Skocz do zawartości
IGNORED

Kłopoty Tidalem przez BluOS


wojan81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Używam streamera Bluesound Node 2 do streamowania Tidala. Wszystko działało jak należy przez kilka miesięcy. Od kilku dni przerywa odtwarzanie muzyki co kilkadziesiąt sekund. Pojawia się komunikat jak w załączniku. Nie ma znaczenia, czy odtwarzam w jakości CD czy MQA. Internet mam w LTE i wcześniej nie przerywało w ogóle. Soft w streamerze też aktualny. Czy ktoś miał taki problem? Nie wiem czy pisać do Tidala czy do Bluesounda.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/138675-k%C5%82opoty-tidalem-przez-bluos/
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei po aktualizacji BluOS słyszę drobne i krótkie puknięcia w głośnikach. Przedtem tego nie miałem. Gram w parze z Oppo 205, oba klocki spięte są cyfrowo przez Coax. Zastanawiam się, czyja to wina?! Muszę sprawdzić inny streamer. Po optyku z TV tego nie ma, wiec wstępnie zakładam, że jednak to Bluesound coś namocił, skoro występują rownież inne problemy, u Was.

Czekamy na odpowiedzi CA i Tidala.

 

A propos pykania...tak mi się skojarzyło - spotykałem takowe często przy odpalaniu Masters i było to związane z próbkowanie utworu. Co ciekawe (bo mam oddzielny DAC), w wersji masters przy rate 88,6 khz jak włączałem opcję Passthrough MQA to hulało jak marzenie, a DAC nie obsługuje MQA. Nie rozgrzebywałem tematu dalej.

To samo dzieje się w trakcie odtwarzania utworów przy 96kHz, a niestety też przy jakości CD, nie tylko Masters. Na początku wydawało mi się, że dotyczy to tylko Hi-Res, ale doświadczenie pokazało co innego.

 

Przy zmianie trybu MQA na ten z zewnętrznym DAC, coś dziwnego u mnie potrafi dziać się z dźwiękiem. Słychać, jakby dobiegał z innego pokoju, mocno wycofany. Nie wiem, co jest grane, ale ewidentnie mam problem, drobny, ale jednak.

Znalazłem coś takiego, ale w moim przypadku nie zadziałało

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

MusicCast I odtwarzanie Tidal-a, problem polega na tym, że po jednym utworze przestaje odtwarzać. Poza tym aby włączyć odtwarzanie trzeba nacisnąć play kilka razy. Dzwoniłem dzisiaj do Audio Klan i nic im na ten temat nie wiadomo. Zasugerowali, żebym zresetował ustawienia w amplitunerze i odinstalował musiccast na androidzie. Pomogło na 15 minut. Pytanie czy to wian Tidal-a czy MusicCast-a. Sam Tidal odtwarzany na komputerze czy telefonie nie sprawia żadnych problemów.

W tytule wątku.

 

Swoją drogą, tak beznadziejnej obsługi Tidala, jakąś oferuje MusicCast nie widziałem nigdzie indziej, a WXC-50 sprzedałem szybko i z dużą ulgą.

 

BluOS i rodzina Node/Vault nie jest idealnym systemem, widać, że Bluesound tez ma drobne problemy, ale to pestka przy japońskiej konkurencji, która chyba zakpiła z poważnych fanów audio, wypuszczając na rynek coś takiego, że primo nie da się tego obsługiwać normalnie, a secondo nie wspiera gaplessa, ani MQA.

Odpisali mi z Blusounda. Mówią, że w ostatnim czasie przyjmują sporo podobnych zgłoszeń i wg ich wiedzy to coś z serwerami Tidala i pracują nad tym. Na tę chwilę zalecają zmienić serwery DNS routera na serwery od Google. Poniżej oryginał odpowiedzi:

 

Hello Wojciech,

 

Thank you for contacting the BluOS Support Crew.

 

We have recently had many users come to us with issue when playing through Tidal. We have reached out to Tidal regarding this issue and this appears to be due to Tidal's servers.

 

At this time we do not have an estimated time on when Tidal will have this resolved. However we have done some testing in our offices and found that changing your DNS server to Google's DNS on your router will prevent these issues from occurring.

 

Please try changing the DNS of your Router to 8.8.8.8 with a backup DNS of 8.8.4.4. If this does not help to resolve these dropouts, please let me know the specific error message you are getting and I will gladly look into this further for you.

Regards,

Wesley P.

BluOS Support Crew Analyst

MusicCast I odtwarzanie Tidal-a, problem polega na tym, że po jednym utworze przestaje odtwarzać. Poza tym aby włączyć odtwarzanie trzeba nacisnąć play kilka razy. Dzwoniłem dzisiaj do Audio Klan i nic im na ten temat nie wiadomo. Zasugerowali, żebym zresetował ustawienia w amplitunerze i odinstalował musiccast na androidzie. Pomogło na 15 minut. Pytanie czy to wian Tidal-a czy MusicCast-a. Sam Tidal odtwarzany na komputerze czy telefonie nie sprawia żadnych problemów.

 

Ja mam tak ostatnio jak puszczam Tidala (HiFi) z telefonu. Przy braku problemow z netem. Identyczne objawy. Music Cast jak na razie bez zwiechy.

Osobiscie winiłbym serwery Tidala jeśli różne urządzenia maja podobny problem.

 

Ooo i widzę, że Bluesound twierdzi tak samo...

Ja mam tak ostatnio jak puszczam Tidala (HiFi) z telefonu. Przy braku problemow z netem. Identyczne objawy. Music Cast jak na razie bez zwiechy.

Osobiscie winiłbym serwery Tidala jeśli różne urządzenia maja podobny problem.

 

Ooo i widzę, że Bluesound twierdzi tak samo...

Tylko, że Tidal na telefonie działa bezproblemowo, dopiero w MusicCast jest zwiecha.

Odpowiedź z CA:

 

 

This is an issue we are aware of and are currently working to fix.

 

You should find that there will be an update very soon.

 

I thank you for your ongoing patience.

Pisałem w innym wątku ale napiszę i tu: Mam terminal PC z Daphile i jest problem z Tidalem - odtwarza i nagle sie zatrzymuje, kilkanaście sekund przerwy i przechodzi do następnego utworu, i tak cały czas,

a na kompie i tablecie z aplikacją Tidal jest OK.

może to problem na Daphile z wtyczką mysquezbox ?

Ja posiadam Bluesound Node 2 i w ostatnich dniach też mi się zdarzało, że Tidal się zatrzymywał i był komunikat o jakimś błędzie.

Także wychodzi na to, że to jakiś problem u Tidala, a nie jest o związany z konkretnym urządzeniem.

A u mnie żadnych problemów z Tidalem na Bluesound Node 2, steruję przez apkę na ios. Od dłuższego czasu jestem naprawdę zadowolony z BlueOs, to już dopracowany system ze sporą funkcjonalnością. Przymierzam się do zmiany sprzętu, ale trochę się boję eksperymentów z nowym systemem. Jeśli więc kupię coś z nowym streamerem to Node zostawię sobie jako zapasowy odtwarzacz.

Kłopoty z Tidalem rozwiązane. Zmieniłem ustawienia serwera DNS na NAS Synology zgodnie z podpowiedzią i Tidal znow gra.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Bawię się właśnie tym tidalem,on żyje własnym życiem,nawet nie wiem jakie mam hasło i nazwę użytkownika,a sprawdzić się nie da,na telefonie działa,na ampli już nie :-) jaki przesył danych też zero informacji

na Acam Rplay Tidal wogóle nie odtwarzał mi plików przez ostatni tydzien, po zmianie dns na googlowskie Tidal gra ale rozłancza się co jakieś 30minut... Pomaga nie wygaszanie ekranu w tablecie sterującym... ale ogólnie ten Tidal to jakaś masakra ostatnimi czasy :/

  • 3 tygodnie później...

Please try changing the DNS of your Router to 8.8.8.8 with a backup DNS of 8.8.4.4.

Tez mialem od kilku dni problem z odtwarzaniem Tidala przez Bluesound Node 2 ale powyzsza porada zadzialala i hula bez problemu juz.

Naim Uniti Atom | Chario Delphinus | Vermouth Serenade 3

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.