Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacz Arcam - pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

po 1.5 roku bezproblemowej pracy, postanowiłem zaktualizować soft Arcama SA30 (przez wi-fi). Niestety podczas całego procesu wzmacniacz się wyłączył (tryb oszczędzania energii jak się domyślam). Od tej pory z Arcama zaczęły dobiegać regularne "kliknięcia",  nie chciał się też z powrotem włączyć (cały czas świeci się czerwona lampka). Próbowałem resetu prądowego oraz przyciskiem "service" z tylu urządzenia. Nic nie pomaga. Na szczęście udało mi się znaleźć na forach podobne symptomy, które pojawiły się dokładnie w takich samych okolicznościach:

 

"Arcam support said the main micro of the unit is stuck in a boot loop. The unit needed to go back to the factory for the micro to be connected to a special jig and flashed with software.

This was done very quickly and efficiently. The repair note says “corrupt boot loader s/w - reloaded with external programmer”.

 

Czy jest to problem, który rozwiązać może jedynie gwarancyjny serwis Arcama, czy istnieje możliwość naprawy w jakimś innym serwisie. Po prostu chciałbym uniknąć wysyłania wzmacniacza do innego miasta a nie jestem w stanie ocenić skali problemu.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/159283-wzmacniacz-arcam-pomoc/
Udostępnij na innych stronach

Pytaj w klubie Arcama, pewnie pelny re flash by sie przydal i wgranie nowego softu po usb. 

 🇬🇧 Exposure with music in mind since 1974 🇬🇧 

Dzięki, wrzucę tam pytanie. Chociaż próbowałem już z softem po USB resetować, ale nie ma reakcji. Chociaż na USB mam teraz najnowsze oprogramowanie. 

Cześć. Padł soft do wgrywania softu - Jiga ma pewnie każdy serwis elektroniki - bo to nic wiec jak urządzenie do bezpośredniego dostępu do pamięci w urządzeniach elektronicznych, podpina się go do dedykowanego portu na płytce drukowanej.  Problem w tym że potrzebujesz odpowiedniego wsadu oraz odpowiedniego kabelka oraz ten port wcale nie nie musi być od razu wlutowany.

Zadzwoń do jakiegoś serwisu lokalnie może coś podpowiedzą, mają robili itp.

Niestety Arcam w ogóle się nie włącza i funkcje sieciowe nie działają. W serwisie kazali go spakować, będą wysyłać gdzieś za granice nawet… 

1 minutę temu, Thinwhiteduke napisał:

Niestety Arcam w ogóle się nie włącza i funkcje sieciowe nie działają. W serwisie kazali go spakować, będą wysyłać gdzieś za granice nawet… 

W jakim serwisie? Masz go cały czas spiętego po kablu do sieci?

Wepnij Arcama do sieci za pomocą kabla. Użyj IP skaner żeby sprawdzić adres i spróbuj poprzez adres IP w przeglądarce zresetować go. Pamiętaj żeby Arcam był cały czas podpięty, podczas czuwania powinien mieć napięcie na karcie sieciowej.

Btw a może jest taki reset jak w Denonie że trzymasz 3 guziki i włączasz prąd i wtedy wraca ustawień fabrycznych - poszukaj na forach o Arcamie.

Tutaj jest wątek o tym:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

@paulguk, thanks a lot. This info saved me from sending my SA30 to the service as nothing else helped. My SA30 was bricked maybe due to an interrupted OTA Update.

During powering on, I pressed the “Service” button on the back of the device for about 60s with inserted USB stick with current SWU firmware image. The SA30 then took a long time to boot (different slower animation pattern in the display) and then after a few minutes came “Update completed Restarting”.**

Then everything worked fine again.

Tutaj są jakies wsady:  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

UWAGA: nigdy tego nie robiłem wiec robisz na wlasne ryzyko - proszę upewnij sie na tym forum czy to pyknie.

Tutaj jest oficjalny soft:  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Opis jak zrobic przez internety:  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dzięki za zaangażowanie w problem. Niestety znalazłem ten wątek wcześniej i ten sposób u mnie nie działa. Mam soft ze strony Arcama, poprawnie sformatowany pendrive, i robię tak jak opisał jeden z użytkowników. Mój wzmacniacz w ogóle na to nie reaguje. Cały czas słychać klikanie i świeci się czerwona lampka. Chociaż jeśli pomyślę o tym teraz to na penie mam najnowszy soft, a może powinien być taki jak miałem... Tylko teraz nie za bardzo wiem jak to sprawdzić...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.