNS Cache Table.

Tam jest wszystko podane.

api.tidal.com                                     13.227.146.76            15360     
api.tidal.com                                     13.227.146.83            15360     
api.tidal.com                                     13.227.146.27            15360     
api.tidal.com                                     13.227.146.60            15360     

no dokładnie.

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

Pytanie, czy Tidal wie o tych problemach? Tak duża platforma powinna reagować natychmiast, a taki stan rzeczy trwa już jakiś czas. Problem leży w connect'ie, w trybie aplikacji działa to wszystko prawidłowo. Może nikt tego nie zgłasza, ja przyznam, że nawet nie wiem gdzie.

Dzisiaj nawet w trybie "jakość niska 320kb/s" też się haczy. Szewska pasja...

U mnie w hi-fi grało dziś przez kilka godzin w aucie i tradycyjnie raz się zacięło w miejscu gdzie telefon nie dziala a po wyjechaniu z tej dziury samo zaczęło grać od miejsca przerwy.

21 minut temu, przmor napisał:

U mnie w hi-fi grało dziś przez kilka godzin w aucie i tradycyjnie raz się zacięło w miejscu gdzie telefon nie dziala a po wyjechaniu z tej dziury samo zaczęło grać od miejsca przerwy.

Ale w aucie korzystasz z Tidal connect? Chyba nie. To nie dziwne, że działa dobrze.

Miałem Tidal przez miesiąc, używałem może z dwa tygodnie. Nigdy więcej. Właśnie za tą przerywaną, rwaną, zawieszającą się transmisję muzyki. Nie zależało to ani od urządzenia, ani od źródła internetu. Te rozważania to sobie odpuśćmy. To jest jakiś problem ze strony Tidala. Moje synowie lali ze śmiechu bo im śmigały bez jednego zacięcia filmy na Netfliksie czy innych serwisach streamingowych a ja sadziłem ciężkie joby, że ścina się muza na Tidalu. Problem o którym pisal @PanAntoni pojawiał się losowo i nie jest wydumany. Z ulgą skasowałem konto po okresie próbnym. Jeżeli tak zachęcają nowych klientów to ...

Edytowane przez Elbing
Ale w aucie korzystasz z Tidal connect? Chyba nie. To nie dziwne, że działa dobrze.
Teraz w domu słucham już drugą płytę przez Chromecast Audio i żadnych zacięć.
56 minut temu, przmor napisał:

U mnie w hi-fi grało dziś przez kilka godzin w aucie i tradycyjnie raz się zacięło w miejscu gdzie telefon nie dziala a po wyjechaniu z tej dziury samo zaczęło grać od miejsca przerwy.

Pozostaję tylko się cieszyć. 🙂

13 minut temu, przmor napisał:
34 minuty temu, StachMuszel napisał:
Ale w aucie korzystasz z Tidal connect? Chyba nie. To nie dziwne, że działa dobrze.

Teraz w domu słucham już drugą płytę przez Chromecast Audio i żadnych zacięć.

jw 😄

.

U mnie streaming przycinał się tylko raz, jak używałem równocześnie wi-fi 2.4 GHz i bluetooth (oba nadają na tym samym paśmie). Wtedy cięło się jak diabli. Może ktoś ma podobną konfigurację?

Deezer się nie zaciął ani raz, używany od kilku miesięcy. Co się tak uparliście na tego Tidala? 😉 

projektor: Epson LS10000; procesor/blu-ray: Cambridge CXU; końcówka mocy: Arcam FMJ P7; kolumny: Polk Reserve R700 + Paradigm CC-590 v4 + Studio 10 v5; sub: Paradigm Seismic 110; DAC stereo: Topping dx9

Mi jeszcze raz przydarzą się takie problemy, biorę Deezer i po problemach (miejmy nadzieję).

3 minuty temu, qbakos napisał:

Co się tak uparliście na tego Tidala? 😉 

👍

Ja byłem uparty jak słuchałem z Node. Teraz z PC jest to dla mnie bez różnicy, jeśli nie będzie braków w "płytotece".

Edytowane przez J4Z

.

3 minuty temu, J4Z napisał:

Ja byłem uparty jak słuchałem z Node. Teraz z PC jest to dla mnie bez różnicy, jeśli nie będzie braków w "płytotece".

Zależy czego słuchasz. W rocku/metalu jeszcze się nie zdarzyło, żeby czegoś nie było.

projektor: Epson LS10000; procesor/blu-ray: Cambridge CXU; końcówka mocy: Arcam FMJ P7; kolumny: Polk Reserve R700 + Paradigm CC-590 v4 + Studio 10 v5; sub: Paradigm Seismic 110; DAC stereo: Topping dx9

Ostatnio miałem problem z niektórymi aplikacjami i stronami www. Nie ładowały się lub trwało 5-10 min, często brakowało grafik (obrazków). Pomiar prędkości internetu - 300 Mb/s. Po przełączeniu na internet mobilny (30 Mb/s) wszystko działało normalnie. Internet stacjonarny z UPC. Ostatecznie problemy skończyły się po wgraniu nowego oprogramowania do routera.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
7 minut temu, marek.pap napisał:

Ostatecznie problemy skończyły się po wgraniu nowego oprogramowania do routera

Nigdy ich nie mialem ponieważ nigdy nie używam sprzętu od operatora. 😀🤭

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.