Skocz do zawartości
IGNORED

Denon AVR-X520BT + Zestaw kolumn Taga Harmony TAV-506v.2

Andrzej Beze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

z góry dziękuję za zainteresowanie się tematem. Jestem przed zakupem kina domowego:

- Mój budżet to max 2500 zł.

- Interesuje mnie nowy sprzęt.

- Pokój 11 m^2.

- Stosunek filmy/muzyka - 90/10.

- Podłączony do telewizora

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ( choć to raczej zbędna informacja :D )

Wiem,że to mała kwota na kino domowe, na ale cóż, tyle mam do wydania. Pokój też nieduży, ale zaznaczę, że interesują mnie tylko zestawy 5.0 lub 5.1. Podany w temacie zestaw jest tym, na który obecnie jestem zdecydowany. Dlaczego? Bo nie znam się zbytnio na tematyce audio + nie mam nigdzie blisko sklepu, gdzie można by odsłuchać różne zestawy = ten mi się wizualnie najbardziej podobał. Zestaw znalazłem w dość

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) . Wiem, że ten amplituner dość słaby, nie wiem tylko czy w moim budżecie jest dla mnie jakaś alternatywa. Czytałem też, że subwoofer to być musi, więc w przyszłości planuję dokupienie subwoofera:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) lub

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) . Jak uważacie, czy ten zestaw jest w miarę ok?

Drugą sprawą, o którą chciałbym zapytać, są kable i połączenie ampli do głośników. Czytałem kilka tematów na temat grubości kabli, ceny i takie tam, ale chciałbym zapytać jak wygląda samo połączenie. Wiem, że może głupie pytanie dla specjalistów, niemniej dla mnie ważne. Otóż w denonie AVR-X520 są takie jakby

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) jak w kinach produkowanych przez samsunga czy lg, natomiast w głośnikach są na

Ukryta Zawartość