Skocz do zawartości
IGNORED

Sounddeco alpha f3 potrzebne opinie

Sprezyn1982

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie rozmyslam zakup nowych kolumn do pomieszczenia 45 metorów, myślę głównie o mocnych konstrukcjach z głośnikami bas minimum 20 cm myślałem i słyszałem Monitor Audio silver 10 było nieźle mocny bas niezła dynamika ciekawi mnie czy warto dopłacić do focal aria 948 lub sounddeco f3 rodzaj muzyki elektroniczna, trance będą pracować że wzmacniaczem Audio gd master 10 na którego czekam i ca cxn pozdrawiam.

https://www.audiostereo.pl/topic/125896-sounddeco-alpha-f3-potrzebne-opinie/

Nie mam zbyt dużego doświadczenia, ale odsłuchiwałem F2 u łódzkiego dystrybutora.

Były podłączone do amplitunera Onkyo (jakiś wyższy model, nie pamiętam).

Sala ekspozycyjna jest tam spora i F2 potrafiły ładnie wypełnić ją dźwiękiem. Na mnie kolumny zrobiły bardzo dobre wrażenie.

Grały czysto i harmonijnie. Dobry bas, soczysty, nie natarczywy. Fajna scena.

Yamaha R N803D, CD J&M CDD 201V, Hyperion IV

Gość NEWNEW

(Konto usunięte)