Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem po zakupie tego amplitunera stereo i mam pewien problem z połączeniem amplituner -> aplikacja musiccast na androidzie.

Mam ustawione połączenie wifi na ampli bezproblemowo się łączy. Jest widoczny na liście klientów oraz otrzymał adres IP. Udało mi się go również zaktualizować do najnowszej wersji jak również odtwarzane są pliki audio z serwera NAS. Jednak po połączeniu z aplikacją na androidzie po pewnym czasie link jest usuwany. W menu Network-Information-MC NET jest status Ready. Aplikacja na androidzie nie widzi amplitunera i wymaga ponownej konfiguracji. Jednak wymuszenie linkowania nie pomaga. Aplikacja Musiccast zwraca error 20305. Pomaga zresetowanie amplitunera do ustawień fabrycznych. Jednak po kolejnym dniu jest to samo. Wyłączyłem również opcje usypiania sieci w amplitunerze ale to też nie pomaga. Tylko reset do ustawień fabrycznych. Co jeszcze mogę spróbować czy wymieniać na inny egzemplarz?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/
Udostępnij na innych stronach

na mój nos problem jest po stronie telefonu, nie urządzenia. mam ten amplituner, jeżeli coś odp... to telefon. moze wyczysz dane z pamieci podrecznej aplikacji w telefonie /powinno byc w ustawieniach aplikacji/, ewentualnie tel na infolinie yamahy /worldwide ?/

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4363490
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

Dane w aplikacji usunięte jak również aplikacja odinstalowana i zainstalowana na nowo. Jak traci się połączenie i w menu Yamahay (MC Link) jest ready to nie da rady podłączyć. Próbowałem sparować przy pomocy tableta gdzie aplikacja była instalowana pierwszy raz, również ten sam błąd. Ciekawostka, jeżeli wyczyszczę tylko ustawienia sieciowe i MC Link ma wartość "---" to nie sparuje. Ale jeżeli zrobię pełen reset ustawień i MC Link również ma wartość "---" to aplikacja od razu łączy z ampli, tyle że na następny dzień znowu to samo :/

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4363570
Udostępnij na innych stronach

w samej aplikacji music cast na smartphonie jest także ustawienie czy połaczenie ma być skompresowane czy nie. Ja bym stawiał na router, telefon itp nie na ampli. Masz połącznie wireless czy z kabla. Ja uzywam kabla podłączonego do routera i bez problemu.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4363885
Udostępnij na innych stronach

w samej aplikacji music cast na smartphonie jest także ustawienie czy połaczenie ma być skompresowane czy nie. Ja bym stawiał na router, telefon itp nie na ampli. Masz połącznie wireless czy z kabla. Ja uzywam kabla podłączonego do routera i bez problemu.

 

Tylko wifi, kabla na razie nie mam możliwości doprowadzić. Co do routera to muszę to sprawdzić i pewnie zresetować do ustawień fabrycznych :/

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4364058
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj z routerem. Na 99% wina po jego stronie.

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4364181
Udostępnij na innych stronach

Tak więc po całym dniu walki z routerem bez zmian. Router wyczyszczony, wgrane nowe oprogramowanie.Jedyna poprawa jest taka, że nie muszę resetować Amplitunera by załapał połączenie po utracie. Jednak po połączeniu działa kilka godzin a jak jest wyłączony to po jakimś czasie już połączenia nie odzyska. Trzeba na nowo łączyć z aplikacją. Jeszcze sprawdzę kabel i chyba pozostaje mi się skontaktować z jakimś supportem albo wymienić na inny egzemplarz :/

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4365233
Udostępnij na innych stronach

Mam jedną prośbę. Czy ktoś mógłby sprawdzić czy pod ip urządzenia wyświetla mu się strona yamahy. Dla przykładu mój amplituner dostał ip 192.168.0.10 i jak wchodzę pod adres przy użyciu chrome to dostaje timeout. Jednak gdy włączę na ampltunerze połączenie wifi direct i połączę się z siecią utworzoną przez R-N803 to yamaha ma adres ip 192.168.183.1 i wchodząc pod ten adres widzę stronę konfiguracyjną. Myślę że coś jest nie tak z oprogramowaniem 1.12 dla tego modelu że nie odpala strony konfiguracyjnej po pobraniu adresu z sieci innej niż 192.168.183.*

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4366485
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu po wpisaniu IP przechodzimy na stronę konfiguracyjną. IP wpisuję to samo co w informacjach w aplikacji MusicCast

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4366495
Udostępnij na innych stronach

A jaki firmware masz w swoim modelu?

Wychodzi na to że albo coś z moim egzemplarzem albo coś nie tak z tym fw. Probowałem znaleźć starszą wersje ale yamaha chyba udostępnia tylko ostatnią. Jeszcze przetestuje jak zachowa się ampli gdy router przestawie na to by dawał IP z zakresu 192.168.1.*.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4366539
Udostępnij na innych stronach

Ten sam firmware - 1.12

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4366675
Udostępnij na innych stronach

Nic urządzenie idzie na zwrot. Na połączeniu kablowym strona ustawień jest. Na wifi nie mogę się połączyć. Musiccast działa na kablu tak że po połączeniu działa do momentu wyłączenia aplikacji. Potem twierdzi że urządzenia nie ma w sieci mimo że ono jest, odtwarza pliki z serwera nas i radia internetowego. Ma to samo IP. Jedna dziwna rzecz, że po połączeniu z aplikacją na stronie ustawień pokazuje się sieć Extend(1) i od tego momentu przestaje działać. Muszę znowu przestawić na wired, dać connect, wyczyścić aplikację i próbować połączyć się jeszcze raz. Po tygodniu walki poddaje się :)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4366974
Udostępnij na innych stronach
  • 2 lata później...

Udało ci się rozwiązać problem ? mam to samo tylko że MusicCast nie traci połączenia gdy yamaga podłączona jest kablem do routera, po Wifi często po pewnym czasie, urzadzenie nie jest widoczne. Mam router z wgranym Tomato.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4951417
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, anubis76x napisał:

Udało ci się rozwiązać problem ? mam to samo tylko że MusicCast nie traci połączenia gdy yamaga podłączona jest kablem do routera, po Wifi często po pewnym czasie, urzadzenie nie jest widoczne. Mam router z wgranym Tomato.

Raczej odpowiedzi od ghostek już nie uzyskasz .

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-4951484
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące później...

A uzyska ? To nie była wina routera, tylko firmware. Po aktualizacji na wyższą wersję firmware problemy z wifi zniknęły i od tej pory jest  już wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139094-problemy-z-rn803d/#findComment-5017335
Udostępnij na innych stronach
  • 7 miesięcy później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.