Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki amplituner do zestawu Bowers&Wilkins?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tutaj nowy i jestem totalnym LAIKIEM w sferze audio/stereo więc proszę o wyrozumiałość 😉 Zacznę tak... Od zawsze marzyło mi się kino domowe dolby surround 5.1 i w momencie, kiedy zbudowałem dom postanowiłem spełnić sobie to małe marzenie. Kilka dni temu dało mi się nabyć zestaw głośników firmy Bowers&Wilkins. 2 przednie głośniki to DM601 S3, 2 tylne to DM600 S3, centralny głośnik to LCR60 S3 i subwoofer ASW 600. Pytanie moje, z którym się do Was zwracam to jaki amplituner do tego nabyć? Celować w coś nieco starszego, ale o odpowiedniej mocy, czy lepiej pozbierać kasę i zainwestować w coś nowszego? Poprosił bym o jakieś konkretne modele używek albo nowych amplitunerów. Pomieszczenie, w którym będą głośniki jest to salon z aneksem kuchennym o łącznej powierzchni około 80m², lecz głośniki rozstawione będą na powierzchni ok. 35m2. Sprzętu chcę używać głównie do oglądania filmów (Netflix i inne podobne platformy), słuchania muzyki(Spotify oraz też coś z CD) oraz do grania na PS5. Będę wdzięczny za wszelką pomoc, gdyż jestem w tym temacie zielony 😜 oraz jakieś wskazówki, co do podłączenia tego wszystkiego pod owy amplituner (jakie kable, wejścia itp.) Nadmienię jeszcze, że mam okazję kupić amplituner NAD T747 za naprawdę fajne pieniądze, co Wy na to? Może byłby dobry na początek? 🤔 Z góry dziękuję i czekam z niecierpliwością 😉

Test bliskiego kuzyna:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

16 godzin temu, audioburak napisał:

Test bliskiego kuzyna:

Ukryta Zawartość

Dziękuję bardzo 👍 z w/w testu wychodzi na to, że to dobry sprzęt, lecz niestety nie wyczerpuje to w pełni tematu 😉 czekam dalej z nadzieją, że ktoś z Was mnie oświeci 😉

Ukryta Zawartość

@KamilRusek