Skocz do zawartości
IGNORED

S4 HOME - BLOKOWANIE KAUCJ I OSZUKAŃCZE PRAKTYKI


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez ttttttt3433434,

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy
51 minut temu, ttttttt3433434 napisał:

A Pan Grzegorz mi wysłał taką informację jak poniżej (screen)

 

 

s4h.thumb.JPG.828658abeeb9eac79ff0ef6116fb80b9.JPG

 

 @S4Homewobec mnie nie było prowadzone żadne postępowanie do teraz (prawie 40lat) 🙂 Więc proszę mnie nie szkalować i oskarżać o kłamstwa, obiektywnie przedstawiam sprawę popartą mailami.

Panowie sprawę wyjaśniajcie prywatnie. 

Zaś co do tego tematu postaram się skomunikować z przedstawicielem sklepu i dowiedzieć czegoś więcej.

Najprawdopodobniej temat zostanie ukryty na ten czas wyjaśnienia. Do momentu wyjaśnienia sprawy.

O tym kto zawinił w tej sprawie forum nie ma nic do powiedzenia oraz nie stanowi pośrednictwa w tej sprawie. 

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

3 minuty temu, Espectro napisał:

Panowie sprawę wyjaśniajcie prywatnie. 

Zaś co do tego tematu postaram się skomunikować z przedstawicielem sklepu i dowiedzieć czegoś więcej.

Najprawdopodobniej temat zostanie ukryty na ten czas wyjaśnienia. Do momentu wyjaśnienia sprawy.

O tym kto zawinił w tej sprawie forum nie ma nic do powiedzenia oraz nie stanowi pośrednictwa w tej sprawie. 

 

To nie jest prywatna informacja od Pana Grzegorza, to jest informacja od Sklepu jaką dostałem i mam prawo o tym poinformować

Edytowane przez ttttttt3433434

Nasze stanowisko jest ostateczne i nie zamierzamy więcej komentować tej sytuacji na forum publicznym.

Pragniemy zaznaczyć, że nie żądamy usunięcia negatywnej opinii, jedynie wystosowaliśmy wniosek do usunięcia i sprostowania nieprawdziwych informacji, które godzą w dobre imię firmy.

Tożsamość użytkownika @Wuelem nie jest nam znana, nikt z pracowników firmy, ani znanych nam osób nie posługuje się takowym nickiem.

  • Administratorzy
Godzinę temu, S4Home napisał:

Nasz pogląd na sytuację jest następujący. Zgodnie z opinią Pana Tomasza wzmacniacz został wysłany cytując „pancernie zapakowany„. Wysłany wzmacniacz był w pełni sprawny i nie nosił żadnych znamion uszkodzeń.

W trakcie okresu testowego Pan Tomasz nie zgłaszał żadnych zastrzeżeń co do urządzenia. Po odpakowaniu przesyłki zwrotnej okazało się, że wzmacniacz jest uszkodzony o czym klient został poinformowany w tym samym dniu. Podjęcie procesu reklamacyjnego miało na celu wyjście naprzeciw oraz wsparcie w tej procedurze. Przez cały czas trwania korespondencji klient informowany był o możliwości zajęcia się sprawą samodzielnie na co się nie zdecydował. Na etapie składania reklamacji nie ma możliwości podania konkretnej kwoty ponieważ jedynym organem do wydawania takich ekspertyz jest autoryzowany serwis.

Z tego miejsca chcielibyśmy również poinformować, że informację na temat latających rzekomo od samego początku elementów wewnątrz wzmacniacza Pan Tomasz przekazał nam 1,5 tygodnia po złożeniu reklamacji. Podczas wcześniejszej komunikacji zarówno mailowej jak i telefonicznej Pan Tomasz potwierdzał brak jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących sprzętu. Z tego względu zrezygnowaliśmy z wysuniętych roszczeń w stosunku do przewoźnika.

Jako firma S4Home jesteśmy prekursorami wypożyczeń sprzętu na testy domowe w Polsce. Do tej pory mogliśmy pochwalić się tysiącami zadowolonych klientów na przestrzeni 10 lat prowadzenia działalności. Nie mamy żadnych podstaw do tego aby rujnować sobie ciężko wypracowaną opinię w imię rzekomego wyłudzania jakichkolwiek środków. Zarówno w chwili obecnej jak i w przeszłości w stosunku do naszej firmy nie są i nie były prowadzone żadne postępowania wyjaśniające dotyczące czynów zarzucanych nam zarówno w tym wątku jak i komentarzach rozpowszechnianych przez Pana Tomasza w internecie. Chcielibyśmy zaznaczyć, że rozpowszechnianie fałszywych informacji podlega odpowiedzialności karnej.

Bardzo prosimy o załatwianie takich spraw w gronie Klient - Sprzedawca i nie robieniu tego na forum.

Jeżeli stworzenie tematu na forum miało pomóc w własnej sprawie i zrobienie tzw "gnoju w internecie" to jest to bardzo brzydkie zachowanie.

 

@S4Home Bardzo proszę z owym wnioskiem zgłosić się do nas, i niezałatwianie spraw w taki sposób wysyłając pisma do użytkowników forum. 

Do wniosku ukrycia tematu szkodliwego dla Państwa sklepu jesteśmy w stanie się przychylić o ile temat zostanie zamknięty oraz nasz użytkownik oraz Państwa Klient zostanie obsłużony i finalnie sprawę zamkniecie / rozwiązecie w własnym gronie. (klient - sklep)

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

12 minut temu, Espectro napisał:

Bardzo prosimy o załatwianie takich spraw w gronie Klient - Sprzedawca i nie robieniu tego na forum.

Jeżeli stworzenie tematu na forum miało pomóc w własnej sprawie i zrobienie tzw "gnoju w internecie" to jest to bardzo brzydkie zachowanie.

 

@S4Home Bardzo proszę z owym wnioskiem zgłosić się do nas, i niezałatwianie spraw w taki sposób wysyłając pisma do użytkowników forum. 

Do wniosku ukrycia tematu szkodliwego dla Państwa sklepu jesteśmy w stanie się przychylić o ile temat zostanie zamknięty oraz nasz użytkownik oraz Państwa Klient zostanie obsłużony i finalnie sprawę zamkniecie / rozwiązecie w własnym gronie. (klient - sklep)

 

Czyli jak @S4Home łaskawie zwróci kaucję która jest mi należna będzie można skasować temat, zapominając to co zostało wspomniane nie tylko przeze mnie ale też przez innych forumowiczów odnośnie działalności tego sklepu?

Nie zamierzamy traktować tego jako przestrogi? Sam dużo się nauczyłem dzięki temu wątkowi.

Dobrze rozumiem? Jak tak,  to chciałbym żeby tak np. Urząd Skarbowy działał i był tak wyrozumiały.

Edytowane przez ttttttt3433434
  • Administratorzy
Teraz, ttttttt3433434 napisał:

Czyli jak @S4Home łaskawie zwróci kaucję która jest mi należna będzie można skasować temat, zapominając to co zostało wspomniane nie tylko przeze mnie ale też przez innych forumowiczów odnośnie działalności tego sklepu?

Dobrze rozumiem? Jak tak,  to chciałbym żeby tak np. Urząd Skarbowy działał i był tak wyrozumiały.

Panowie dogadujcie się we własnym zakresie. Forum nie jest Żadnym z pośredników i nigdy nie było.

Dodawanie tematu w taki sposób, aby zrobić tzw. "gnuj w internecie" jest dla tych Państwa bardzo brzydkim zabiegiem.

 

Druga sprawa i najważniejsza.

Opinie użytkowników którzy przyszli tutaj do tematu tylko po to aby popisać sobie bzdury i najprawdopodobniej nigdy nie korzystali z usług owego sklepu jest trollingiem i tym samym pomówieniem w tej sprawie.

Dlatego też temat powinien tu się nigdy nie znaleźć a sprawa powinna zostać rozwiazana. 

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

10 minut temu, ttttttt3433434 napisał:

Czyli jak @S4Home łaskawie zwróci kaucję która jest mi należna będzie można skasować temat, zapominając to co zostało wspomniane nie tylko przeze mnie ale też przez innych forumowiczów odnośnie działalności tego sklepu?

Nie zamierzamy traktować tego jako przestrogi? Sam dużo się nauczyłem dzięki temu wątkowi.

Dobrze rozumiem? Jak tak,  to chciałbym żeby tak np. Urząd Skarbowy działał i był tak wyrozumiały.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej, Rzecznik Konsumenta.

Masz duże możliwości manewru. Szkoda się szarpać na forum.

Z doświadczenia moich znajomych wiem, że kontrola Inspekcji Handlowej przyjemna dla kontrolowanego nie jest.

Spróbuj. W ostateczności zawsze zostaje kontrola skarbowa, bo w końcu ktoś kto przetrzymuje twoje pieniądze ma darmowy kredyt i ciekawe czy z tego powodu odprowadza podatek.

Edytowane przez rochu

"Audiophiles are dying off and not being replaced."  - z pewnego wątku na hifikabin.me.uk

  • Administratorzy
W dniu 14.01.2023 o 22:03, ttttttt3433434 napisał:

Kolejny ciekaw temat, paczka ogólnie była bardzo dobrze zapakowana, dodatkowo owinięta w pianki itp. Mało możliwe uszkodzenie. Pan Mateusz z @S4Home sam przyznał ze paczka wyglądała normalnie po odbiorze. Żeby ugrać to odszkodowanie powiedział  mi że podkręci uszkodzenia do przewoźnika i wpisze jakieś niestworzone rzeczy, poniżej ich treść:

1225557274_Beztytuuddddd.thumb.jpg.f274aa5cfd9fdcdb3aa8750598790a52.jpg

 

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

23 minuty temu, S4Home napisał:

Tożsamość użytkownika @Wuelem nie jest nam znana, nikt z pracowników firmy, ani znanych nam osób nie posługuje się takowym nickiem.

Bo ja to ja. Nigdy niczego nie kupiłem w tym sklepie i niczego nie wypożyczyłem.

Niektórym rzeczowe argumenty zmieniają opcję widzenia świata i pojawiają się byty fantastyczne.

Drodzy Forumowicze ( niektórzy) przeczytajcie ponownie, ze zrozumieniem pierwszy pierwszy post autora tego wątku.

Kolega ttttttt3433434 po odebraniu przesyłki od kuriera popełnił błędy:

1.  "Przenosząc wzmacniacz z paczki na komodę usłyszałem raz (powtarzam raz) że coś lata w środku i nie wzbudziło to we mnie zainteresowanie gdyż paczka była cała, tak samo jak sprzęt."

Jak można nie zainteresować się czymś latającym wewnątrz urządzenia na prąd elektryczny i nie skontaktować się natychmiast ze sprzedawcą ???????????????

2. "Odesłałem wzmacniacz spakowany w ten sam sposób, dodatkowo ubezpieczony (ekstra płatne)"

Odsyłając towar do sprzedawcy na własny koszt zawieramy umowę z przewoźnikiem i to na nas ciąży odpowiedzialność za przesyłkę opłaconą przez nas i ewentualne roszczenia wobec firmy kurierskiej, nasze roszczenia !!!

Wysyłanie przesyłek na własny koszt są obarczone ryzykiem, że w razie jakichś niemiłych zdarzeń od chwili przekazania przesyłki to nadawca powinien dochodzić swych roszczeń od firmy kurierskiej...to tak ku przestrodze - przed zakupem przez internet towaru o sporej wartości, warto ustalić ze sprzedawcą możliwość ewentualnego zwrotu na jego koszt.

 

Sprzedawca może, ale nie musi, to zależy od nas...

W

 

 

*****Sprzęt: Bezprzewodowy Boombox Hykker Sound Storm z Biedronki*****

                                 Idź Pod Prąd. Z prądem płyną śmieci.

  • Administratorzy

 

Temat proszę zakończyć zaś czekamy na decyzje i reakcje Autora tematu.

Wprowadzacie tylko niepotrzebne zamieszanie i tyle.

Wina może leżeć po obu stronach. 

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

10 minut temu, marian.ch napisał:

Drodzy Forumowicze ( niektórzy) przeczytajcie ponownie, ze zrozumieniem pierwszy pierwszy post autora tego wątku.

Kolega ttttttt3433434 po odebraniu przesyłki od kuriera popełnił błędy:

1.  "Przenosząc wzmacniacz z paczki na komodę usłyszałem raz (powtarzam raz) że coś lata w środku i nie wzbudziło to we mnie zainteresowanie gdyż paczka była cała, tak samo jak sprzęt."

Jak można nie zainteresować się czymś latającym wewnątrz urządzenia na prąd elektryczny i nie skontaktować się natychmiast ze sprzedawcą ???????????????

 

 

 

 

Temat już komentowałem, jest mnóstwo elektroniki w środku której coś się rusza, np:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sam miałem wzmacniacze i to nawet chyba był Luxman w którym było coś słychać w środku ( i nie było to uszkodzenie czy wada)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez ttttttt3433434

Niepotrzebnie publicznie prane brudy. Sprawę można opisać po jej zakończeniu. Pewnie zostanę posądzony o stronniczość ale uczciwość podpowiada mi żeby przyznać, że miałem wypożyczone z S4 równocześnie dwie pary kolumn. Na jednej parze były uszkodzenia, które przy złej woli można by mi było przypisać. Zrobiłem zdjęcia po rozpakowaniu i wysłałem. Nie było tematu. Wydaje mi się, że "trochę grilluje" się tu chłopaków ze sklepu. 

31 minut temu, Espectro napisał:

 

Czytając cały ten wątek mam wrażenie że autor tematu założył go w celu odzyskania pieniędzy co jest zrozumiałe lecz robi to w sposób oczerniający sklep który jest tu od jakiegoś czasu. Przecież sytuacja przedstawiona w tym wątku jest bardzo podobna do uszkodzenia Autocasco w samochodzie. Założyciel wątku Próbuje wymusić wypłatę wpłaconej kaucji w sposób niezgodny z ogólnie przyjętymi jakimikolwiek zasadami. Przykładowo na wypłatę z odszkodowania OC AC czeka się nawet 2 , 3 miesiące a jest to związane z czasem potrzebnym na sprawdzenie uszkodzeń przez kompetentny serwis co także trwa. Zastanawiam się ile firm zostało w ten sposób pomówionych I to jest też uwaga dla administratorów takich portali. Bo przecież jakaś mikrofirma która ma jednego czy dwóch pracowników ma mniejsze możliwości dochodzenia swoich praw na drodze sądowej. Mimo wszystko nawet taka mikrofirma która ma przychód miesięczny na przykład 50 000 zł może starać się o zadośćuczynienie w przypadku kiedy ktoś ją szkaluje w internecie i wielu ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy udzielając się czy hejtując w takich wątkach ze zwykłej potrzeby zaistnienia lub też złośliwości aby zabić czas. Jeśli taka szkalowana firma wystąpi na drogę prawną i udowodni że straciła na przykład 70% dochodów to może starać się o rekompensatę ze strony osoby która ją szkaluje. Jeśli ktoś podejmując takie kroki w internecie czuję się anonimowy to jest w wielkim błędzie. Sam znam takie mikrofirmy z tej branży które pomimo że pracuje w nich tylko jedna osoba mają obroty na poziomie kilkudziesięciu lub więcej tysięcy.

Edytowane przez fanatyk muzyki
  • Administratorzy
5 minut temu, fanatyk muzyki napisał:

Czytając cały ten wątek mam wrażenie że autor tematu założył go w celu odzyskania pieniędzy co jest zrozumiałe

Możliwe, ale intencje często wyglądają tak, że "jeżeli nie zrobicie tego, co JA chcę to, robię gnój w internecie".

Niech Panowie się dogadują we własnym zakresie i NIE na forum w temacie. To sprawa prywatna, a nie publiczna.

 

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

23 minuty temu, marian.ch napisał:

Drodzy Forumowicze ( niektórzy) przeczytajcie ponownie, ze zrozumieniem pierwszy pierwszy post autora tego wątku.

Kolega ttttttt3433434 po odebraniu przesyłki od kuriera popełnił błędy:

1.  "Przenosząc wzmacniacz z paczki na komodę usłyszałem raz (powtarzam raz) że coś lata w środku i nie wzbudziło to we mnie zainteresowanie gdyż paczka była cała, tak samo jak sprzęt."

Jak można nie zainteresować się czymś latającym wewnątrz urządzenia na prąd elektryczny i nie skontaktować się natychmiast ze sprzedawcą ???????????????

2. "Odesłałem wzmacniacz spakowany w ten sam sposób, dodatkowo ubezpieczony (ekstra płatne)"

Odsyłając towar do sprzedawcy na własny koszt zawieramy umowę z przewoźnikiem i to na nas ciąży odpowiedzialność za przesyłkę opłaconą przez nas i ewentualne roszczenia wobec firmy kurierskiej, nasze roszczenia !!!

Wysyłanie przesyłek na własny koszt są obarczone ryzykiem, że w razie jakichś niemiłych zdarzeń od chwili przekazania przesyłki to nadawca powinien dochodzić swych roszczeń od firmy kurierskiej...to tak ku przestrodze - przed zakupem przez internet towaru o sporej wartości, warto ustalić ze sprzedawcą możliwość ewentualnego zwrotu na jego koszt.

 

Sprzedawca może, ale nie musi, to zależy od nas...

W

 

 

Dokładnie to samo chciałem napisać. Dla ubezpieczyciela stroną jest nadawca paczki bo to on był dla nich klientem a nie sklep.

4 minuty temu, Espectro napisał:

Możliwe, ale intencje często wyglądają tak, że "jeżeli nie zrobicie tego, co JA chcę to, robię gnój w internecie".

Niech Panowie się dogadują we własnym zakresie i NIE na forum w temacie. To sprawa prywatna, a nie publiczna.

 

 

No dokładnie jest tak jak piszesz, autor wątku żąda wypłaty kaucji w ciągu dwóch dni. Sklep chyba nie dostanie tak szybko informacji co jest uszkodzone i ile to może kosztować. Zwróciłem też uwagę na inne osoby które tutaj zostały pomówione w innych wątkach. Bo Jaką mamy pewność że osoby udzielające się w takich tematach mają coś wspólnego z tymi pomawianymi firmami.

Ale zapłatę odszkodowania (za uszkodzony sprzęt, w równowartości wyliczonego kosztu naprawy) - ubezpieczyciel realizuje na konto sklepu.

Gdyż sklep jest właścicielem wzmacniacza (poszkodowanym).

Edytowane przez Wuelem

I jeszcze raz - tu się dużo nie zgadza i jest tutaj totalna samowolka ze strony sklepu.
Sklep ma suprematę = pieniądze za towar + towar na stanie. To jest ewidentne łamanie przepisów. Stan towarowy nie zgadza się ze stanem na koncie.
Dwa - jeśli sklep twierdzi, ze klient uszkodził sprzęt to sklep robi protokół zniszczenia, przedstawia go klientowi i domaga się zadośćuczynienia. Jeśli klient nie zgadza się z protokołem zniszczenia i twierdzi, że sprzętu nie zniszczył to SKLEP musi wówczas zgodnie z prawem udowodnić winę klienta - czyli sprawa ląduje w sądzie.
Trzy - jeśłi natomiast sklep twierdzi, że towar uszkodził przewoźnik to z jakiej racji przetrzymuje wówczas pieniądze klienta, skoro sam SKLEP przyznaje, że wina jest po stronie przewoźnika. Czyli klient niewinny i powinien dostać całą kwotę natychmiast.
Sklep jak do tej pory w każdej z powyższych możliwości zachowuje się niezgodnie z logiką.

Ta sprawa śmierdzi i to mocno. Tak jak pisane powyżej było - kierować sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, do Urzędu Skarbowego, wysłać list adwokacki (kosztuje niewiele).

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

  • Administratorzy

Panowie koniec.

Czekamy na decyzje i finalne rozwiązanie.

 

Tworzenie tutaj teorii spiskowych to czysty trolling.....

 

 

https://www.audiostereo.pl/subskrypcja/

17 minut temu, yayacek napisał:

jeśłi natomiast sklep twierdzi, że towar uszkodził przewoźnik to z jakiej racji przetrzymuje wówczas pieniądze klienta, skoro sam SKLEP przyznaje, że wina jest po stronie przewoźnika. Czyli klient niewinny i powinien dostać całą kwotę natychmiast.

Sklep przetrzymuje pieniądze z racji tego, że to klient zamówił firmę kurierską a co za tym idzie zawarł z nią umowę o dostarczenie przesyłki. W związku z tym jeżeli sklep odda kaucję a klient kolokwialnie mówiąc "oleje'" dochodzenie odszkodowania od firmy kurierskiej lub z jakiegokolwiek innego powodu postanowi nie przekazać kwoty odszkodowania S4home to sklepowi zostanie uszkodzony sprzęt, za którego naprawę będzie musiał zapłacić.

Wydaje się to logiczne bo w końcu po to jest tak kaucja, która ma zabezpieczać właściciela sprzętu. 

Edytowane przez dlmtb
Gość Kw202

(Konto usunięte)
2 godziny temu, S4Home napisał:

Nasze stanowisko jest ostateczne i nie zamierzamy więcej komentować tej sytuacji na forum publicznym.

Pragniemy zaznaczyć, że nie żądamy usunięcia negatywnej opinii, jedynie wystosowaliśmy wniosek do usunięcia i sprostowania nieprawdziwych informacji, które godzą w dobre imię firmy.

Tożsamość użytkownika @Wuelem nie jest nam znana, nikt z pracowników firmy, ani znanych nam osób nie posługuje się takowym nickiem.

Na pewno.... 

W sumie tłumaczenie sklepu takie sobie. Zamiast załagodzić, strasznie sądami. To na pewno nie zbyt dobra reklama. 

?👈

  • Rozwiązanie
16 godzin temu, Espectro napisał:

Gdy autor poinformuję mnie o zmianach temat odblokuję.

 

UPDATE: wczoraj zwrócono mi kaucję w pełnej kwocie. Dzwoniłem do POCZTEX żeby zapytać o status reklamacji, niestety nie mogą podać żadnych szczegółów (nie mam upoważnienia), natomiast potwierdzono że nie jest to reklamacją w moim imieniu, więc nie otrzymałbym nic z tego tytułu ;/ 

PS: konsultantka potwierdziła że reklamację może złożyć adresat oraz odbiorca, nie musi to być osoba zamawiająca usługę.

9 minut temu, ttttttt3433434 napisał:

PS: konsultantka potwierdziła że reklamację może złożyć adresat oraz odbiorca, nie musi to być osoba zamawiająca usługę.

Hm w końcu jakaś pozytywna zmiana w mojej starej firmie . 

Nie ma co . Autor otrzymał pieniądze . Sklep dostanie odszkodowanie . A wnioski niech każdy sobie wyciągnie sam . 

18 minut temu, Kw202 napisał:

I czemu @S4Homegrozi sądem za negatywne komentarze? 

Bo to bazarkowy cwaniaczek jak ktoś wcześniej napisał 🙂 

Zostawię bez komentarza tylko stopkę maila od pracowników @S4Home

 

Treść niniejszej wiadomości jak i jej załączników jest poufna i objęta zakazem jej ujawniania. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem niniejszej wiadomości, pracownikiem upoważnionym do jej przekazania adresatowi, niniejszym informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze będzie karane grzywną w wysokości: 50 000zł. Jeżeli otrzymałeś tą wiadomość omyłkowo, proszę bezzwłocznie zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź i usunąć tą wiadomość z poczty bez otwierania załączników.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.