Skocz do zawartości
IGNORED

Luxman LV-100 i Dynaudio MSP-100

Tomasz D.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem posiadaczem wzmaka luxman LV-100 oraz kolumn Dynaudio MSP-100 oraz cd NAD C540. Luxmana kupiłem w ciemno nie znając nawet jego specyfikacji. Z googla wyszukałem że mają one moc 40 W natomiast Dynaudio ma 130W. Spora różnica. Mój problem polega na tym że jak gra sprzęt to wystarczy przekręcić potencjometr głośności o 1 albo 2 "kropki" a już jest głośno. O osiągnięciu połowy potencjometru nawet nie ma mowy bo będzie potężny hałas a nie muzyka. Zawsze mi się wydawało że jak wzmak jest słaby a kolumny silne(chodzi o moc) to trzeba kręcić gałką wysoko aby coś usłyszeć. Ale widać nie znam się. Ale to co teraz się dzieje to tak powinno być czy jest jeszcze coś?

https://www.audiostereo.pl/topic/129582-luxman-lv-100-i-dynaudio-msp-100/

Właśnie coś takiego przeczytałem:

"Łopatologicznie obrazując: wzmacniacz o mocy 40W z kolumnami o efektywności 93dB gra równie głośno jak wzmacniacz o mocy 160W z kolumnami o efektywności 87dB. Ba, ten pierwszy gra nie tylko z takim samym natężeniem dźwięku, ale dynamiczniej i czyściej."

Moje dynaaudio mają efektywność 90 dB. Czy to znaczy że z wzmacniaczem 40 W grają lepiej czyściej? Czy przez przypadek kupiłem pasujący wzmak do moich kolumn? Troche się pogubiłem w tym...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe.