Skocz do zawartości
IGNORED

Gramofon + wzmacniacz + soundbar - jak to połączyć?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie. To mój pierwszy post i jestem zielony w temacie, więc proszę o wyrozumiałość. :)

Z wielką przyjemnością oświadczam, że stałem się posiadaczem zestawu do odtwarzania płyt winylowych z Technicsa. Zdjęcie zestawu w załączniku.
Chciałbym go podłączyć do tego czym aktualnie dysponuję, czyli do soundbara JBL 3.1.

Gramofon podłączam np. pod phono we wzmacniaczu, natomiast grajbelka ma wejście aux-in, wiec na chłopski rozum, najłatwiej byłoby to spiąć przewodem chinch-aux. I tu pojawia się problem - nie wiem co dalej. Jak najłatwiej to ze sobą podłączyć żeby to grało?

Będę wdzięczny za każdą pomoc. :)

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

jbl31.webp

wzm11.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

• Moderatorzy

Z tego co wyczytałem, to ten soundbar ma tylko wejścia HDMI, więc będzie ciężko. Jeśli faktycznie ma wejście AUX, to można spróbować podłączyć we wzmacniaczu do TAPE REC OUT.

Nie prościej by Ci było podłączyć normalne głośniki do tego wzmacniacza?

Edytowane przez Marcinus
Godzinę temu, Marcinus napisał:

Nie prościej by Ci było podłączyć normalne głośniki do tego wzmacniacza?

I przy okazji znacząco zyskasz na jakości dźwięku.

W ostateczności, zamiast wzmacniacza wystarczy zewnętrzny gramofonowy przedwzmacniacz korekcyjny i podłączenie do AUX in w soundbarze, bo to chyba Jack 3,5mm, ale o jakości dźwięku adekwatnej pierwszemu opisanemu połączeniu, zapomnij.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Dziękuje wam za celne podpowiedzi.

5 godzin temu, Marcinus napisał:

Jeśli faktycznie ma wejście AUX, to można spróbować podłączyć we wzmacniaczu do TAPE REC OUT.