Skocz do zawartości
IGNORED

Taga Harmony HTA-2500B - receznzja ku przestrodze


Rekomendowane odpowiedzi

Zaczytany w recenzje zachwalające sprzęt na temat hiendowego wzmacniacza TAGA HARMONY HTA-2500B zacząłem brać go pod uwagę przy zakupie.  Na papierze moc ma bardzo dużą, produkcja Chińska – myślę, że stosunek ceny do jakości będzie bardzo dobry. Gdzie nie gdzie można trafić opinie (raczej nieprawdziwe) zachwalające sprzęt. Tak więc zadzwoniłem do firmy Imperium Audio, bo sklep ma taki wzmacniacz w sprzedaży w swoim sklepie internetowym. Wzmacniacz po trzech dniach od zamówienia rozpakowałem i podłączyłem do moich kolumn ELAC. Następnie w ruch poszły kolumny Infinity kappa 8.2. Słucham już drugich kolumn i sobie myślę WTF!..... Słucham i nie wierzę – czy tak ma grać wzmacniacz za ponad 6000zł? To co się rzuca od pierwszej sekundy słuchania - Wokal rozmazany, przytłumiony, że wiemy że zamiast słuchać muzyki i skupić się wokalu i naturalnej czystej barwie głosu artysty skupiamy się na nostalgii związanej ze wspomnieniami słuchania muzyki z odtwarzacza kasetowego. Podobny efekt uzyskamy słuchaniem muzyki z youtuba w stosunku do muzyki z Tidala. Trąbka instrumenty brzmią bardzo nienaturalnie jak z za chusteczki – z resztą nie ma co tu porównywać ani szukać drugiego czy trzeciego planu w muzyce, bo go tam nie znajdziemy. Co prawda gra to jakoś, ale youtube, kaseta magnetofonowa, koncert zza okna też jakoś gra – można jakoś słuchać. W temacie muzyki jestem dość osłuchany, ale ostanie podobne (tyle, że odwrotne) oczarowanie miałem kilkanaście lat temu, kiedy zaczynałem swoją przygodę z car audio i zamiast swojego giełdowego wzmacniacza Fenner podłączyłem wzmacniacz Sony ES z najlepszej serii produkowanej w latach 90`, ale tutaj efekt okazał się odwrotny. Między moim starym NADem 350, a TAGA – to nie jest różnica na poziomie percepcji, nie potrzeba analizować czy słuchać kilkanaście minut, aby wychwycić różnice i wybrać wzmacniacz dla siebie, ale te przytłumione nieco przypominające kasetę magnetofonową granie rozpozna nawet osoba głucha jak pień co muzyki słucha głównie z telewizora. Po prostu wzmacniacz chce się wyłączyć i już do niego nie wracać. Odczekałem jeden dzień, dałem szansę na drugi – jednak wnioski znowu mam te same. Myślę sobie – ok może są osoby, które nie mają z niczym innym porównać, które oczekują tylko posłuchać sobie jakkolwiek muzyki (za kwotę ponad 6000zł, a katalogowo prawie 10 000zl!) i takim osobom granie tego wzmacniacza może odpowiadać.
Myślę sobie ok. Nic się nie stało. Po prostu mi wzmacniacz nie pasuje, tak więc zapakowałem go z powrotem w karton, informuję dzień po odbiorze sprzedawcę, że chcę odesłać wzmacniacz i co? Okazuje się, że wzmacniacza zwrócić się nie da. Wg sprzedawcy jest to sprzęt na indywidualne zamówienie (zamówiony w sobotę, odebrany we wtorek) i oni zwrotów nie przyjmują. Myślę sobie - niemożliwe wzmacniacz w bieżącej ofercie sklepu, można dodać do koszyka - jednak sklep ma na to inne spojrzenie jednak po długim dialogu sprzedawca zgadza się przyjąć zwrot pod warunkiem, że dystrybutor Polpak też go przyjmie. Czekam 3 dni i usłyszałem słowa przykro mi, ale oni zwrotu nie przyjmą, bo dystrybutor zwrotu od nich też nie przyjmie. Myślę hmmm - napiszę do dystrybutora, bo może zrobię złą reklamę Bogu ducha winnemu uczciwemu dystrybutorowi. Dystrybutorowi  (Polpak) było oczywiście przykro, poinformował mnie, że to nie jest żaden sprzęt na indywidualne zamówienie, że nie jest stroną w sprawie, ale skontaktuje się ze sprzedawcą aby przyjął zwrot. Po trzech dniach okazało się, że już przykro z powodu sytuacji jest i sprzedawcy i dystrybutorowi i tak zostałem można powiedzieć oszukany na kwotę ponad 6000zł. Przecież zarówno dystrybutor i sprzedawca wiedzą jaki sprzęt sprzedają i z jakiegoś powodu chcą wypchać ten towar i nie przyjmują zwrotu. Także przestrzegam Was przed zakupem sprzętu tej firmy, a już na pewno nie bez odsłuchu czy nawet porównania ze sprzętem który mamy obecnie. Niestety, ale bez pomocy UOKiK się niestety, ale nie obejdzie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

To nie jest wina dystrybutora tylko sklepu. 
Przy zakupie na odległość masz prawo zwrotu konsumenckiego i koniec. 
Takimi numerami sklep zrobi sobie antyreklamę. 

A co do chińskiego hi-endu to ... Chińczycy nauczyli się robić znakomite DACki i niezłe transporty CD. Czyli cyfrówka. Niestety pozostałe segmenty, cała "analogówka" leży i kwiczy. Jeszcze jakieś klonowane pre i phono stage oparte na znanych markowych projektach im jakoś wychodzą o ile samemu sie potem powymienia kluczowe komponenty na porządne. 

Już ze 20 lat temu rynek próbował zrobić z hi-enda z Vincenta ... nie udało się 🙂 .

1 godzinę temu, gregorioo napisał:

Następnie w ruch poszły kolumny Infinity kappa 8.2.

To sa bardzo wymagające paczki i potrzebują tony prądu.

1 godzinę temu, gregorioo napisał:

Niestety, ale bez pomocy UOKiK się niestety, ale nie obejdzie.

Zwróć się o pomoc do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta (czy jak on się tam nazywa). Sprawę masz wygraną na bank. Zakup na odległość i przysługuje ci prawo zwrotu. Podejrzewam, że jedno Jego pismo do sklepu załatwi sprawę.

Napisz do sklepu oficjalne pismo z chęcią zwrotu sprzętu na podstawie przepisów Ustawy i pokwituj odbiór, najlepiej osobiście. Jak nie będą chcieli przyjąć to wyslij mailem i poleconycm za potwierdzeniem odbioru. I czekaj na odpowiedź. Mają 14 dni na odpowiedź.

Powodzenia.

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

1 godzinę temu, gregorioo napisał:

Zaczytany w recenzje zachwalające sprzęt na temat hiendowego wzmacniacza TAGA HARMONY HTA-2500B

Daj linki do tych recenzji. Współudział przyklepać autorom 😁

Temat nadaje się do zakładki START bo nikt odwiedzający zakładkę HI-END lub Hi-Fi nie kupiłby takiego szajsu. I nikt nie potraktowałby poważnie tych "recenzji" hi-endowego wzmacniacza marki Taga. A osoby kształtujące sobie zdanie na temat audio na podstawie takich "recenzji", owszem. Czego jesteś na Twoje nieszczęście przykładem. 

Leć do Rzecznika Praw Konsumenta. Powinien pomóc załatwić problem. Wszystkie rozmowy telefoniczne ze sklepem i dystrybutorem nagrywaj. Sam walcząc kiedyś z jednym ze sprzedawców korzystałem z takich nagrań, wykorzystując je jako dowody w sprawie 

W dniu 29.08.2021 o 14:09, McGyver napisał:

To nie jest wina dystrybutora tylko sklepu. 
Przy zakupie na odległość masz prawo zwrotu konsumenckiego i koniec. 
Takimi numerami sklep zrobi sobie antyreklamę. 

Od 2021 przepisy mówią, że zwrotu mogą dokonać także przedsiębiorcy, jeśli zakup nie był związany z ich działalnością.
Mój zakup nie był, ale już zakup Imperium audio od dystrybutora był
Sprzedawca rozmawiał z dystrybutorem odnośnie zwrotu ( wzmacniacz był wysłany bezpośrednio z ich magaznu), ale dystrybutor nie wyraził zgody przyjąć towaru od Imperium audio (miał do tego prawo), a Ci nie chcieli oddawać zysku ze sprzedaży i towarować się sprzętem, który będą sprzedawać długo, albo bardzo długo. Wszystko prawie ok - w sklepie bieda, właściciel żyjący latami 90` - różne historie, różni ludzie, ale to przecież dystrybutor stoi na straży wizerunku marki. Dystrybutor odmówił przyjęcia towaru od swojego partnera, co potwierdził mi poniekąd w mailu.  Swoją drogą to prowadząc sklep i znając możliwości wzmacniacza też robiłbym wszystko, aby tego sprzętu nie brać na półkę.

tutaj nie ma co nagrywać. Sprawa jest jasna, wszystkie potwierdzenia odmowy czy tłumaczeń, że jest to produkt na zamówienie jest w mailach

 

W dniu 29.08.2021 o 14:55, piotrek7 napisał:

Daj linki do tych recenzji. Współudział przyklepać autorom 😁

Temat nadaje się do zakładki START bo nikt odwiedzający zakładkę HI-END lub Hi-Fi nie kupiłby takiego szajsu. I nikt nie potraktowałby poważnie tych "recenzji" hi-endowego wzmacniacza marki Taga. A osoby kształtujące sobie zdanie na temat audio na podstawie takich "recenzji", owszem. Czego jesteś na Twoje nieszczęście przykładem. 

Leć do Rzecznika Praw Konsumenta. Powinien pomóc załatwić problem. Wszystkie rozmowy telefoniczne ze sklepem i dystrybutorem nagrywaj. Sam walcząc kiedyś z jednym ze sprzedawców korzystałem z takich nagrań, wykorzystując je jako dowody w sprawie 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

"A co do chińskiego hi-endu to ... Chińczycy nauczyli się robić znakomite DACki i niezłe transporty CD. Czyli cyfrówka. Niestety pozostałe segmenty, cała "analogówka" leży i kwiczy. Jeszcze jakieś klonowane pre i phono stage oparte na znanych markowych projektach im jakoś wychodzą o ile samemu sie potem powymienia kluczowe komponenty na porządne."

Ja może już bym machnął ręką i wszystko jest ok dopóki nie pojawi się wokal. Trudno skupić uwagę na czym innym jak słyszysz śpiew i sobie myślisz "nie no nie, kurde nie.... 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
4 minuty temu, gregorioo napisał:

Od 2021 przepisy mówią, że zwrotu mogą dokonać także przedsiębiorcy, jeśli zakup nie był związany z ich działalnością.
Mój zakup nie był, ale już zakup Imperium audio od dystrybutora był
Sprzedawca rozmawiał z dystrybutorem odnośnie zwrotu ( wzmacniacz był wysłany bezpośrednio z ich magaznu), ale dystrybutor nie wyraził zgody przyjąć towaru od Imperium audio (miał do tego prawo), a Ci nie chcieli oddawać zysku ze sprzedaży i towarować się sprzętem, który będą sprzedawać długo, albo bardzo długo.

Konsumenta to nie obchodzi, i słusznie. 

1 godzinę temu, gregorioo napisał:

"A co do chińskiego hi-endu to ...

Cyt: (za 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) )

"Miłośnicy muzyki i specjaliści w high-end audio P. Kokociński i K. Richard doszli do wniosku, że większość produktów marek, które wychwalały swo­­ją naj­wy­ż­szą ja­­kość brzmienia oferując wygórowane ceny, tak naprawdę nie brzmia­­ło do­­brze. To skłoniło ich do założenia TAGA Harmony." 

Tak więc jest to polski "hi-end" a nie chi-end 😁

Sam mam chiński przetwornik, chińskie słuchawki. Dlaczego? Bo okazały się w swej klasie cenowej lepsze od zachodnich konkurentów. Tak więc kraj pochodzenia to nie wszystko. Konkretny produkt, konkretna marka. Tym się należy kierować

Cały ten cyrk pokazuje "siłę" polskiego biznesu (w wydaniu Polpaku) i wiarygodność marki tej konkretnej marki. A przy okazji wiarygodność "recenzentów" doznających wielokrotnych orgazmów podczas "recenzowania" produktów takich marek jak Taga 😁

 

Jedno jest pewne. Nie odpuszczać. Domagać się zwrotu pieniędzy i wyciągać wnioski na przyszłość 

Często w takich sytuacjach pomaga "postraszenie" UOKiK

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A propos recenzji. Zerknąłem na audiomuzofans.

I takie tam zdanie o tym wzmaku, cytuję: "Średnica jest nasycona a jednocześnie napowietrzona."

Czy tylko ja mam wrażenie, że to zdanie NIC nie mówi?

33 minuty temu, piotrek7 napisał:

Sam mam chiński przetwornik, chińskie słuchawki.

Co to za słuchawki i jaka półka cenowa?

Nigdy nie słyszałem dobrze grających chińskich kolumn czy słuchawek. Nawet pod znanymi markami.

Muszę przewietrzyć mój system…

15 minut temu, pmcomp napisał:

Co to za słuchawki i jaka półka cenowa?

Fiio FH3. Do telefonu i Tidala. Za niecałe 6 setek bardzo przyzwoite. Zwłaszcza do takich zastosowań. 

22 minuty temu, pmcomp napisał:

Nigdy nie słyszałem dobrze grających chińskich kolumn

Ja też nie. Co nie znaczy,  że takich nie ma. Podobno Aurum Cantus są bardzo ciekawe. Ale to wiedza "z zasłyszenia" a nie z przesłuchania więc ręki (ucha) uciąć sobie nie dam

Pamiętam lata temu kupiłem subwoofer Taga, po jednym dniu oddałem, nie było problemów, ale może dlatego że normalny sklep. No słabo było...

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Dodam swoje dwa zdania.

Mam listwę zasilającą tej marki. Uważam, że to niezły produkt za tą cenę. A wymienionego wzmaka nie słuchałem. Ps. można zwrócić towar bez podania przyczyny. Sklep nie ma prawa do odmowy przyjęcia towaru i zwrotu pieniędzy.

43 minuty temu, predator 1967 napisał:

Dodam swoje dwa zdania.

Mam listwę zasilającą tej marki. Uważam, że to niezły produkt za tą cenę. A wymienionego wzmaka nie słuchałem. Ps. można zwrócić towar bez podania przyczyny. Sklep nie ma prawa do odmowy przyjęcia towaru i zwrotu pieniędzy.

czasami warto przeczytać co napisał autor wątku, żeby nie zrobić z siebie  ******

 "Okazuje się, że wzmacniacza zwrócić się nie da. Wg sprzedawcy jest to sprzęt na indywidualne zamówienie (zamówiony w sobotę, odebrany we wtorek) i oni zwrotów nie przyjmują. Myślę sobie - niemożliwe wzmacniacz w bieżącej ofercie sklepu, można dodać do koszyka - jednak sklep ma na to inne spojrzenie jednak po długim dialogu sprzedawca zgadza się przyjąć zwrot pod warunkiem, że dystrybutor Polpak też go przyjmie. Czekam 3 dni i usłyszałem słowa przykro mi, ale oni zwrotu nie przyjmą, bo dystrybutor zwrotu od nich też nie przyjmie. Myślę hmmm - napiszę do dystrybutora, bo może zrobię złą reklamę Bogu ducha winnemu uczciwemu dystrybutorowi. Dystrybutorowi  (Polpak) było oczywiście przykro, poinformował mnie, że to nie jest żaden sprzęt na indywidualne zamówienie, że nie jest stroną w sprawie, ale skontaktuje się ze sprzedawcą aby przyjął zwrot. Po trzech dniach okazało się, że już przykro z powodu sytuacji jest i sprzedawcy i dystrybutorowi i tak zostałem można powiedzieć oszukany na kwotę ponad 6000zł. Przecież zarówno dystrybutor i sprzedawca wiedzą jaki sprzęt sprzedają i z jakiegoś powodu chcą wypchać ten towar i nie przyjmują zwrotu. Także przestrzegam Was przed zakupem sprzętu tej firmy, a już na pewno nie bez odsłuchu czy nawet porównania ze sprzętem który mamy obecnie. Niestety, ale bez pomocy UOKiK się niestety, ale nie obejdzie."

Edytowane przez Zbi_Rek

Zbi Rek

 

Przeczytaj co cytowales.

To była sprzedaż internetowa. Kupujący ma prawo zwrotu. Sklep powinien przyjąć wzmacniacz i oddać pieniądze.

Zresztą na początku wątku Mc gywer to już wyjaśnił. 

Pozdrawiam

 

 

 

 

24 minuty temu, predator 1967 napisał:

Zbi Rek

 

Przeczytaj co cytowales.

To była sprzedaż internetowa. Kupujący ma prawo zwrotu. Sklep powinien przyjąć wzmacniacz i oddać pieniądze.

Zresztą na początku wątku Mc gywer to już wyjaśnił. 

Pozdrawiam

 

 

 

 

Przeczytaj czego nie przeczytałeś, zanim napisałeś byle napisać bzdety jak wujek dobra rada

Jezeli jest to seryjny produkt (nie jednostkowa indywidualna produkcja) z oferty sklepu internetowego, to nie ma mowy o przedmiocie "na zamowienie" i tym samym sprzedawca zobowiazany jest do przyjecia zwrotu, koniec kropka. Tu nie ma miejsca na zadna interpretacje, konsument jest chroniony odpowiednimi zapisami. Jesli sprzedawca ma problem z dystrybutorem, to musi go rozwiazac sam i tylko te dwie strony powinny toczyc spor. 

Edytowane przez stach_s

Przepis jest jasny i prosty, tylko sprzedawca pali głupa, bo chce się wykręcić od przyjęcia zwrotu- to przecież jego strata, bo zostanie bez zysku i z towarem, który będzie już startował w kategorii używany lub zwrot. Za takie coś nie będzie mógł skasować pełnej ceny. Gdy nie wiadomo, o co chodzi, to na pewno chodzi o pieniądze.

14 godzin temu, piotrek7 napisał:

Fiio FH3. Do telefonu i Tidala. Za niecałe 6 setek bardzo przyzwoite. Zwłaszcza do takich zastosowań. 

 

To nie są słuchawki tylko ... niszczyciele słuchu 🙂 .

Muszę przewietrzyć mój system…

6 minut temu, pmcomp napisał:

To nie są słuchawki tylko ... niszczyciele słuchu 🙂 .

To nie jest wątek dot. słuchawek.

Kolega gregorioo ma poważny problem i postarajmy się raczej podpowiadać rozwiązania niż robić tu OT

Wszystko nt. sposobu załątwienie sprawy zostało juz powiedziane. Rzecznik Konsumenta, a w ostateczności sąd. Chcesz dalej bić pianę na ten temat?

Muszę przewietrzyć mój system…

15 godzin temu, piotrek7 napisał:

Fiio FH3. Do telefonu i Tidala. Za niecałe 6 setek bardzo przyzwoite. Zwłaszcza do takich zastosowań. 

Mam Fiio 5 i jak dla mnie rewelacja. Biorąc pod uwagę mobilność - nic mi więcej nie potrzeba.

 

26 minut temu, stach_s napisał:

To nie jest wątek dot. słuchawek.

Kolega gregorioo ma poważny problem i postarajmy się raczej podpowiadać rozwiązania niż robić tu OT

Tu nie ma co pomagać. Sprawa jest prosta, pragmatyczna. Ten post raczej ku przestrodze, bo na stronach czy forach jest zbyt mało informacji o tej firmie, a szkoda. 
 

 

1 godzinę temu, porlick napisał:

Przepis jest jasny i prosty, tylko sprzedawca pali głupa, bo chce się wykręcić od przyjęcia zwrotu- to przecież jego strata, bo zostanie bez zysku i z towarem, który będzie już startował w kategorii używany lub zwrot. Za takie coś nie będzie mógł skasować pełnej ceny. Gdy nie wiadomo, o co chodzi, to na pewno chodzi o pieniądze.


Zdaję sobie sprawę, że poniósł koszty, pakowanie obsługa, problem z odsprzedażą zwrotu...

Proponowałem sprzedawcy obniżenie ceny przy zwrocie, ale nie był kompletnie zainteresowany takim rozwiązaniem.

Ktoś napisał tutaj, że wybrał to czy tamto bo było najlepsze w swojej klasie cenowej.

Gdyby tak właśnie wybierać wszystkie elementy zestawu audio (co jest chyba powszechne, biorąc pod uwagę wpisy na tym forum) to tak naprawdę zestaw audio buduje się portfelem i amatorskimi opiniami, osób, które w żaden sposób nie odpowiadają za swoje słowa. Zmysłu słuch w takim wyborze nie jest w ogóle potrzebny.

Swoją drogą, autora tego wątku wcale mi nie jest żal i mam nadzieję, że będzie musiał żyć z nietrafionym zakupem. A w każdym bądź razie do czasu gdy dotrze do niego wreszcie, że nie kupuje się żadnych chińskich urządzeń audio.

"Są audiofile i melomani jak i audiodebile..."  -  darkul w wątku 11299 "Co ma w sobie Garrard ?"

Ciekawe kiedy do niektórych dotrze, że kupując urządzenia tzw. "markowe" de facto też kupują chińskie. Jeżeli nawet nie całe urządzenia, to przynajmniej dużą część podzespołów z których zostały zbudowane.

4 godziny temu, rochu napisał:

A w każdym bądź razie do czasu gdy dotrze do niego wreszcie, że nie kupuje się żadnych chińskich urządzeń audio.

'' To jest polska firma, to jest polska myśl.'' Chińczyk by się uśmiał..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Cezary_58669

 🇬🇧 Exposure with music in mind since 1974 🇬🇧 

Ogolnie nie polecam kupowac nic chinskiego 😄 Od lat stosowalem sie tej zasady do czasu chwili slabosci - kupna wagi "inteligentnej" Huawei, ktorej oczywiscie nie udalo sie sparowac nikomu (wlacznie z obsluga sklepu) z zadnym innym telefonem niz chinski... (sorry za off top, ale moze komus moja rada sie przyda ;). Waga byla 2x w serwisie 😄 i za kazdym razem wracala z info ze jest sprawna 🙂

5 minut temu, GT napisał:

Ogolnie nie polecam kupowac nic chinskiego

Żebyś wiedział ile firm polskich i europejskich korzysta z komponentów i podzespołów chińskich to byś prawie nic nie kupił..

 🇬🇧 Exposure with music in mind since 1974 🇬🇧 

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.