Skocz do zawartości
IGNORED

Co sądzicie o Hegel H360?Jakość, brzmienie.


arkadowski

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu posłuchałem hegla H80 z Diapason Kairs i zderzyłem go z Lavardin IS reference na tych samych kolumienkach....

 

i jak myślicie?

 

Hegel wyszedł tak jakby kolumienki miały na sobie gruby koc, jakby kuźwa grał Kasprzak z lat 80-tch z całym szacunkiem dla Kasprzaka...

 

Podłączono Lavardina i się wszystko otworzyło, przestrzeń, barwy, emocje - po prostu szok!

 

Jakiś czas temu posłuchałem hegla H80 z Diapason Kairs i zderzyłem go z Lavardin IS reference na tych samych kolumienkach....

 

i jak myślicie?

 

Hegel wyszedł tak jakby kolumienki miały na sobie gruby koc, jakby kuźwa grał Kasprzak z lat 80-tch z całym szacunkiem dla Kasprzaka...

 

Podłączono Lavardina i się wszystko otworzyło, przestrzeń, barwy, emocje - po prostu szok!

w końcu kompletny system:)             Geodezja - Geologia - Górnictwo

Napisałem Ci po prostu jaka reszta toru jest o brzmieniu naturalnym i neutralnym, jakie manufaktury mam na myśli. Czy wezmiesz kolumny Diapason Karis za 10 tys, czy Astera za ponad 30 to i tak roznica bedzie wyrazna. To nie jest tak, ze w jakims konkretnym zestawieniu hegel sie wyklada. Wiec nie widze sensu pisac jakiejs jednej konfiguracji. wybralem akurat ta marke kolumn, bo slyszalem kilka modeli i sa w skali bezwzglednej bardzo dobre w swoich cenach. Ponad to od kilku lat salon, ktory sklada na nich systemuy na audio show znajduje sie wsrod pokoi najlepiej brzmiacych. Użytkownicy forum, którzy odwiedzają Audio Show potwierdzają to co pisze. Jest jednak wiecej ciekawych MANUFAKTUR, to tylko przyklad.

 

zle kombinujesz, jest wlasnie dokladnie odwrotnie. To hegel jest przereklamowany.

 

... przejawiasz brak doswiadczenia. Z tego, co piszesz to kupilbys wzmacniacz bo na dobry stosunek ilosci Watt do ceny:)

 

Nie jestem specjalnym fanem Hegla,znam H100,H160 i uważam je za przyzwoite wzmacniacze,dosyć dobrze radzące sobie nawet z nieco trudniejszymi kolumnami.

Tak się składa,że przez dekadę grałem na kolumnach,które w znaczący sposób ograniczały mi wybór wzmocnienia ponieważ miały bardzo wysoki apetyt na waty i lubiły się jedynie z wydajnymi wzmacniaczami.Przyznam,że swego czasu brałem Endo2 pod uwagę ale 250W/8 400W/4 z H300 obiecuje całkowitą dowolność przy doborze kolumn-jeśli bierzemy pod uwagę wysterowanie.

Miałem trochę wzmacniaczy ,które poległy na monitorach 4Ω/86dB,tzn.grały,czasem gorzej czasem lepiej,w pewnym momencie można by nawet na tym już poprzestać-brzmi nieźle jest ok,haczyk jest w innym miejscu-po podłączeniu na prawdę mocnego wzmaka kolumny odjeżdżają o co najmniej 1-2 klasy wyżej,zaczynają grać tak,że je nawet o to nie podejrzewaliśmy,dopasowanie wzmacniacza do kolumn pod względem wysterowania to fundament dobrego brzmienia.

Jak masz trudne kolumny to przelicznik waty na $ czasem bywa istotny,tym bardziej,że rynek nie rozpieszcza nas zbytnio jeśli chodzi o mocne zintegrowane.

 

Zawsze jest sens pisania o konkretnym zestawieniu.

 

 

 

Mozesz mi cos wiecej o kolumnach diapason napisac na PW?

 

Jesli chodzi o integre za 20tys to jest vitus 010s na hifi for sale. :) oczywiscie uzywka. Z nowek/ex demo tez ogromny wybor. Pathos Inpol 2 mozna wyrwac, maci, Leema Tucana- tu troche taniej a rowniez bardzo dobrze. Akurat jest kilka na sprzedaz, nowka £2500 na eBay. Mocy na pewno nie zabraknie :) Tego Hegla nie sluchalem, ale nizsze modele brzmialy sucho jak na moje ucho.

 

Długo masz TucanęII?Jak ją oceniasz?

l'enfant sauvage

Pytałem konkretnie,na jakim repertuarze,z jaką resztą toru wyłożył się H360 versus połowę tańszy Endo2 i w jakich aspektach Baltlab miał przewagę?

Bo jeżeli tak jest faktycznie,że Endo podskakuje integrom z przedziału 20-30k to znaczy,że dział marketingu Baltlab'a źle wycenił swój produkt;)

Nie twierdzę że Hegel jest zły, Na pewno nie można mu zarzucić jak to się zwykle czyni, że jest pusty w środku. Tu jest w miarę wyważona recenzja z którą się zgadzam.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Reszta to sprawa gustu. Sam nie skupiał bym się na mocy i analityczności, ale na pewno porównałbym go z kilkoma innymi produktami (choć by.z Lavardin) i wybrał ten który mi się spodoba. Z szeroko pojętej neutralności wyleczyłem się jakiś czas temu i wątpię żebym do tego wrócił. ;)

 

A jeszcze jedno, przy okazji odsłuchów wzmacniaczy w tej cenie pewno posłuchałbym też Devialet. Opinie w tym wypadku są podzielone, ale co szkodzi posłuchać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakiś czas temu posłuchałem hegla H80 z Diapason Kairs i zderzyłem go z Lavardin IS reference na tych samych kolumienkach....

 

 

Bo Lavardin to jeden z rodzynków jak Baltlab.

 

250W/8 400W/4 z H300 obiecuje całkowitą dowolność przy doborze kolumn-jeśli bierzemy pod uwagę wysterowanie.

Miałem trochę wzmacniaczy ,które poległy na monitorach 4Ω/86dB,tzn.grały,czasem gorzej czasem lepiej,w pewnym momencie można by nawet na tym już poprzestać-brzmi nieźle jest ok,haczyk jest w innym miejscu-po podłączeniu na prawdę mocnego wzmaka kolumny odjeżdżają o co najmniej 1-2 klasy wyżej,zaczynają grać tak,że je nawet o to nie podejrzewaliśmy,dopasowanie wzmacniacza do kolumn pod względem wysterowania to fundament dobrego brzmienia.

Jak masz trudne kolumny to przelicznik waty na $ czasem bywa istotny,tym bardziej,że rynek nie rozpieszcza nas zbytnio jeśli chodzi o mocne zintegrowane.

 

 

ale zle kombinujesz, bo waty i wydajnosc pradowa wzmaka to co innego.Sa lampy 40 W i 8 ohm co napedza trudne kolumny z lepsza dynamika niz 200W tranzystor.

 

Ja przykladowo mialem u siebie na odsluchu vincenta 237 co ma 150 w i 8 ohm, potem wypozyczylem lampe 40 W no i nie bylo o czym mowic w ogole mowic. Po tym doświadczeniu zmienilem podejscie do danych technicznych i opinii w internecie oraz prasy branzowej.

Jakiś czas temu posłuchałem hegla H80 z Diapason Kairs i zderzyłem go z Lavardin IS reference na tych samych kolumienkach....

 

i jak myślicie?

 

Hegel wyszedł tak jakby kolumienki miały na sobie gruby koc, jakby kuźwa grał Kasprzak z lat 80-tch z całym szacunkiem dla Kasprzaka...

 

Podłączono Lavardina i się wszystko otworzyło, przestrzeń, barwy, emocje - po prostu szok!

 

Jakiś czas temu posłuchałem hegla H80 z Diapason Kairs i zderzyłem go z Lavardin IS reference na tych samych kolumienkach....

 

i jak myślicie?

 

Hegel wyszedł tak jakby kolumienki miały na sobie gruby koc, jakby kuźwa grał Kasprzak z lat 80-tch z całym szacunkiem dla Kasprzaka...

 

Podłączono Lavardina i się wszystko otworzyło, przestrzeń, barwy, emocje - po prostu szok!

 

miałem okazje posłuchac tak sam zestaw jak Ty parę miesięcy temu (Hegel 80 ,Diapason) moje wrażenia z odsłuchu całkiem inne .

W klubie Diapason napisałem cosik o tym , jaki morał dwie opinie teraz samemu kolega musi sprawdzic

 

Ps bardzo podobał mi sie tamten zestaw niestety cena już nie ;)

 

 

miałem okazje posłuchac tak sam zestaw jak Ty parę miesięcy temu (Hegel 80 ,Diapason) moje wrażenia z odsłuchu całkiem inne .

W klubie Diapason napisałem cosik o tym , jaki morał dwie opinie teraz samemu kolega musi sprawdzic

 

Ps bardzo podobał mi sie tamten zestaw niestety cena już nie ;)

 

Ale nie posluchales Karisów z innym dobrym wzmakiem. Jakbyś po tym wpial hegla, to czuł byś ile zaczęło brakować w brzmieniu

 

 

Bo Lavardin to jeden z rodzynków jak Baltlab.

 

 

 

ale zle kombinujesz, bo waty i wydajnosc pradowa wzmaka to co innego.Sa lampy 40 W i 8 ohm co napedza trudne kolumny z lepsza dynamika niz 200W tranzystor.

 

Ja przykladowo mialem u siebie na odsluchu vincenta 237 co ma 150 w i 8 ohm, potem wypozyczylem lampe 40 W no i nie bylo o czym mowic w ogole mowic. Po tym doświadczeniu zmienilem podejscie do danych technicznych i opinii w internecie oraz prasy branzowej.

 

Ale często,choć to nie sztywna reguła, wzmacniacze o sporej mocy mają wydajne zasilacze i dużo µF;)

Miałem trochę lamp SE,nie jest prawdą co piszesz,trudnych kolumn nie podłącza się do lamp bo nie dają rady,tutaj tranzystor prawie zawsze będzie miał przewagę.Znasz kogoś kto gra np. na ATC i napędza je jakimś SET-em?

Są tranzystory,owszem,które generalnie mimo sporej mocy lubią się z kolumnami +89dB,więc gdzieś tam można znaleźć wspólny punkt gdy lampa PP zagra z podobnym kopnięciem do 200-watowego trana na średnio skutecznych kolumnach o niezbyt trudnym przebiegu impedancji.

l'enfant sauvage

slaaweek

Porównałeś wzmacniacz H 80 za 7500 zł z Lavardinem za 14 500 zł

Myślę że lavrdin powinien grać 2 razy lepiej w pewnych aspektach i w tym przedziale cenowym mogą mieć bardzo odmienne szkoły grania .

Jeśli już to można by tego lavardina porównać z H 200 .

Baltlab i Hegel to także inne szkoły brzmienia , obie wysoko cenię , niemniej jednak to wzmacniacze dla innych grup słuchaczy . Baltka można brać do niemęczących długich i relaksujących odsłuchów przy spokojnej muzyce nie trzeba nic więcej . Zestawianie go do porównania z H 360 czy H 300 nie jest zbyt właściwe tak jak porównanie wyżej , to wzmacniacze z innych przedziałów cenowych , są już zauważalne różnice w uniwerslaności , budowaniu sceny , dynamice oraz jakości najniższych rejestrów , co nie zmienia faktu że przy wąskim zainteresowaniu spokojniejszą muzyką baltlab oczaruje swoim dźwiękiem to właśnie jeden z niewielu wzmacniaczy gdzie zmiękczony bas nie przeszkadza . Dzwięk baltka zawsze kojarzył mi się z udanymi modelami Audio Analogie .

 

 

Prędzej porównałbym baltka z Roksan Caspian i wybrałbym Baltka .

słuchałeś Lavardina? myślę, że nie skoro porównujesz go z H200. Ja miałem okazję małego porównania. To inne szkoły grania.

H200 przy nim to taki brutal ale i brutale też maja swoich zwolenników ;-)

Nie porównywałbym osobiście lavardina z Heglem bo to inne szkoły grania oczywiście można a nawet należy jeśli ktoś jest na początku drogi i jeszcze szuka ,,swojego ,, dzwięku . Podałem to jako przykład cenowy jeśli już to porównujmy wzmacnicze z podobnego przedziału . Porównania wzmacniacza za 14kzł z drugim o połowę tańszym jak najbardziej można dokonać aby sprawdzić czy aby ten za 14 nie jest źle wyceniony , normalnie w tym zakresie cen róźnice są znaczne i jak napisał słaaaawek sam je usłyszał .

 

Słyszałem ten wzmacniacz nie trafił do mojego katalogu the best a to z 3 powodów , Ktoś o tym już wspomniał ma za małą moc żeby wysterować trudniejsze kolumny , ma problemy na basie , i najgorsze dla mnie nie jest wzmacniaczem uniwersalnym , słuchający wielu gatunków muzycznych szybko odkryją tą wadę , natomiast słuchając wąskiego repertuaru na łatwych do wysterowania kolumnach bez nastawienia na wyczynowy bas można ten wzmacniacz jak najbardziej użytkować .

co oznacza ze ma problemy na basie? to albo gra albo nie? a uniwersalność? to znaczy sa wzmacniacze do rocka inne do jazzu a jeszcze inne do muzyki poważnej?.... tyle lat siedzę w audio i nie znam takiego pojęcia

w końcu kompletny system:)             Geodezja - Geologia - Górnictwo

ale 250W/8 400W/4 z H300 obiecuje całkowitą dowolność przy doborze kolumn-jeśli bierzemy pod uwagę wysterowanie.

Duza moc nie gwarantuje wysokiej wydajnosci pradowej.

co oznacza ze ma problemy na basie? to albo gra albo nie? a uniwersalność? to znaczy sa wzmacniacze do rocka inne do jazzu a jeszcze inne do muzyki poważnej?.... tyle lat siedzę w audio i nie znam takiego pojęcia

 

ja tez nie znam czegoś takiego.

 

Jak sie sklada neutralny i naturalny, muzykalny system na elementach jak wlasnie lavardin, to kazdy gatunek zagra jak nalezy. Jak cos w torze jednak jest skopane, to wowczas zaczynaja sie schody.

Sławek

Uniwersalnych sprzętów grających 3 pasmami jest może 10 % na rynku i są to już urządzenia dość drogie . Inna historia jest gdy w grę nie wchodzi bas , słuchając na małych monitorach lub niewielkich podłogówkach nie mając niskiego basu skupiajac sie bardziej na średnicy i wysokich tonach nie usłyszymy zalet tych droższych urządzeń ale także więcej sprzętu zagra nam podobnie i da radę . Coś za coś .

 

Weź płytę z dowolną muzyką poważną Rockową , popową gdzie w danym momencie gra szybko i dużo instrumentów na raz i występujują szybkie przejścia na perkusji i szybka gra na gitarze basowej lub w muzyce poważnej gra finałowy moment dużo instrumentów. Porównaj to na lavardin i na Heglu H200 lub H300 czy H360 usłyszałeś różnicę między H 80 i lavardin reference na pewno usłyszysz i tu jak zlewają się instrumenty i nie usłyszysz poszczególnych uderzeń a jedynie zlaną papkę .

 

To zlewanie się instrumentów i brak rozdzielczości a także dynamiki oraz brak zróżnicowanego basu to domena tańszych urządzeń to niestety sprawia że nie są uniwersalne wyłożą się na niektórych gatunkach i w pewnych momentach nagrań . Natomiast przez 90 % grania spokojnych fragmentów masz rację większość sprzętu daje radę .

Weź płytę z dowolną muzyką poważną Rockową , popową gdzie w danym momencie gra szybko i dużo instrumentów na raz i występujują szybkie przejścia na perkusji i szybka gra na gitarze basowej lub w muzyce poważnej gra finałowy moment dużo instrumentów. Porównaj to na lavardin i na Heglu H200 lub H300 czy H360 usłyszałeś różnicę między H 80 i lavardin reference na pewno usłyszysz i tu jak zlewają się instrumenty i nie usłyszysz poszczególnych uderzeń a jedynie zlaną papkę .

Dokladnie, dobry sprzet mozna poznac wlasnie po tym czy radzi sobie z muzyka w ktorej sporo sie dzieje

jacm,

moim skromnym zdaniem to nadinterpretacja...co piszesz

wszystko zalezy od wrażliwości muzycznej, percpepcji, słuchu, dobrego nastroju słuchacza a nie elektroniki....owszem jest ona bardzo istotna, ale będąc nawet na koncercie nie jestesmy czasem w stanie usłyszeć wszystkiego, np. czwartej trąbki od lewej w piątym rzędzie:) a wymagamy klarowności od bezdusznych urządzeń? wg mnie nie o to chodzi, martwy sprzęt nie jest w stanie oddać emocji, to my sobie je wyzwalamy, dopowiadamy sobie podczas odsłuchu...i mózg przejmuje całość odbioru a nie sprzęt. Analiza brzmienia następuje w naszych zwojach a nie w zwojach kabelkach sprzętu...Sztuką jest zbudować takie urządzenie, które wyzwala w naszych głowach radość i zadowolenie, natomiast szukanie basu, uniwersalności itp to już nasze zachcianki, nadinterpretacje, nasze filozofowanie i szukanie bezsensownych sporów,

Jeśli słuchaczowi (a takich na świecie czytając opinie o np. Lavardin jest mnóstwo) odpowiada takie brzmienie to po co pisać o niepotrzebnych rzeczach na siłę udowadniając wady. Wszystko ma jakieś wady ale generalnie odbiór jest całościowy i dla mnie słuchając Lavardina stanowił on dla mnie wzór i jak dotąd wzbudził najwieksze zadowolenie z odsłuchu...

w końcu kompletny system:)             Geodezja - Geologia - Górnictwo

Masz racje wrażliwść muzyczna to wytrenowane ucha na początku wyłapuje się tylko duże różnice z czasem niunse . Słuch to jak każdy narząd można wytrenowac emocje przekazuje dynamika , szybkość wzrostu i wygaśnięcia dźwięku , wystarczy posłuchać wzmacniacza nad 320 a potem Krela czy Hegla żeby usłyszeć że ten pierwszy nie oddaje emocji gdyż nie posiada dynamiki .

Masz racje wrażliwść muzyczna to wytrenowane ucha na początku wyłapuje się tylko duże różnice z czasem niunse . Słuch to jak każdy narząd można wytrenowac emocje przekazuje dynamika , szybkość wzrostu i wygaśnięcia dźwięku , wystarczy posłuchać wzmacniacza nad 320 a potem Krela czy Hegla żeby usłyszeć że ten pierwszy nie oddaje emocji gdyż nie posiada dynamiki .

 

Wybrzmiewanie, przestrzennosc , nasycenie tez oddają emocje.

 

 

Co do lavardin i plamy dźwięku , czy tam papki przy dużej ilości dźwięków. Jeśli wystąpił taki efekt to kwestia kolumn, źródła ITD.

 

W dobrym towarzystwie lavardin muzykę pokaże wzorowo.

 

 

 

A właściwie nie lavardin, bo gra cały system.

No dla mnie to nie sa zachciqnki , Wszytko zależy czego się słucha . Problem ze sprzętem jest dość duży w przypadku słuchania każdego gatunku muzycznego , właśnie że względu na brak uniwersalności . Ja osobiście lubię sobie usiąść włączyć dowolną płytę i mieć radość ze słuchania bez potrzeby analizy , to ma grać poprawnie muzykę , jednak żeby dojść do takiej satysfakcji sprzęt musi mieć sporo więcej poprawnych cech niż barwa która nam się podoba .

 

Insaimz

Tak jak wcześniej , wszystko zależy od sprzętu i pomieszczenia . 50 wat nigdy nie tchnie życia w duże wofery więc pozostaje kwestia jaki kompromis akceptujemy i jaki dźwięk akceptujemy a w skrócie lavardin powyżej pewnego poziomu już nie podskoczy ograniczy go moc a im dalej tym większe wyjdą niedociągnięcia na basie . Oczywiście w pewnym zakresie cenowym i pewnym akceptowalnym kompromisie dźwiękowym będzie to świetny wzmacniacz .

 

Średnica i wysokie tony są łatwe do osiągnięcia , najtrudniejszy jest bas dlatego w topowych konstrukcjach jest duży wofer i duże zapotrzebowanie na prąd i właściwie o ten zakres toczy się walka w drogich konstrukcjach , wyjątkiem są konstrukcje wysokoefektywne ale nawet tam o dzwieku decyduje rozmiar głośnika .

jacm,

zapewniam Cię, że w ślepym teście nie poznasz różnicy w porównaniu pewnych kolumn o dużej średnicy membrany z kolumienką o średnicy 10-13cm

oczywiście na normalnym poziomie głośności, znam takie przypadki:)

w końcu kompletny system:)             Geodezja - Geologia - Górnictwo

Długo masz TucanęII?Jak ją oceniasz?

 

To moje drugie podejscie do zestawu Antila plus Tucana. Pierwszy kupilem rok temu, po odsluchach, ale po wplaceniu kaucji jadac odebrac zestaw lacznie z kolumnami, padl wzmacniacz. Pozniej sie okazalo, ze wzmacniacz jest starszy niz deklarowal sprzedawca i dalem sobie spokoj.

 

Przez ostatnie 3miesiace przeszedlem od sa8005+caspian, antila+caspian do tego co mam obecnie. Juz rok temu wiedzialem, ze chce to combo. Teraz ten zestaw gra u mnie dopiero od tygodnia. Wrazenia:

 

Opierajac sie o plyty, ktore przesluchalem w SPOKOJU :) czyli:

Ted Nugent-Ted Nugent Metal

Diana Krall- Waterfall Jazz

Dire Straits- Brothers in Arms Rock

Michael Jackson- Thriller Pop

YoYo Ma- Plays Ennio Morricone Klasyka

Bon Jovi- Slippery When Wet. Rock

 

Stwierdzam, ze...wieksza zmiane jesli chodzi o dynamike zauwazylem po wymianie sa8005 na antile niz Caspiana na Tucane, ale do rzeczy. Tucana to na pewno bardzo wydajny pradowo wzmacniacz. Zapas mocy jest imponujacy. Zdecydowanie lepiej kontroluje bas. Caspian dawal wrazenie obecnosci na scenie, Tucana sprawia wrazenie, ze artysta spiewa przed Toba. Wysuwa troche wokale do przodu. Brzmieniowo Tucana bardzo realistycznie oddaje wszystkie dzwieki, jest naturalna i bardzo "muzykalna". Co przez to rozumiem, to emocje, ktore oddaje. Niczego nie trzeba szukac...wszystko jest podane w prezentacji muzycznej. Z caspianem mialm wrazenie otaczajacej mnie muzyki. Tutaj wszystko jest precyzyjnie poukladane. Piekne wybrzmiewanie instrumentow jest podkreslane przez idealna dynamike. Jacm wspomnial o kontroli i wyszczegolnianiu np. uderzen perkusji wraz z innymi instrumentami-tu mamy do czynienia z ekspertem w tej dziedzinie. Moje Tannoy naprawde spiewaja z tym zestawem. Niestety nie odkrylem jeszcze slabych punktow. Raz wydawalo mi sie, ze bylo troche zbyt jasno przy jednym kawalku Ted'a Nugent'a, ale to tyle...wiec albo zaczynam byc gluchy, albo musze sie dluzej osluchac z zestawem. Wiem, ze chce troche pelniejszego dzwieku, z lepszym wypelnieniem, ale to akurat wina glosnikow, ktore pojda do wymiany. Naturalnosc, szybkosc, precyzja, muzykalnosc to glowne cechy tej integry wraz z partnerujacym cd.

Wieza STEREO Technics :)

 

To moje drugie podejscie do zestawu Antila plus Tucana. Pierwszy kupilem rok temu, po odsluchach, ale po wplaceniu kaucji jadac odebrac zestaw lacznie z kolumnami, padl wzmacniacz. Pozniej sie okazalo, ze wzmacniacz jest starszy niz deklarowal sprzedawca i dalem sobie spokoj.

 

Dzięki Huberto,do Tucany to ja się przymierzam już ze 3 lata i cały czas szukam potwierdzenia,że to dobry wzmak i warto go spróbować;) Jakoś tak się to układa,że zawsze coś innego wcześniej trafiało do systemu;)

Pytałem bo w tym pułapie tak na prawdę szalonego wyboru nie ma,starsze JefF Rowland Concentra II,Krell KAV500,z nowszych jakiś wyższy Hegel,Naim Supernait no i właśnie Tucana II.

l'enfant sauvage

jacm,

zapewniam Cię, że w ślepym teście nie poznasz różnicy w porównaniu pewnych kolumn o dużej średnicy membrany z kolumienką o średnicy 10-13cm

oczywiście na normalnym poziomie głośności, znam takie przypadki:)

Niezly zart, roznica będzie kolosalna bez względu na poziom glosnosci. Duza roznica będzie na niskim poziomie glosnosci, często wlasnie ludzie skarza się ze ich system ma problem z basem na niskim poziomie glosnosci,

 

 

Dzięki Huberto,do Tucany to ja się przymierzam już ze 3 lata i cały czas szukam potwierdzenia,że to dobry wzmak i warto go spróbować;) Jakoś tak się to układa,że zawsze coś innego wcześniej trafiało do systemu;)

Pytałem bo w tym pułapie tak na prawdę szalonego wyboru nie ma,starsze JefF Rowland Concentra II,Krell KAV500,z nowszych jakiś wyższy Hegel,Naim Supernait no i właśnie Tucana II.

 

Supernait sluchalem i bez szalenstwa. Reszty nie znam. Co ciekawe (informacja z kilku zrodel) to podobno Ci, ktorzy sprzedaja Tucane, najczesciej siegaja po system dzielony Leema (Stecko pisal, ze Roksan platinum lepiej mu gral, ale to drogi system dzielony) Nie wiem jak gra Tucana z innym zrodlem, ale z Antila gra naprawde dobrze. I to "dobrze" to nie w odniesieniu do jakiejs ceny, tylko ogolnie dzwiek jest na wysokim poziomie. Warto posluchac, chyba we Wroclawiu sa dostepne w salonie. Jesli jednak ktos ma 20tys na uzywke to vitus stoi w czolowce zintegrowanych wzmakow, ktore bralbym pod uwage.

Wieza STEREO Technics :)

 

 

Supernait sluchalem i bez szalenstwa. Reszty nie znam. Co ciekawe (informacja z kilku zrodel) to podobno Ci, ktorzy sprzedaja Tucane, najczesciej siegaja po system dzielony Leema (Stecko pisal, ze Roksan platinum lepiej mu gral, ale to drogi system dzielony) Nie wiem jak gra Tucana z innym zrodlem, ale z Antila gra naprawde dobrze. I to "dobrze" to nie w odniesieniu do jakiejs ceny, tylko ogolnie dzwiek jest na wysokim poziomie. Warto posluchac, chyba we Wroclawiu sa dostepne w salonie. Jesli jednak ktos ma 20tys na uzywke to vitus stoi w czolowce zintegrowanych wzmakow, ktore bralbym pod uwage.

 

Grałem już na Supernait i to brzmienie mi pasuje,można go dobrze skonfigurować z resztą systemu-niekoniecznie w firmowym wydaniu,chyba w tej chwili najbliżej mi do powrotu do Naima.Tucany II słuchałem z monitorami Wilson Benesch-to było jakieś 3 lata temu i grało to na tyle dobrze i każdy repertuar,że Leema gdzieś tam cały czas za rogiem się czai.

Pożyjemy,zobaczymy.Vitus zbyt kosztowny,tu niestety muszę pogodzić się z kompromisami.

l'enfant sauvage

Słaaaawek

Z tą trąbką w piątym rzędzie to.doskonały przykład wyćwiczone ucho dyrygenta wyłapie w moment że zafalszuje , niedoświadczone jak napisałeś nawet tego nie zauważy .

Jeden z najlepszych systemow (do kupienia dla klasy sredniej) jaki sluchalem to byl nap300, nac282, cdx2 i neat ultimatum xls. Gralo naprawde pieknie, ale koszty spore. Supernait wydawal mi sie zbyt wolny i brakowalo mu kontroli. Ladnie wybrzmiewa i barwa dzwieku bardziej "dopieszczona" niz np w caspianie, ale chyba mocy przydalo by sie w nim ciut wiecej jak na tranzystor w tej cenie. Na pewno jest tak jak piszesz...zalezy od kolumn. Jednak wydajac £3k na integre mysle, ze kazdy by chcial, zeby napedzila dobrze wiekszosc kolumn do £5-6k a supernait tego nie da i to chyba jego najwiekszy mankament.

Wieza STEREO Technics :)

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.