Skocz do zawartości
IGNORED

Audiopunkt Batorego - sprostowanie


ibanezq

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem zawiedziony. Oddałem dzisiaj pólroczny Denon DP-300F na wymianę wkładki. Po 2h odebrałem i w domu zauważyłem że pokrywa została podmieniona - jest porysowana i bez jednego odbojnika. Oczywiście, że nie udowodnię im tego. Mogę tylko żalić się teraz w Internecie. Nie polecam. ?

Teraz zaczynam schizować czy mi w ogóle wkładkę nową założyli. ?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/143711-audiopunkt-batorego-sprostowanie/
Udostępnij na innych stronach

Znam ich od lat i uważam że to jakiś przedziwny odosobniony przypadek bo to bardzo uczciwi i profesjonalni ludzie. A może coś się stało w transporcie?

Pierwszą moją propozycją był HiTon - trzeba było skorzystać a nie płakać po forach

Aż z ciekawości do nich zadzwoniłem. Nic przypadkiem nie było wożone na pokrywie? ;)

Sprzedam VITUS RI100

Nie. Widać, że pokrywa jest "ztachana", nie ma też jednego plastikowego odbojnika - mój 9 letni syn to zauważył więc ewidentnie podmieniona. Też jestem zdziwiony bo odwiedzałem ten sklep czasami i wydawali się kompetentni i "normalni".

Zresztą, ten sklep był polecany nawet na forum i nawet wśród moich znajomych, ech...

Mam ich w nosie - zamówiłem nową pokrywę ale wieczór mam popsuty.

Ale to nie są pojedyncze rysy, Ta pokrywa wygląda jakby miała z 5 lat albo więcej, no i ten odbojnik.

Jaki miałbym interes żeby bić bez sensu pianę na forum? Siedzę tu już ponad 12 lat...

Też nie mogę w to uwierzyć, dla mnie wyjątkowo uczciwi i uczynni ludzie tworzą ten salon audio. Miałem od Nich Soul Note SA300 oraz Audiovectory, pełen profesjonalizm. Musiał zaistnieć jakiś przedziwny zbieg okoliczności... Na 100% nie było to celowe działanie.  

-Salva Mea-

Może jakiś nowy pracownik? Nie wiem, samemu mi to ciężko ogarnąć. Kupiłem go w sobotę z ogłoszenia, sprzedawca może potwierdzić jaki był stan tej pokrywy, mój syn zauważył dziś brak odbojnika...

45 minut temu, Marcin_Sz napisał:

Aż z ciekawości do nich zadzwoniłem. Nic przypadkiem nie było wożone na pokrywie? ?

Przywiozłem 2 swoje płyty z Ursynowa - 15 minut drogi. Pokrywa wygląda jakby ktoś woził na niej twarde przedmioty dookoła świata lub poprostu nie dbał długi czas. A ciekawe co ci odpowiedzieli, mnie zlali i przeszkolili z polerowania tworzyw sztucznych. ?

3 minuty temu, tomek7776 napisał:

Forum,to nie miejsce do hejtowania ,masz problem,to wyjasnij go z wlasciwymi osobami.

To nie hejtowanie, to ostrzeżenie dla innych co się wydarzyło.

No słaba ale co ja na to poradzę? ?

Jeszcze jeden drobny szczegół - wkładka kosztowała 499 zł - jest cena na pudełku po wkładce, policzono mi na paragonie 500, fajny sklep nie?

11 minut temu, ibanezq napisał:

Uważasz, że to normalne? Dla mnie to jest oszustwo i w tym przypadku mam na to dowody a nie puste słowa.

Oczywiscie ze tak nie robi powazna firma.Masz calkowita racje kolego.

19 minut temu, greg190872 napisał:
33 minuty temu, ibanezq napisał:

Uważasz, że to normalne? Dla mnie to jest oszustwo i w tym przypadku mam na to dowody a nie puste słowa.

Oczywiscie ze tak nie robi powazna firma.Masz calkowita racje kolego.

Zgadzam się i pomimo, że to szczegół to jednak niezbyt dobrze świadczy o tym ich profesjonalizmie.  

 

Roon + SOtM sMS-200 Neo, DAC-Wolfson WM8741, Denon DCD-1700NE, Naim Supernait 2, ProAc Response DB1, REL T/5x

Szanony kliencie, 

Pragniemy wyjaśnić sytuację. Gramofon DENON DF300 został dziś dostarczony w celu wymiany wkładki gramofonowej. Właściciel dostarczył gramofon zapakowany w firmowym pudle, jednak bez górnych styropianów zabezpieczających. Brak folii oddzielającej karton od delikatnego pleksi. Po otworzeniu pudełka okazało się, że na pokrywie leżą płyty, a kable zarówno sygnałowe jak i przewód zasilający plątały się dokoła. Wiele używanych gramofonów jest dostarczanych do nas w podobny sposób, jak również np. w torbie na zakupu niesiony w pionie. Podczas rozmowy telefonicznej przed dostarczeniem gramofonu profilaktycznie przekazaliśmy zainteresowanemu, aby gramofon transportował w poziomie. 

Do gramofonu została zaproponowana wkładka Goldring ELEKTRA. Jest to dobrej klasy wkładka MM z igłą eliptyczną, która jest optymalnie dopasowana do lekkiego ramienia tego gramofonu, tym bardziej iż gramofon ma bardzo skromne możliwości regulacji ramienia. 

Nie mamy zwyczaju niczego kłaść na naszym ekspozycyjnym sprzęcie, a tym bardziej na pokrywach gramofonów naszych klientów. Posiadamy w prywatnej kolekcji również urządzenia 40 letnie, które są zachowane w perfekcyjnym stanie. Dbamy o sprzęt. 

Odnośnie zakupu:

Wkładka Goldring Elektra - 499 zł

Przy droższych wkładkach, od około 1000 zł montaż i kalibrację wkładki wykonujemy bezpłatnie. Wkładki tańsze w zależności od trudności i poświęconego czasu od 50 do 200 zł. Przed opuszczeniem sklepu klient otrzymał pokwitowanie przyjęcia gramofonu z notatką o cenie - 500 zł.

Klient otrzymał montaż za "1 zł". Dalsze zakupy to szczoteczka do czyszczenia płyt Tonar Nonstatic Brush (50 zł), płyn do czyszczenia igły Audio-Technica AT607 (65 zł) policzono 60 zł. Sumaryczny koszt wkładki i akcesoriów wyniósł 610 zł. 

Dostarczony gramofon faktycznie miał pewne ślady na pokrywie, jednak nie drążyliśmy tematu ponieważ właściciel między słowami wspomniał iż gramofon kupił używany. Poza tym, przed opuszczeniem sklepu właściciel został poinformowany iż fabryczna wkładka (Audio-Technica AT3600) ma prawdopodobnie wykrzywianą igłę, co potwierdzimy po jej dokładnym obejrzeniu pod szkłem powiększającym. W międzyczasie przy kliencie został również zmierzony nacisk igły, który był niewłaściwy i wynosił 1.3g. Optymalny nacisk dla tej igły wynosi 1.5- 2,5g. Właściciel uskarżał się na brak szlachetności wysokich tonów. Profilaktycznie w takich przypadkach sprawdzamy nacisk.

Przy odbiorze właściciel prosił o sugestie odnośnie akcesoriów czyszczących do płyt i igły. Zaproponowane akcesoria nie były kosztowne, adekwatne do poziomu cenowego gramofonu. Właściciel został dokładnie poinstruowany jak należy czyścić igłę (zaprezentowano na zdjętej główce gramofonowej DENON). Gramofon oczywiście był sprawdzony przez właściciela przed odbiorem, przy czym sam nie ukrywał zaskoczenia "dobrą zmianą". 

Odnośnie podejrzenia podmiany pokrywy. Nigdy nie prowadziliśmy sprzedaży gramofonów marki DENON. Nie posiadamy ich w ofercie, magazynie ani na ekspozycji. Nie widzę zatem sensu, ani konieczności podmiany takiej pokrywy. Jako sklep partnerski marki DENON bez większego problemu mogli byśmy zamówić taki element jako część serwisową gdyby była nam do czegokolwiek potrzebna. 

W kwestii zagubionego odbojnia, sugeruję aby zajrzeć do pudełka, być może odbój odpadł podczas któregoś z pakowań gramofonu. 

Staramy się fachowo podchodzić do każdego gramofonu, zarówno do tego za 1000 zł., jak konstrukcji za kilkanaście tyś. złotych. Pana Denon nie był wyjątkiem. Montaż odbył się zgodnie ze sztuką, a dodatkowo na piny kabelków został nałożony specjalistyczny środek do zabezpieczania złoconych styków. Nacisk igły został ustawiony dokładnie z zaleceniami producenta (2 gramy) i dwukrotnie sprawdzony (wagą cyfrową i analogową). Kable wychodzące z gramofonu (sygnałowe i zasilający z wtyczką) zostały estetycznie zwinięte i zabezpieczone gumką przed rozwinięciem się w pudle. 

Naprawdę nie potrafimy zrozumieć Pana niepokoju związanego z tą sprawą. Zapraszamy do naszego sklepu, porozmawiamy przy kawie o tej sytuacji. Jeśli czuje się Pan pokrzywdzony finansowo mogę zaproponować przyjazdy upust na wybrany zakup. Wierzymy, że pozostanie Pan naszym klientem, zapraszamy serdecznie. 

PS. Proszę się nie niepokoić zamontowaną wkładką. Jest fabrycznie nowa i jest objęta gwarancją.

Wszystko się zgadza, ale co do pokrywy to nadal jestem przekonany do mojego stanowiska.

Jak już pisałem na początku: ja tego nie jestem w stanie udowodnić ale oni swojej wersji też nie. Zamówiłem wczoraj nową i chcę zapomnieć o zdarzeniu. ? Liczę tylko, że wkładka i regulacja są OK.

Może zadzwonię dzisiaj do nich jeszcze i pogadam - ale co to zmieni?

Tak może i wyglądać po przejechaniu 500 m bez odpowiedniego zabezpieczenia - to jest pleksa. Mi kiedyś żona położyła na to coś gumowanego i weszło w reakcje...

Sprzedam VITUS RI100

Ja uważam, że zawsze warto zgłosić swoje uwagi. Nie chodzi o to żeby wjechać i zrobić raban ale zwrócić uwagę, że coś takiego miało miejsce i czy mają jakieś procedury w takich przypadkach. Tytuł wątku jest dość krzywdzący i nie daje 2 stronie możliwości obrony (a może rozwiązali by ten problem jakby wiedzieli, że jest). Zakładam że post był pisany pod wpływem emocji no bo każdy się zdenerwuje jak jego sprzęt zostanie uszkodzony (bez względu na to kto się do tego przyczynił) Zawsze można sprytnie przemycić w czasie rozmowy że jesteś użytkownikiem forum Audiostereo i być może ktoś rozumny wie, że brak jego reakcji może właśnie skutkować w taki wątek. 

Na Twoim miejscu napisał bym do moderatora aby usunął ten wątek, poszedłbym do serwisu zgłosił swoje uwagi. Jeżeli nic nie zaproponują no to może wtedy warto napisać coś na forum. Zawsze można się dogadać - tak myślę.

Jeśli ta pokrywa wcześniej nie była porysowana, to na pewno aż tak się nie porysowała w transporcie. Moim zdaniem została podmieniona, ale nikt nikomu niczego nie udowodni, ani Ty, ani sklep. Na przyszłość rób zdjęcia przed oddaniem do serwisu.

2 minuty temu, PawelMitsu napisał:

Ja uważam, że zawsze warto zgłosić swoje uwagi. Nie chodzi o to żeby wjechać i zrobić raban ale zwrócić uwagę, że coś takiego miało miejsce i czy mają jakieś procedury w takich przypadkach. Tytuł wątku jest dość krzywdzący i nie daje 2 stronie możliwości obrony (a może rozwiązali by ten problem jakby wiedzieli, że jest). Zakładam że post był pisany pod wpływem emocji no bo każdy się zdenerwuje jak jego sprzęt zostanie uszkodzony (bez względu na to kto się do tego przyczynił) Zawsze można sprytnie przemycić w czasie rozmowy że jesteś użytkownikiem forum Audiostereo i być może ktoś rozumny wie, że brak jego reakcji może właśnie skutkować w taki wątek. 

Na Twoim miejscu napisał bym do moderatora aby usunął ten wątek, poszedłbym do serwisu zgłosił swoje uwagi. Jeżeli nic nie zaproponują no to może wtedy warto napisać coś na forum. Zawsze można się dogadać - tak myślę.

Zgłosiłem, zadzwoniłem do nich od razu po zauważeniu tego, wieczorem napisałem post.

Teraz, mkm napisał:

Jeśli ta pokrywa wcześniej nie była porysowana, to na pewno aż tak się nie porysowała w transporcie. Moim zdaniem została podmieniona, ale nikt nikomu niczego nie udowodni, ani Ty, ani sklep. Na przyszłość rób zdjęcia przed oddaniem do serwisu.

Wiem o tym, dlatego zamówiłem wczoraj nową i chcę zapomnieć o sprawie. Każda strona będzie się trzymała swojej wersji a konkretnych dowodów brak.

Mam znajomego co jak odbiera zakupiony towar od kuriera itp to filmuje to. Twierdziłem do tego pory, że przesadza ale chyba zacznę sam tak robić.

4 minuty temu, Allmr napisał:

Ten post jest żenujący.

PawelMitsu dobrze radzi - poproś moderatora o usunięcie.

Nie chce się z nikim wdawać tutaj w kłótnię ale sam jesteś żenujący sugerując usunięcie mojego wpisu. Po ta są fora, żeby dyskutować o różnych sytuacjach.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.