Skocz do zawartości
IGNORED

Phonak Audeo PFE 012 Perfect Bass - Czy rzeczywiście taki Perfect ten Bass?

Mateusz_52564

Rekomendowane odpowiedzi

Witam państwa!

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem słuchawek Phonak Audeo PFE 012 Perfect Bass. Dużo osób chwali sobie owe słuchaweczki, jednak kilka osób wspomina coś o słabym bassie. Jestem osobą słuchającą muzyki typu dubstep, brutalstep, trap oraz metal. I tutaj się rodzi moje pytanie: czy ktoś z państwa miał do czynienia z tymi słuchawkami, a konkretnie słuchając właśnie podanych przeze mnie wyżej gatunków? Bardzo proszę o szczere opinie oraz z góry dziękuję. Pozdrawiam!

Przede wszystkim, nie ten dział. Temat nadaje się na PC Audio.

Audeo rzeczywiście mają niedobór basu. Nie jest źle ale w tych gatunkach może Tobie brakować dociążenia. Najlepiej gdybyś sam posłuchał. Moje zdanie znasz.

Xavian XN 250 EVO | Sony TA-N7 | Wiim Pro Plus | AQ Midnight 2 | Sun Audio Reference | Tomanek TAP8

Przede wszystkim, nie ten dział. Temat nadaje się na PC Audio.

Tak, rozumiem. Przepraszam, ale jestem nowy na forum.

Audeo rzeczywiście mają niedobór basu. Nie jest źle ale w tych gatunkach może Tobie brakować dociążenia. Najlepiej gdybyś sam posłuchał. Moje zdanie znasz.

No właśnie zastanawiam się na zakupem. Jeżeli nie to czy mógłbyś mi polecić jakąś alternatywę?

No właśnie zastanawiam się na zakupem. Jeżeli nie to czy mógłbyś mi polecić jakąś alternatywę?

W tej cenie będzie bardzo ciężko. Może Hifiman RE-400, Etymotici?

Strzelam, bo ich nie słuchałem, podobno Ety grają dość podobnie do Audeo i nie kopią basem, więc nie wiem czy jest sens na nie spoglądać.

Sam nie czuję się na tyle osłuchany, żeby w ciemno dawać rady.

Życzę wytrwałości w poszukiwaniach.

Xavian XN 250 EVO | Sony TA-N7 | Wiim Pro Plus | AQ Midnight 2 | Sun Audio Reference | Tomanek TAP8

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników