Skocz do zawartości
IGNORED

Jak podpiąć Altus200 pod Radmor5102-te

Autheable

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich serdecznie

Otóż mam zakupionego Radmora 5102-te i do tego kolumny Tonsil Altus 200, jednak nie jestem w stanie podłączyć tych kolumn do Radmora. Podpiąłem kable do głośników, wpiąłem do radmora i było 0 dźwięku, nawet szumów żadnych nie było słychać. Może była to wina kabla [ był dość gruby i wchodził na styk ].. Dodam, iż jestem laikiem i nie znam się na sprzęcie audio. Jest jakaś szansa, bym mógł podłączyć te kolumny do mojego Radmora?

Parametry Tonsili:

Peak power: 200W

8ohmów

Rated Power: 110W

Podłączałem kolumny do wejść z tyłu i tak jak mówię - nic nie było słychać...

Mógłbym poprosić o dokładny opis:

1. Co potrzebuję -> wszystkie kable, przejściówki, końcówki itp itd

2. W miarę przejrzysty opis tego jak do podłączyć?

Wszystkim, którzy postarają się mi pomóc będę dozgonnie wdzięczny.

Pozdrawiam,

Bartłomiej P.

Gość

(Konto usunięte)

Podłączałem kolumny do wejść z tyłu i tak jak mówię - nic nie było słychać...

1. Najlepiej byłoby, gdybyś jednak kable od strony Radmora wyposażył w odpowiednie wtyki (do kupienia w sklepach RTV lub np. Allegro), by mieć pewność, że styk jest pewny.

2. Sprawdź (dla pewności) ustawienie przełącznika "Głośniki" - czy nie jest na pozycji "0".

Gość

(Konto usunięte)

Mam te kable od radmora 5 pinowe czy jak to się nazywa. Ustawiałem wszystkie przełączniki we wszystkich kombinacjach i nic to nie dało. ;/

Miałem na myśli przede wszystkim głośnikowe i jeśli wszystko jest OK, to powinno działać przynajmniej radio.

Może udałoby się zrobić jakieś zdjęcia, jak to masz podpięte (amplituner, kolumny), i wstawić tutaj :)