Skocz do zawartości
IGNORED

Trioda 6SN7 Tungsol i EH Gold - która?

JOT-23

Rekomendowane odpowiedzi

Waszym zdaniem która z tych lamp zasługuje na większe uznanie: Tungsol czy EH Gold (6SN7)? Oczywiście mam na myśli te z nowej produkcji. Nie wiem którą wybrać, bo nie mam żadnego doświadczenia w tym kierunku jako sterującą do 6S4S. Ciekawi mnie Wasza opinia odnośnie tych dwóch lamp.

Nikt nie pisze więc się nieśmiało odezwę.

Nie mam doświadczeń ze sterowaniem 6S4S gdyż mam kt88...ale zaintrygowała mnie ta Twoja lampa.

Od dwóch lat korzystałem z kwadry NOS 6N8S i byłem zadowolony po przejściu z defaultowych chińczyków. Po przeczytaniu wielu zagranicznych opinii zamówiłem cztery 6SN7 Tung Sola a nie EH. Obie lampy podobno ewoluowały dobrze podczas wygrzewania ale TS zyskiwał przewagę i takie zamówiłem.

W międzyczasie, przy okazji, kupiłem pary NOS Sylvania JAN CHS 6SN7GT oraz radzieckie 6n8S Melz z dziurami (teraz 95% Melzów w ofercie to bezdziurowce). Wrażenia miałem tak dobre że tych Tung Soli nawet nie zainstalowałem i leżą teraz sparowane w szafie i nie wiem czy je trzymać jako rezerwa czy sprzedać po kosztach...

W odwracaniu fazy mam wciąż zwykłe 6N8S ale w sterowaniu wymiennie JAN lub MELZ. Sugeruję byś rozpatrzył wariant kupna JAN CHS 6SN7GT gdyż są wciąż dostępne.

PS. a propos Tungsola : mam aktualnie świetne 12ax7 TS i zamieniłbym je tylko na Gold Lion albo na NOSa

Jaca-re, tak wie że wystawiane obecnie na aukcjach lampy z fabryki MELZ to są bez dziur. Te z dziurami są po 200$ za parę. Czytając opinie z zagranicznych forów, wiem, że MELZ z dziurami są najlepsze. Jedna z takich opinii:

"Która lampa 6SN7 jest najlepsza?

Rosyjska 6H8C MELZ?