Skocz do zawartości
IGNORED

Prezent dla męża - kino domowe (małe i białe :)) + amplituner + blu-ray- Proszę o pomoc

Anna_61566

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

na wstępie chciałabym podziękować wszystkim którzy zechcieli podzielić się swoimi informacjami/doświadczeniami w tym temacie.

Jestem kompletnie zielona w tej tematyce, a chciałabym zrobić prezent mężowi (on coś nie coś wie już że się do tego przymierzam) ale chciałabym żeby spełnione były też moje wymagania:)

Sprzęt ma być biały i nieduży (nie mówię o amplitunerze i odtwarzaczy blue-ray). Mamy projektor do filmów - nie mamy tv:)

Przeglądałam już trochę internet i coś tam znalazłam ale nie wiem czy ok, niekiedy też proponowane zestawy są dość drogie:/

Dane:

przeznaczenie - filmy/muzyka 50/50% - muzyka popularna (NIE hardrock/techno/poważna)

pokój z aneksem - sam pokój około 20m2

zestaw musi być BIAŁY i NIE STAWIANY na podłodze - nie jakieś wielkie kolumny - z tyłu za kanapą mamy parapet długi na którym ustawimy tylne głośniczki a z przodu półka i parapet barowy.

amplituner

blue-ray

kable

Cena - w zależności czy warto dokładać czy nie chciałbym zamknąć się w jak najmniejszym budżecie. Myślałam na całość wydać około 3500,00 zł.

To co znalazłam:

HARMAN KARDON HKTS 16

lub ewentualnie

HARMAN KARDON HKTS 30

Wharfedale MOVIESTAR DX-1 HCP

drogie:

Polk Audio TL1600 BLACKSTONE

Focal Sib Pack 5.1 + BEZPRZEWODOWY Sub Air

Amplituner:

Yamaha Rx-V479

drogie:

Yamaha RX-V679

Onkyo TX-NR545

Blue-ray:

? nie wiem jaki/ tani z marketu?:)

znalazłam takie ale ono jest drogie..musi być takie drogie? Yamaha BD-S677

Kable:

coś mi ojciec mówił że powinny być lepsze niż w zestawie więc nie wiem czy kupować dodatkowo czy te z zestawu? - chowane będą pod listwy.

Bardzo proszę o pomoc:)

żeby nie było za łatwo, podaję Ci kilka linków innych ciekawy propozycji, wszystkie występują w kolorze białym

WHARFEDALE MOVIESTAR DX-1 SE HCP

DALI FAZON MIKRO 5.1

CANTON MOVIE 365