Skocz do zawartości
IGNORED

Podłączenie urządzeń z wyjściem optycznym do głośników 5.1

Grubson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na początku zaznaczam, że w sprawach dźwięku jestem laikiem i proszę mnie tak traktować :-)

tzn. proszę o proste odpowiedzi.

Z góry dziękuję.

Mam stare kino domowe DVD z małymi głośnikami 5.1. Wejścia audio: mini jack i "czincze" (nie wiem jak się to pisze) - czyli tylko stereo.

Mam xbox i dekoder tv-sat z wyjściem optycznym.

I teraz pytanie:

Co zrobić żeby podłączyć xbox i dekoder do głośników 5.1?

Myślę o dwóch opcjach:

1) Nowy odtwarzacz DVD z wejściem optycznym i wyjściem 5.1, ale nie mogę niczego znaleźć. Znalazłem tylko całe zestawy kina. Macie jakieś propozycje?

2) Amplituner do obecnego sprzętu, ale czy ma to sens? Jakieś propozycje?

Główne i właściwie jedyne kryterium wyboru to CENA. Najchętniej wydałbym na to 200 - 300 zł, w ostateczności 500 zł (ale za tyle to chyba nowy zestaw kina kupię).

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam,

Piotr

To ciężki przypadek najlepiej zapomnij o tym kinie domowym które masz i zbieraj pieniądze na najtańszy amplituner , player i zestaw kolumn , tylko zestaw kolumn tani , ale odpowiedni .

W kinach domowych konbajnach które mają wejście cyfrowe optyczne , dekodery działały 5.1 tylko ze " swego napędu , tzn płyta DVD " z obcego źródła nie .

Podaj model kina domowego i najlepiej daj zdjęcie od tyłu , suba też .

, a jeszcze jedno DVD to już za mało potrzebny odtwarzacz BR .

Witam,

Model to Thomson DPL907VD.

Nie jestem melomanem więc nie mam specjalnych wymagań co do jakości dźwięku. Taki zestaw głośników mi wystarcza. Zależy mi jedynie na dźwięku 5.1. Jeżeli zakup odtwarzacza BR pomoże to jest OK dla mnie. Tylko jaki model?

Pozdrawiam,

Piotrek

Nic nie zrobisz , nie ma wejść cyfrowych , a tym bardziej wejścia wielokanałowego analogowego 5.1 .

77227121_4_644x461_kino-domowe-thomson-dpl907vd-elektronika.jpg

Wiem, że z tym odtwarzaczem tego nie zrobię. :-(